Βρίζοντας από μέσα μου την γυναίκα μου που είχε την ιδέα, ξεκίνησα και εγώ Κυριακάτικα να κάνω κανένα μπανάκι εδώ κοντά, για να παίξει και ο μικρός με τα κουβαδάκια του στην άμμο. Η μοίρα μας πέταξε άχου (Καζαντζίδης) πού νομίζετε; Στη Λούτσα, στο Νέο Τέρμα!
Φεύγοντας πάνω από τα όρη και τα βουνά της Λούτσας για να αποφύγω την κίνηση, μας έκοψε πείνα. Βλέπω μία καντίνα με σουβλάκια και 3-4 αντροπαρέες να τσιμπολογάνε και να πίνουν μπύρες. Κάτι τα ρούχα εργασίας, κάτι τα Ηπειρώτικα που έπαιζε το κασσετόφωνο στη διαπασών, κάτι η κοψιά τους, τόπιασα το υπονοούμενο: Αλβανοί εργάτες που σχόλασαν.
Την ώρα λοιπόν που ξεβρακωνόμουν διακριτικά στο αυτοκίνητο, νάσου δίπλα παρκάρει μια Αλβανοπαρέα. Τους κόβω με μισό μάτι γιατί έπρεπε να φορέσω το μαγιό πριν βρεθούν προ εκπλήξεως, και με το άλλο μισό επειδή ήταν Αλβανοί: Τρία νέα παιδιά και μία κοπέλα.
Τους πετυχαίνω ξανά στο περίπτερο όπου πήγα να πάρω μια ψάθα (γιατί εκτός της κλασσικής χρήσης στην παραλία, με την ακρίβεια και την επερχόμενη πείνα, οι ψάθες πουλάνε σαν τρελλές, αχρείαστες νάναι). Εκείνοι ψώνιζαν μπύρες και νερά, και εγώ στεκόμουν παραδίπλα και τους παρατηρούσα πώς μιλούσαν Αλβανικά με μιά τρίτη πελάτισσα του περιπτέρου, και πώς ο Έλληνας περιπτεράς τους υποδείκνυε με δική του πρωτοβουλία ποιές μπύρες και ποιά νερά ήταν τα πιό κρύα στο ψυγείο. Ενδόμυχα τον ζήλεψα λίγο για την κίνηση του αυτή.
Κατευθύνομαι προς την αμμουδιά, και εκεί συνειδητοποιώ πως οι Αλβανοπαρέες ήταν σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό το 50%. Αισθάνθηκα λίγο σαν να ήμουν στην παραλία του Δυρραχίου. Νεαροπαρέες, αντρόγυνα με παιδιά, ζευγάρια. Όλοι βεβαίως ξεχωρίζανε από την κοψιά τους και το styling τους και μετά ακούγοντάς τους βεβαιωνόσουν.
Ενώ λοιπόν ετοιμαζόμουν και εγώ σαν ανώτερος άνθρωπος να βγάλω τα παπούτσια μου και να φορέσω τις σαγιονάρες μου να μην πατήσω κανένα σκυλοκούραδο, έρχομαι αντιμέτωπος με την σκληρή πραγματικότητα:
α) Οι καλές μου σαγιονάρες είχαν εξαφανισθεί από την τσάντα και υπήρχαν μόνο εκείνες οι δεύτερες που είχα αγοράσει σε μία ώρα ανάγκης, οι κιτσάτες, το φετίχ του Αλβανού μετανάστη.
β) Δεν είχα κόψει τα νύχια των ποδιών μου για αρκετές ημέρες και έμοιαζα με τον Freddy Krueger από τον Εφιάλτη στον δρόμο με τις Λεύκες, με τα δάκτυλα-λεπίδες, αλλά των ποδιών. Μπήκα στο νερό περπατώντας en pointe (στις μύτες).
Mon Dieu, χωρίς να το περιμένω είχα γίνει και εγώ ένα με τον περίγυρο.
Συνειδητοποίησα λοιπόν πως στην ζωή δεν πρέπει ποτέ να κοιτάς τον άλλον αφ' υψηλού, γιατί μπορεί να λουστείς αυτά που κοροϊδεύεις, και μάλιστα στη Λούτσα.
Σκέφτηκα και το άλλο: Πώς ετούτες εδώ οι οικογένειες, οι κοπελιές και οι νεαροί ίσως να είναι προτιμότεροι από τις ξέκωλες και τα πουστράκια που παρήλασαν πριν λίγο στο Ευρωπαϊκό φεστιβάλ τραγουδιού. Χίλιες φορές καλύτερα ετούτη η κοπελίτσα από το Elbasan παρά η ανεκδιήγητη εκείνη Χριστιανή Ορθόδοξος επιθετική και ερμαφρόδιτη Σέρβα και οι Ευρωπαίοι fan της.
Και να αγάπες οι Αλβανίδες ψήστριες στον μικρό, και να τα χαμόγελα, και να η εξυπηρέτηση σαν να είμασταν κάποιοι άρχοντες που καταδέχτηκαν να φάνε σουβλάκια στο φτωχικό τους με τις εργατοπαρέες των Αλβανών. Και να αλλάζουν τις μουσικές στο κασετόφωνο και να βγάζουν τα ωραία Ηπειρώτικα σαν εκείνα που είχα μάθει να χορεύω στο Δημοτικό για να βάλουν ΦΡΙΚΤΑ Ελληνικής εμπνεύσεως τερατουργήματα, υποτίθεται για να μας ευχαριστήσουν.
