29/3/11

THE REAL INTELLECTUALS OF ATHENS


Η "ΔΙΑΝΟΗΣΗ" ΩΣ ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ

Διαβάζω τίτλους στην εφημερίδα του συνδικαλιστικού όργανου της κλαδικής των διανοουμένων:

Ποιες ήταν  οι επιθετικές εξάρσεις του  ελληνικού εθνικισμού κατά της Αλβανίας, σχεδόν ολόκληρη τη δεκαετία του 1990; Τι ήταν η ΜΑΒΗ, ποιοι Έλληνες παρακρατικοί σκότωσαν δυο Αλβανούς στρατιώτες το 1994 και γιατί εκείνη η σκοτεινή υπόθεση αφέθηκε εντέχνως να ξεχαστεί; Ο Τάσος Τέλλογλου παρουσιάζει μια κατασκοπική ιστορία made in Greece: γελοία και ταυτόχρονα ζοφερή. 
[Σημ Ο Τελλογλου ετοιμαζει νεο αντεθνικό πογκρομ στο ΣΚΑΙ ενω για τον Αλβανικό εθνικισμό των  μισθοφόρων των Οθωμανών και των συνεργατών των Ναζί, ούτε λέξη]

Σύρματα στα  μακεδονικά λιβάδια. Η ιστορικός  Βίκυ Καραφουλίδου διαβάζει το  νέο βιβλίο του καθηγητή Σπύρου  Καράβα και παρουσιάζει όψεις  των βαλκανικών εθνικισμών στις  αρχές του 20ού αιώνα και  τους διαγκωνισμού τους με έπαθλο τη Μακεδονία
[Σημ. Βιβλιο με το οποίο εχει καταπιαστεί και ο διασημος ανθελληνας με την επιλεκτικά στρατευμένη όραση, Τασος Κωστόπουλος, του Ιού της κατ' ευφημισμόν Ελευθεροτυπίας]

Ο Καβάφης είναι υπερμοντέρνος, ποιητής του πόθου και της ηδονής αλλά και ποιητής του ευάλωτου εαυτού, διαρκώς επίκαιρος, παγκόσμιος – και σίγουρα δεν είναι ο ποιητής του μείζονος ελληνισμού, όπως τον ορίζει ακόμα και σήμερα το εθνικό σχολικό τοτέμ.
[Σημ. Ο Καβαφης, μετατρέπεται σε κυβερνητικό εκπρόσωπο της καθε ξεφτιλισμένης αδελφής αφού χειρίζεται την Ελληνική καλύτερα από ότι η ίδια τα καλιαρντά. Δεν χρειάζεται να ερμηνευουμε τι θέλει να πει ο ποιητής. Αρκεί που αρέσκεται εις την ηδονήν για να γίνει "δικιά μας"]

Συμπέρασμα:

Αλλη μία φυλλάδα ηδονιστών που αυτομόλησαν στα στιβαρά χέρια του απέναντι στρατόπεδου - που τις δικές του αδελφές και τους δικούς του προδότες τους σφάζει στο γόνατο. Παιδιά ξερω ότι κατά βάθος αγαπάτε αυτόν τον τόπο και ότι σε περίπτωση κινδύνου από τον μη-εθνικισμό των Βουλγαρομακεδόνων, των Τσάμηδων και των Τούρκων θα είστε οι πρώτοι που θα προτάξετε τα οπίσθια για το καλό της πατρίδας. Οπότε τα ΟΥΚ μας είναι εντελώς άχρηστα, γι αυτό και τα χαφιεδίζει το Μεγάλο Αφεντικό ως ρατσιστικά. Κι ας βγάζουν τα καλύτερα τεκνά, που δυστυχώς δεν σας κάθονται..