Ε λοιπόν χαλάρωσα, έγινα ένας από αυτούς και απόλαυσα την μπύρα και τα σουβλάκια μου με την άμμο και τις σαγιονάρες στα πόδια.
Αυτό το "εις πάντας τα πάντα" του Απόστολου Παύλου, ελευθερώνει.
25 σχόλια:
Το ξέρεις όμως ότι η Αλβανίδα από το Ελμπασάν έχει πολλές πιθανότητες να είναι Ορθόδοξη αναντάμ παπαντάμ, όσο και η Σέρβα, επειδή ακριβώς είναι πολλοί οι Ορθόδοξοι Αλβανοί (δεν μιλάω για Έλληνες Βορειοηπειρώτες); Ελμπασάν, Φίερι, Λούσνια, Καβάγια, Μπεράτι, Κορυτσά, Δυρράχιο, αλλά και Τίρανα, είναι πόλεις που έχουν σημαντικό Ορθόδοξο πληθυσμό και όλες αυτές τη στιγμή διαθέτουν από μία ενορία και πάνω. Δεν μιλάω για τους Αλβανούς που βαφτίστηκαν εδώ, είτε ιδιοτελώς είτε ανιδιοτελώς, λέω για Αλβανούς με βαθιές Ορθόδοξες ρίζες. Άρα, το Αλβανός =μουσουλμάνος είναι γενίκευση λανθασμένη. Και φυσικά, υπάρχουν και πολλοί Καθολικοί στον Βορρά και τα Τίρανα.
Πολλές φορές μου τη σπάνε οι Αλβανοί με την υπερβολική τους οικειότητα και τον...ξερολισμό τους. Γενικά, έχω καλές σχέσεις μαζί τους, βοηθά και η...καταγωγή μου βέβαια (το εκτιμούν ιδιαίτερα, πρέπει να πω). Από την άλλη, δεν νομίζω να είναι περισσότεροι κάφροι από μερικούς γυφτο-έλληνες που θα αφήσουν την παραλία με τα σκουπίδια τους για σουβενίρ (όσο αφήνουν οι Αλβανοί, αφήνουν κι αυτοί) και που καμαρώνουν τα 10χρονα βλαστάρια τους που έχουν λεξιλόγιο...μαουνιέρη, που έλεγαν παλιά.
Φίλε είσαι "pour le pouts" όπως λένε και οι Γάλλοι. Η φωτογραφία σου με τον σταυρό θα μπορούσε εύκολα να τιτλοφορείται "Πως να καταστρέψετε την εικόνα σας σε 3 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο...".
Το επάγγελμα σου θα είναι, φαντάζομαι, να περιφέρεσαι άσκοπα, χωρίς λόγω και αιτία, στο διαδίκτυο κραδαίνοντας την Αγία Παντόφλα και μισώντας τον κόσμο απλώς και μόνο γιατί τυγχάνει ομορφότερος, εξυπνότερος και πιο καλλιεργημένος από 'σένα.
Αγαπητέ Θεοπρόβλημα,
Η εικόνα μου δεν κινδυνεύει διότι είναι ήδη κατεστραμένη από παλιά, καθότι του 11ου αιώνος.
Ο σταυρός είναι για το μάτι, και δεν τον βγάζω από πάνω μου γιατί ομολογώ πως μέχρι τώρα δεν ήξερα ότι υπάρχουν ομορφότεροι, εξυπνότεροι και πιό καλλιεργημένοι από μένα. Άσε που με διευκολύνει και στα μακροβούτια.
Την Αγία Παντόφλα όμως δεν την έχω. Από όσο γνωρίζω την αναζητεί ο Indiana Jones.
Ότι μισω τον κόσμο πάντως δεν αληθεύει. Επειδή δηλαδή έγραψα ξέκωλες και πουστρακια; Αφού καλέ όταν τους λες έτσι ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ και ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ.
κοίτα που κόλλησα τώρα:
και πώς ο Έλληνας περιπτεράς τους υποδείκνυε με δική του πρωτοβουλία ποιές μπύρες και ποιά νερά ήταν τα πιό κρύα στο ψυγείο. Ενδόμυχα τον ζήλεψα λίγο για την κίνηση του αυτή.
Για πες! Γιατί τον ζήλεψες;
@εγκολπιο
Γιατι ενω ηξερε οτι οι τυποι ήταν παρεα νεαρών Αλβανων δεν αδιαφορησε αλλα με αγαπη και ενδιαφερον τους υπέδειξε τον "οινον τον καλον".
Συνηθως οι Έλληνες είναι ξυνοί και αδιάφοροι προς όλους, πολλώ δε μάλλον προς μια νεαροπαρέα και δη Αλβανων.
Εγω ομολογω πως εκεινη την ώρα είχα ξυνισει που άκουγα τριγυρω μου μονο Αλβανικά.
Συνεπως ο περιπτερας ήταν ανωτερος από μενα και η συνειδησή μου με έλεγξε. Αυτό ζηλεψα.
Στην συνεχεια της ιστοριας ομως με ξεπερασα. Happy end?
Ξέρω γω;!
Τελικά ποιά είναι η "επιτυχία" μας; Το να μην ξυνίζουμε ή να ξυνίζουμε; Πολύ μπέρδεμα.
Εχω διαχωρισει μεσα μου την ιδιότητά μου του πολίτη με την ιδιοτητα μου του χριστιανου.
Χωρισμο εκκλησιας και κρατους δεν θέλουνε;
Έτσι σαν πολιτης αυτης της ξεχαρβαλωμενης χωρας που εχει αλωθει από ορδες βαρβάρων και μη, έχοντας χασει πια την ταυτότητά της αγανακτω όταν ακούω χιλιαδες να μιλουν ξενες γλωσσες και να φερνουν μαζι τους καθε αλλο παρά τον πολιτισμο της χωρας προέλευσης τους, αγανακτώ. Γι αυτο ειμαι και υπερ του κλεισιματος των συνορων το συντομωτερο δυνατο και δια ροπάλου, εκτος περιπτωσεων ΑΝΩΤΑΤΗΣ βιας.
Εκτος αν δεχτουμε αντιστοίχα, πως η Στελλα Μπεζεντακου ειναι φορεας πολιτισμου και όλοι αυτοι που πληρωνουν για να την δουν στις περιοδείες της, αν πάνε στο εξωτερικό να ζησουν εκπροσωπουν τον Ελληνικο πολιτισμο μας.
Απο την άλλη ο κάθε αλλοδαπός που καλώς ή κακως ζει δίπλα μας, ακόμα και κακως, ακομα και εαν είναι ο αθλιότερος, μας βαζει σε μια προσωπικη δοκιμασία σαν χριστιανους του να τον δεχτουμε ΙΣΟΤΙΜΑ σαν ανθρωπο και σαν εικονα Θεού.
Αντιφατικο φαινεται, αλλα και απόλυτα διακριτό.
Αλήθεια, απόλαυσα μια αληθινή εξολόγηση.... και μια εγκάρδια συζήτηση.
Εκτος από το "εις πάντας τα παντα" ΚΑΙ η εξομολογηση ελευθερωνει Μανιταρι μου. Βασικα η φυση μας αυτη ειναι αλλα έρχεται η λογική και άλλοτε την φιμωνει άλλοτε την περιχαρακώνει από τους άλλους.
>Δεν είχα κόψει τα νύχια των
>ποδιών μου για αρκετές ημέρες και
>έμοιαζα με τον Freddy Krueger από
>τον Εφιάλτη στον δρόμο με τις
>Λεύκες, με τα δάκτυλα-λεπίδες,
>αλλά των ποδιών. Μπήκα στο νερό
>περπατώντας en pointe (στις
>μύτες).
Παρακαλω. Να μην μπερδεύουμε τις αρχαιοελληνικές νυχάρες μας με τις αλβανικές, η εκείνες των κουτοφραγκων αμερικανών. Οι τσάπες των ποδιών είναι εφεύρεσις αρχαία, καθότι και χρησιμοποιούντο δια να καμακώνουν ψάρια και να βγάζουν εύκολα πεταλίδες απο τα βράχια. Που να τα ξέρουμε όμως αυτά; Μα τον Δία (Mon dieu) έχουμε ξεχάσει την κληρωνομιά μας και νομίζουμε πως είμεθα το ίδιο με τους βαρβάρους αλβανούς. Ενας Πλεύrotus μανιτάρους που μας χρειάζεται...(καμία σχέση με το "μανιτάρι του βουνού"...ο Πλεύrotus συχνάζει σε κρεματόρια συνήθως, το μανιτάρι του βουνού είναι ελεύθερο κ'ωραίο..)
Δεν κατάλαβα γιατί γκρινιάζεις για το κυριακάτικο μπάνιο! Αυτός δεν είναι ο λόγος που μένετε ελλάδα (καμμία σχέση με την εκπομπή) κι όχι στα βόρεια;
Kαλως τον blogarxis
Κοιτα, ΕΝΑ νύχι καλό είναι να διατηρείται ευμήκες. Διότι σε περιπτώσεις εκδρομών στις παραλίες (καλή ώρα) στην ανάγκη ανοίγεις και ένα κονσερβοκουτι.
Τα μανιταρια θελουν προσοχή όπως επισημαίνεις, διότι άλλα είναι θρεπτικά και άλλα δηλητηριώδη. Αλλά αυτα λίγο πολύ όμως μαθαινεις να τα ξεχωρίζεις.
Οι άλλες τροφές θελουν προσοχή και κυρίως οι εισαγόμενες εκ Δυσμων και εξ Ανατολών. Διότι σου τις σερβίρουν π.χ. για ηλιελαιο και στην πραγματικότητα είτε από άγνοια είτε από ηλιθιότητα καταπίνεις τόνους ορυκτέλαιου. Και οταν το ανακαλυψεις (ΑΝ το ανακαλύψεις) είναι πιά ΠΟΛΥ αργά.
Αλοίμονο δε σε αυτόν που όχι μονο έτρωγε τόσο καιρό ορυκτέλαια, διοξίνες και φυτοφάρμακα όμορφα συσκευασμένα, αλλά τα προωθούσε κι'όλας στους άλλους ως υγιεινά και ασφαλή.