Με τον Καβάφη πάντως, πέραν από μια κοινή ηδονική εμμονή που σας τυραννά δεν σας συνδέει απολύτως τίποτα. Βάζετε στο στόμα σας τόσα άλλα και βάζετε και τον Καβάφη; Υπήρξε ο Καβάφης ρουφιάνος ή πεμπτοφαλαγγίτης; Υπήρξε ο ποιητής υπασπιστής της Σατραπείας; Εξεδίδετο ο συγγραφεύς επί χρημασι σε φυλλάδες; Έχετε εσείς σχέση με καταδύσεις στα άδυτα της ψυχής όταν το βάθος σας είναι ανάλογο με τις γούρνες για το ξέπλυμα των ποδιών δίπλα στις πισίνες; Αρθρογραφούσε ποτέ ο Αλεξανδρινός ποιητης περί εθνικισμού και ασφαλιστικού; Ο άνθρωπος έκανε κατάθεση ψυχής. Εσείς κάνετε κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς,

Ω! Σιχαμερή διανόηση, υπηρέτρια της εκάστοτε mainstream και underground εξουσίας. Ως πότε θα παρασημοφορείς τον εαυτό σου; Από πότε το ημίφως των λαγουμιών φωτίζει; 

Ε πάρτε μιά Ελένη Λουκά! Αν δεν είσασταν τόσο κακές θα την παίρνατε κι εκείνη στο reality που ζείτε εγκλωβισμένοι: The Real Intellectuals of Athens.


5 σχόλια:

e- είπε...

τα 'χεις πάρει!
και με το δίκιο σου!
προσοχή όμως!
σούρνωνται εγκεφαλικά!
κι έχουμε μια ηλικία!
χιχι!

Theoprovlitos είπε...

@ e-

Πολύ απλά. Αυτη η υποδόρια κάστα που εχει κάνει την επί χρημασι αποδόμηση ως ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΖΩΗΣ κανονικα δεν θα έπρεπε να εχει καμμια αντιρρηση οταν άλλοι αποδομουν και την ίδια αναδεικνύοντας την γυμνια της στο λαγούμι που ζουν.

Η αποδόμηση της αποδόμησης. Όχι οτι τους νοιάζει κιόλας. Αυτα τα πραγματα θέλουν και λιγο συνειδηση. Γι αυτο και η πίστη κάνει τζιζ. Γιατι άπαξ και μπήκε το φως στο λαγούμι ο άλλος έχει να αντιμετωπίσει και την ιδεολογική του αυτοκτονία σας ενδεχόμενο.

Οι καημενοι δεν μπορούν να δουν ότι ο θανατος ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ. Γι αυτο και γατζωνονται σε ιδεολογικά τερατουργήματα του παρόντος αιώνος (μεθίστασθαι του απατεώνος).

Η τραγωδια τους ειναι οτι ειναι καταδικασμενοι να αυτοπροσδιορίζονται με βαση το τι ειναι οι ΑΛΛΟΙ (και δεν ειναι αυτοί).

e- είπε...

και η τραγωδία όλων μας ότι
Πρέπει να Μάθουμε να Συνυπάρχουμε!
πιάσ' τ' αβγό και κούρεψ' το!

Ανώνυμος είπε...

Οι διανοούμενοι μιας κοινωνίας ενισχύουν τις αξίες της, δεν την αποδομούν. Άλλωστε, σιγά τη διανόηση. Να δίνω πτυχία και τίτλους στη γιαγιά μου μπορώ και εγώ.

Ο Ουμπέρτο Έκο γράφει πως διανοούμενος είναι και ο μαραγκός και ο γεωργός που κάνει καλά τη δουλειά του και πως αυτοχρισμένοι διανοητές είναι συνήθως οι πλέον άχρηστοι μιας κοινωνίας.

Emeritus

Theoprovlitos είπε...

Καλά ειδικα τα πτυχεια και ιδιαιτερα από εγκαθετες κομματικες πρυτανείες δεν ειναι συστατικό κανενος είδους διανόησης.

Παραδειγμα, πως μπορει ενα παιδαγωγικο ινστιτουτο που παραγει μια τοσο αθλια παιδεια και τοσο αθλια και αχρηστα βιβλία να μας διδαξει ιστορία. Μπορει ο αταλαντος και ο ανικανος να παραξει κατι καλο;

Στην προκειμενη περίπτωση εννοω αποδομητες της παραδοσης αιώνων ή δεκαετιών ωστε να επιβληθούν οι άθλιες εκεινες αξίες που έφτασαν την ανθρωπότητα σημερα στο χείλος του γκρεμού. Γι ατο υπαρχουν εκτος από τους αυτοχρισμένους διανοητές και οι χρισμένοι άνωθεν και έξωθεν.