Γι αυτό και εγω επιμένω να τρεφομαι με αυτά που έτρωγαν οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας, ακόμα και εαν ήταν από την Αλβανία. Και ας μην είναι σε φανταχτερη συσκευασία.
Cacofonix,
Ναι, ΚΑΙ αυτος ειναι ενας λογος που μενουμε Ελλαδα και δεν παμε να ζησουμε στο εξωτερικό, αλλά οπως βλεπεις και αυτος εκφυλιζεται.
Ο δευτερος λογος ειναι διότι η γυναίκα μου αν και αλλοδαπή, έχει Ελληνοποιηθεί τοσο (πολύ περισσοτερο δε από διαφορους Ελληνοφωνους που αφελληνιζονται καμαρώνοντας) ωστε να αισθανεται πιό ξενη στην πατρίδα της παρά εδώ.
Ο τρίτος λόγος ειναι διότι τα σκατά τα οποία ΤΩΡΑ μας τα σερβιρουν ως νοστιμα, στην πατριδα της τα έφαγαν χρονια πριν (ως μη εχοντες αντιστασεις σαν κοινωνια). Οπότε βλέποντας να θεριζουν αυτα που έσπειραν, δεν ήθελε να μεινει εκει.
Βλεπει ομως το κακο να έρχεται προς τα εδω χαρις στους βλαχομονδερνους. Βλεπεις, όταν στην Ευρωπη ανακλυψαν τα αρνητικα του καπνισματος άρχισαν να το κοβουν μαζικα ενώ οι βλαχομονδερνοι Ελληνοφωνοι ΤΩΡΑ ανακλύπτουν το καπνισμα. Σχηματικά μιλάω.
Δυστυχως ομως η Ελλαδα ΔΕΝ ειναι πια αυτη που ήταν.
Οι Έλληνες εχουν παραγινει αγριανθρωποι και κυνηγουν ειτε το χρημα ειτε την επιβίωση.
Μετα δεν υπάρχουν πιά Έλληνες. Στην Αθηνα υπάρχει μια ακατεργαστη και άχρωμη (και οχι πολυχρωμη) ανθρωπινη μαζα, ετερόκλητη, ανομοιογενης, που ο καθενας δεν κουβαλαει κανενος είδος πολιτισμου αλλα τα δαιμονια της χωρας προέλευσής του (Ο Πολωνός το μεθυσι, ο Αλβανος τον τσαμπουκά, ο Αφρικανος την παραεμποριο, ο Καυκασιος την μαγκια και το αντριλικι, ο βουλγαρος το σκουπιδαριο, ο τσιγκανορουμανος τη ζητιανιά, ο Πακιστανος τη μπουργκα, ο Κινεζος τα επικινδυνα για την δημοσια υγεια φτηνοπραγματα κλπ) σε ένα απέραντο γκετο το οποίο ειναι συγκερασμος των γκετο στα οποία είχαν μαθει ως δεύτερη φυση να ζουν. Άλλος κουβαλαει μαζι του την πλινθούπολη, άλλος την παραγκουπολη, αλλος το γκετο του Μπαγκλαντες, άλλος του Ντακαρ κλπ.
Και οσοι ειναι Έλληνες είτε εχουν αυτομολήσει οι περισσοτεροι για να καταταγουν στα πειρατικα καραβια που κανουν πλιάτσικο στην καμμενη αυτη χωρα είτε φορέσαν τα φράγκικα που στην εποχή μας λέγονται και μπλου τζην.
Η δε Ελληνικη κουλτουρα και παιδεια (αν αυτο σημαινει πια τίποτα για τους συγχρονους Ελληνόφωνους), έχει καταντησει πιά ιδεολόγημα το οποίο το βρισκεις ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ στο εξωτερικό, και στους ομογενεις και στους φιλέλληνες αλλοδαπούς.
Η ποιότητα ζωης, είτε λεγεται μπανιο στην παραλία, ειτε περιπατος στην πολη, είτε πεζοπορία στο σχεδον ανυπαρκτο και γεματο σκουπιδια δάσος, είτε ενας ήσυχος ύπνος είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.
Αντ αυτού γραφειοκρατία, γραφειοκρατια, γραφειοκρατρια και αθλιοτητα.
Εγω παντως σοβαρα το σκεπτομαι πια μηπως ειναι βλακεια που μενουμε ακομα εδω. Διότι εαν ειναι να ζω στην "αλλοδαπή" των Αθηνων και των άλλων Ελλαδικών μεγαλουπολεων με μηδενική ποιότητα ζωης και με τις παραδοσιακες αξιες να καταρρεουν σε ενα γενικο ξεπουλημα των ιδεολογιων, γιατι να μην ζω στην αλλοδαπή που τουλαχιστον θα με κανει να αισθανομαι ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΞΕΝΟΣ. Ο ξενομανης ειναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από τον ξενο. Ο προδοτης χειρότερος από τον εισβολέα. Γι αυτο και δεχομαι ΧΑΛΑΡΑ να κραταμε έναν αλλοδαπό για κάθε ΔΥΟ αυτομολήσαντες Ελληνόφωνους τους οποίους μπορουμε να στελνουμε στις χωρες πρότυπά τους. Διοτ αν ξεκουμπιστουν αυτοί, τοτε και οι αλλαδαποί που ζουν στην Ελλαδα θα γινουν δικοί μας. Ενω τωρα διδασκουμε στα παιδιά τους τους συνωστισμους της Σμυρνης
Τους πάπες να καταράσθε.
ΥΓ. Αν πάντως πουληθει κάποιο διαμερισμα στην Άνω Τουμπα μπορει και να μεινω. Εκτος αν μετακομισω και εγω εκει στην θεσσαλονικη, στην οσονούπω Πρώην Ελληνική Δημοκρατια της Μακεδονιας. Ας ειναι καλά και οι Εφιάλτες που αρθρογραφουν στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία και οι έχοντες τα... δυο αριστερα μου ποδαρακια, τα δύο αριστερά μου χεράκια και το ένα εγκεφαλικο ημισφαίριο. Το αριστερό.
Αχ! πιδακι'μ' Θεοπρόβλητ' ν' αγιάσει ο στόμας σου. Τέτοιο προκομένο πιδί στο ιδιαδίχτυο δεν έχω ματαϊδεί. Γι' αυτό πιδάκι μ' σι ματιάζουνε κι καλά κανς και φουράς τον Σταυρό. Κι ας τους αλλς να λιένε κι ξιελιένε! Ασι που μπορεί και σι ζηλεύνε ιπειδής είναι ντιγκιντάνγκες οι περσότεροι! Γιομήξαμε απ' αφνοί! Παντού ίνι πιάα! Αμάν. Διότ' ου καθένας μπουρεί να είναι συκιά. Δικίουμά τ' κι καμάρ' του! Αλλά να πρέπε' να κάν' κι μας; Με το ζορ' κι καλά! Μι φαντάζσαι πιδάκ' μ' ιμένα τώρα δα στα γιράματα ντιπ καταντιπ λισβία! Δηλαδής να νοιώθου κι άσκημα που διν είμ'- κι θέλσα να καν' κι πιδιά κι αγγόνια κι δισέγγονα. Ουστόσο καλό ειν' να φουράς πιό μικρό σταυρό γιατί μπορεί να σι ματιάζνε επειδή ιυτούνος που φουράς, χρυσό μ' παλληκάρ' είναι πολύ μιγάλος και μαλαματένιος και τον βλιέπνε κι λεν "μπας κι είνι κάνας ζάμπλουτος ου Θιουπρόβλητους;". Να θυμάσ' παλλκάρι μ' (ο μιγάλους στην θωριά δεν είνι πάντα και μιγάλους στην καρδιά)! Αλλά λιβέντ' μου τον Χριστό νάχ'ς στην καρδιά σ' και να ειδής που στου τέλς οι άλλοι θα βουρλίζονται! Είδις πως σκάσανι ούλοι πού γραψιες μ' αγάπ' Χριστού για τς' Αλβανοί! Και σκάσανι ούλοι κι ζαλίστκανε τώρα διξιός είνι αφνός για αριστιρός; Αλλά βρε πιδί μ' και για τους ντιγκιντάνγκες να γραφ'ς μι αγάπ'. Ποιός ξέρ', μπας και πάνι στουν Παράδεισο πιό πολλοί από μας πούχουμε την υποκρισία καμάρ' κι πηρηφάνια μας. Αλλά καλ'α καν'ς κι ξιμπροστιάζς του Star Syyistem! που προβάλλ' σαν καλό τύπο ζωής το δικό τς ξιντρόπιασμα. Αφνοί το σταρ' κι μεις του κριθάρ'. Γιατί ουλ' πριέπει να ντρπόμαστε (κι μεις πρωτ') για τα χάλια μας κι όχι να καμαρώνουμ'. 'Αειντε κι ο Μεγαλοδύναμος να σ'δίν δύναμη κι χαρές. Η Παπαθείτσα θάεινι πάντα κοντάσ'.
Αγαπητη Παπαθείτσα,
Νασαι καλα για τα καλά σου λόγια.
Έχω και άλλους σταυρούς μικρότερους, ανάλογα την περίσταση. Ας πούμε στο αεροπλάνο βαζω τον πιό μικρό που έχω.
Στην παραλία όμως φοράω τον μεγαλύτερο αφ ενός γιατί βγαζω έξω ΚΑΙ την κορμαρα μου και ετσι έχω περισσότερες πιθανότητες να ματιαστώ, αφ ετέρου με βοηθα όπως έγραψα και στα μακροβούτια, μια ιδέα που πήρα από τους σφουγγαράδες ότν είχα πάει διακοπές στην Κάλυμνο, εκεί, έξω από τα Ίμια.
Θείτσα οι Αλβανοί τελικα δεν είναι και τόσο απειλητικοί διότι δεν ματιάζουν. Αυτοι που ματιάζουν περισσότερο ειναι αυτοί που ζηλεύουν γιατί δεν μπορουν να ανέβουν στην εξουσία να τα διαλύσουν όλα μια και καλή αντι για λιγο-λιγο , αργα και βασανιστικά όπως κανει το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.
Για τους ντιγκινταγκες που λες, μακρυά από τον κώλο μου και όπου θεν ας πάνε. Αλλα γι αυτο φωνάζω, γιατι λίγο-λίγο όλο και σιμώνουν με επιθετικές διαθεσεις.
Παριστανουν στην αρχη τους αδιαφορους, σαν τις θαλασσιες ανεμωνες που τις περνας για gay, χρωματιστες και αθωες αλλα στην πραγματικότητα είναι καμουφλαζ γιατι είναι σαρκοφάγες. Και όσο πιό νεαρό και μικρο το ψαράκι τόσο πιό εύκολα ξεγελιέται οτι οι ανεμώνες ειναι ακινδυνες και στο τελος κατασπαρασεται.
Όπως πολύ σοφα γραφεις και εσυ, προσπαθουν να μας πείσουν μεσω του star system ότι οι ανεμώνες ανήκουν σε άλλο γενος από αυτό που ειναι στην πραγματικότητα, και οτι δεν ειναι ζώα και μάλιστα σαρκοφάγα, αλλά φυτα.
Σε αυτο αντιδρώ.
Τωρα πολλοί ντιγκινταγκες θα πανε στον παραδεισο. Αλλά αυτοί ομως που ΔΕΝ είναι υποκριτες.
Διότι υποκρισία δεν είναι να εισαι ομοφυλοφιλος, ενας πάσχων συνάνθρωπος με ψυχολογική ή συναισθηματική αναπηρία ή τραύμα, και απλά να μην το επιδεικνυεις, να μην το κανεις σημαια, να μην διεκδικεις να κουτουπωνεσαι δημοσιως και να αυτοπροσιοριζεσαι αποκλειστικά και μονο από την σεξουαλικοτητα σου (η οποια ετσι και αλλιως ειναι αυστηρα προσωπικη υπόθεση).
Υποκρισία ειναι ενώ εισαι μια έκφυλη, άρρωστη και κακιασμενη επιθετική αδελφή που κανει παρα φύσει χρηση του εαυτου της, οχι μονο να παριστανεις οτι δεν υπάρχει τιποτα το μη φυσικολογικό σε αυτο, αλλα να αγωνίζεσαι με φθόνο και υστεροβουλία να κανεις τα παιδιά των άλλων σαν τα μούτρα σου (σαν την ιστορία με την κολοβη αλεπού) ώστε όταν θα συμπληρώσουν την ηλικία των 18+1 ημερα οι κοποι σου να πιάσουν τόπο στο κρεββατι σου.
Τελευταίως δε, με την φορα που εχουν παρει μερικοί ντιγκινταγκες ούτε καν το 18+ είναι απαραίτητο. Σαν τις ανεμώνες: Όσο πιό μικρο, τόσο πιό νόστιμο και ευαλωτο το θυμα. Τόσο πιό τρυφερό το κωλαράκι.
Θειτσα το κακο ειναι, πως στην εποχη που η ΥΛΗ κυριαρχει δαιμονικά και κατα κράτος, πολλοί ειναι αυτοί που δυσκολευονται να αντιληφθουν ότι οι κυριοι αυτοι ιεραπόστολοι του κώλου (και βεβαιως οχι αυτοί οι οποίοι φερουν το σταυρο τους με αξιοπρεπεια) στην πραγματικοτητα δεν πηδάνε οπίσθια, αλλά ΨΥΧΕΣ και μαλιστα ΠΑΙΔΙΩΝ.
Του μεν πρώτους πρεπει και εμεις να τους βοηθησουμε με αγαπη να σηκωσουν το σταυρο τους σηκωνοντας τον μαλιστα όσο μπορούμε και εμείς. Τους δευτερους όμως, πρεπει να τους πατήσουμε κατω, όσο ειναι ακομα καιρός.
Το ήξερα ότι θα σε πείραζε αυτό που έγραψα. Αφού πειράζει πρώτα και πάνω απ' όλα εμένα...
cacofonix
Δεν με πειραξε καθολου. Απλα το βρηκα σαν αφορμη για να εκθεσω καποιες σκεψεις μου.
>Πολλές φορές μου τη σπάνε οι
>Αλβανοί με την υπερβολική τους οικειότητα και τον...ξερολισμό τους.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που δεν αρέσουμε εμείς στους ξένους δηλαδη.. ;-)
> Από την άλλη, δεν νομίζω να είναι
> περισσότεροι κάφροι από μερικούς
>γυφτο-έλληνες που θα αφήσουν την
>παραλία με τα σκουπίδια τους για
>σουβενίρ (όσο αφήνουν οι Αλβανοί,
>αφήνουν κι αυτοί) και που
>καμαρώνουν τα 10χρονα βλαστάρια
>τους που έχουν >λεξιλόγιο...μαουνιέρη, που έλεγαν παλιά.
ααακριβωωςςς
Επ αυτου blogarxikus υπηρξε μια φορα διαλογος φιλων με μια πολύ καλή κοπέλα Αλβανιδα παντρεμενη με Έλληνα φιλο τους.
- Τι γνωμη έχεις για τους Έλληνες;
- E, χάλια. Είσαστε ξερόλες. Όλα τα ξερετε και για όλα εχετε γνωμη. Είστε και ισχυρογνωμοι και χωνεστε παντού.
- Και για τους Αλβανούς;
- E, εμεις είμαστε αγριάνθρωποι, άξεστοι.
Παντως θα συμφωνησω με την κοπελα και θα ΨΙΛΟδιαφωνησω με τον Cacofonix. Οι περισσοτεροι Αλβανοι που ηρθαν στην ΕΛΛΑΔΑ προερχονται από κατι χωριά που δεν υπαρχουν (και δεν το λεω σαν μομφη αλλα σαν διαπιστωση). Όσοι προερχονταν από ανώτερο πολιτιστικο και μορφωτικό επιπεδο ή από τα Τιρανα πήγαν σε άλλες χωρες -τρελλοι ειναι να ερχοντουσαν εδω). Οπότε για τι οικολογικη συνειδηση να μιλησεις, για ποια ένταξη σε μεγαλουπολη, για τι κανονες συμπεριφορας, για ποιό savoir vivre, για ποιά αισθητική, όταν στο χωριό τους μεχρι προτινος (μπορει και ακόμα) δεν υπήρχε αποκομιδη σκουπιδιών παρα τα σκουπίδια τα πετάγαν εξω από το σπίτι στο χωματοδρομο, τα παταγανε τα τρακτερ, τα τσκιζαν οι αγελαδες.
Οι εννοιες οικολογια, ανθρωπινα δικαιώματα, ισοτιμια στο σπίτι, κλπ ήταν εννοιες παντελως άγνωστες. Συνεπως όταν κατεκλυσαν την Αθηνα μαζικα, την χειροτερη πολη στο κοσμο να βρεθει κανεις μετα από τετοιο καραχωριό, συμπεριφεροντουσαν όπως είχαν μαθει. Καθισαν και με καλους δασκαλους, τους Έλληνες, και απέγιναν.
Όμως δεν συγκρινεται η οικολογικη συνειδηση των Ελληνων με των Αλβανων. Σε εμας δηλαδη μετά από πολύ κόπο και στις νεες γενιες ειναι ας πούμε ένα 50% που δεν πετα τα σκουπίδια στο δάσος και τις παραλίες, ακομα και ενα 5% που μαζευει τα σκουπίδια των αλλων. Ενω στους Αλβανους, κυριως αυτους που δεν γεννηθηκαν στην Ελλαδα το ποσοστο αυτό ειναι σχεδον μηδενικό.
Δηλαδη το ζητημα των Αλβανων στην Αθηνα δεν ειναι θεμα φυλετικο, ούτε εισροής μεταναστων, αλλα μαζικης εισβολης επαρχιωτών. Το τι εστι δε επαρχιωτισμος το αντιλαμβανομαστε εύκολα και από την δική μας επαρχια. Ή μηπως όχι;
Εκείνο που με πειράζει θεοπρόβλητε είναι η στάση που έχουμε - και που έχουν όλοι οι δυτικοί - απέναντι στον διαφορετικό πολιτισμό. Αυτή ηστάση είτε θα είναι υπεροπτική (κωλοαλβανός) είτε πατερναλιστική (μολοσσός οικονομικός πρόσφυγγας που θέλω το καλό του). Γενικά δεν είμαστε χαλαροί με το θέμα να τους θεωρούμε απλά συνανθρώπους μου.
Εκείνο που μου τη βαράει κατακέφαλα είναι όταν ο δήθεν οικολογος αντικαπτιαλιστής επαναστάτης έλληνας παίζει "εντός έδρας" και συμπεριφέρεται σαν ταύρος σε υαλοπωλείο τη στιγμή που θα έπρεπε να βρίσκεται σε αποχωρητήριο.
Πολύ με πληγώνει, αυτός που κόπτεται υπέρ των μεταναστών αλλά που τους εκμεταλλεύεται σε κάθε ευκαιρία, που είναι οικολόγος βρωμίζοντας το περιβάλλον καταναλώνοντας όλο και περισσότερα.
Μου τη σπάει ακόμη ο υπέρμαχος των ανθρώπινων δικαιμάτων που όταν οδηγεί τρομάζει ο ίδιος ο Χάρος, που στο όνομα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν επιτρέπει την ύπαρξη καμερών τροχαίας σε πολυσύχναστους δρόμους, με αποτέλεσμα την κατάφωρη καταπάτηση του πιο βασικού ανθρώπινου δικαώματος, της ίδιας της ζωής.
Μου τη σπάει πιο πολύ το βλαχαδερό εκείνο ον που θέλει το προσωπικό του κόμπλεξ, ειδικά της σεξουαλικής διαστροφής του, να το κάνει με το στανιό αποδεκτό από εμένα και να μου απαγορεύσει να έχω αντίθετη άποψη στο όνομα της δημοκρατίας και της ισότητας.
ΥΓ. Στην Τήλο θα πας;
Αυτη η ανισορροπια ειναι χαρακτηριστικο της εποχης μας. Οι ανθρωποι παντα εψαχναν καποιο τροπο να αισθανθουν ανωτεροι από τους άλλους. Παλαιοτερα ήταν τα Γαλλικα και το πιανο που σε εκαναν καλλιεργημενο. Μετα ήταν τα Αγγλικα, τα ταξιδια και το shopping στο Λονδινο. Την θυμασαι την διαφημιση επί ΠΑΣΟΚ για την ξενομανια των Ελληνων.
Τωρα πάλι η ξενομανια μεταλλαχθηκε, και σημερα αυτο που σε καθιστα μοντερνο και καλλιεργημενο είναι η ενασχόληση με τους μεταναστες (αλλα εκ του ασφαλους και εξ αποστασεως), η ethnic κουζινα, τα υποτιθεμενα ανθρωπινα δικαιωματα, οι φωκιες, και αλλα πολλά που χρειζονται για το Image σου και για να εφησυχαζεις την συνειδηση σου.
Αφου μεχρι και η ξανθειά νεαρά συζυγος του Μινωα Κυριακου κανει τετοια εκπομπη στην τηλεοραση και μάλιστα αυτοβραβευτηκε για να ΣΚΑΣΟΥΝ από τη ζηλια τους οι υπόλοιπες κυριες του Κολωνακίου.
...................
Στην Τηλο; Πως σου ηρθε τωρα; Εχω παει σε πολλά νησια, καμμια 50-60αριά ακομα και απομαρκυσμενα, πριν γινουν της μοδας. Ήταν παλιοτερα βεβαια που τα πραγματα ηταν φτηνά, και εμεις δεν σερναμε ενα τσουρμο παιδια μαζι μας. Ασε που τοτε ειχαμε τις αντοχες να μενουμε και σε ξερολιθιες με σκηνες ή και χωρις σκηνες. Ακομα θα μου αρεσε αυτο αλλα σκεφτομαι το κουβαλημα.
Στην Τηλο δεν εχω παει. Μεχρι τη Νισυρο εφτασα. Αφου σημερα τα εξοδα για τα καραβια ειναι τεραστια. 600-700 ευρω για μια οικογενεια με αμαξι. Μετα πας και εκει και σε γδερνουν και οι ντοπιοι γιατι ψαχνουν το μηνα που τρεφει τους έντεκα. Εκτος αν εχεις γνωριμιες από στομα σε στομα.
Ήθελα να παω στη Τηλο, όπως και στην Χαλκη, αλλα προς το παρον δε το βλέπω. Ασε που ειναι δυσκολο για ενα πολυτεκνο να στεγασθει στις διακοπες του. Ειναι και ενας υφερπων κοινωνικος ρατσιμος οταν ακουνε πολυτεκνο. Καποτε θα κανω μια αναρτηση και γι αυτο. Με εμας δεν ασχολειται κανενας. Καμμια κυβερνητικη οργανωση και κανενας Λαζοπουλος. Ισως γιατι δεν μιλαμε Πακιστανικά.
Κάνουν καλούς γάμους στην Τήλο;
ρε συ θεοπρόβλητε με τις ξερολιθιές και τα αντισκηνα με πήγες πολλά χρόνια πίσω (ή μπροστά;;) Για πες με σε ποιές ξερολιθιές ξάπλωνες το '83-'84;;;
Ως σεσημασμενος πια σκηνιτης-μπατιροτουριστας μπαιναμε στο καραβι και την κάναμε. Το 85 ας πουμε Νισυρο-Κω-Αστυπαλαια-Παρο-Σαντορινη. Το 86 Ικαρια-Φουρνοι-Πατμο-Αγαθονησι-Σαμο. Το 87 Σεριφο-Σιφνο-Μηλο-Κιμωλο. Το 90 Ναξο-Ηρακλεια-Σχοινουσα-Κουφονησι-Δονουσα κλπ. Αυτα ως τουρνέ με σκηνες. Γιατι έκανα και κατι έκτακτες εμφανισεις με σκηνη και σποραδικα σε κατι Γαυδο, στην Ευβοια αλλά και Φολεγανδρο, Σικινο, Αμοργο και πολλά άλλα αλλα σε δωματια συνηθως. Τελευταια φορα θυμαμαι ηταν οικογενειακα στον Κισσαβο Λαρισης το 2001 μεσα στον δασος. Ειμασταν σαν τον Αγιο Σεραφειμ του Σαρωφ.
Το 82 θυμαμαι ήμουν στο Ξηροπηγαδο Αρκαδιας και το 83 στα Κυθηρα.
Αλλα τοτε ηταν και αλλιως τα πραγματα. Ηταν ολα πολυ φθηνοτερα. Ο κοσμος πιο φιλοξενος. Υπηρχε μεγαλυτερη ανοχη στο ελευθερο καμπιγκ. Δεν φοβοσουν μηπως σε ληστεψουν ή να βιασουν καμμια γυναικα οι Α-κατονομαστοι.
Last but not least, ψιλοπουρεψαμε κιολας. Το χειροτερο παντως ειναι πως ψιλοπουρεψαν και οι παρεες μου. Γιατι τελικα περσι που εκανα 15 μερες περιοδεια στην Αμερικη με πιτσιρικαρια και τις περισσοτερες φορες κοιμομασταν στο χωμα με sleeping bags στην ανοικτη ύπαιθρο, μια χαρα τα πηγα. Σαν ψαρι στο νερο. (Οχι πως δεν μου ελειψε το κρεββατι παντως)
Τι ωραία!!!!
Βρήκα και σημείο κοινό...Το '87 Σεριφο και εγώ με σκηνή επίσης. Σεπτέμβρη μήνα.
Δημοσίευση σχολίου