Κατ αρχην κανω ξεκαθαρο και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ οτι το παρον αρθρο ΔΕΝ αφορα σε άτεκνα ζευγαρια τα οποία δυσκολευονται ή δεν μπορουν να κανουν παιδί.
Ενδεχομενως να έχω και καποιες ενστασεις θεολογικου περιεχομενου περί 'αποδοχής του θεληματος του Θεού', περί υιοθεσίας αντι της τεχνητής γονιμοποίησης και περι των κανόνων ηθικής που συχνά καταστρατηγούνται μπροστά στο 'θελημα του ανθρώπου'. Σε καθε περίπτωση πάντως, η επιθυμία για ενα παιδί ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ δεν θεωρείται ανήθικη. Τουναντιον, τα διαφορα τάματα ανά τον κόσμο όπως π.χ. στην Παναγία της Τήνου φωνάζουν για του λόγου το αληθές. (Την εχω πατήσει, πιστέψτε με).
Εδώ όμως έχουμε να κανουμε με δύο ακραιες τάσεις. Από την μια έχουμε την ενοχοποίηση του σεξ και την τοποθετησή του σε ένα κουτάκι με την εττικέτα ΛΑΓΝΕΙΑ και ΑΜΑΡΤΙΑ από κάποια εκκλησιαστικά περιβάλοντα τα οποία παραβλέπουν το γεγονός ότι Αυτός που τα πάντα εν σοφία εποίησε, χάρισε και στα αναπαραγωγικά όργανα αξιοθαύμαστες ανατομικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ (διότι η ηδονή δεν μπορει να αποτελέσει αντικείμενο αυτόματης φυσικής επιλογής) και νευρώνες οι οποίοι το μόνο σκοπό που έχουν είναι να χαρίζουν την ηδονή σαν αντίδωρο της αγάπης.
Διαφορετικά θα είχαμε την ΑΝΗΔΟΝΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ και ως εκ τούτου την κατα βούληση αναπαραγωγή 'εκ θελήματος ανδρός' που ο Ευαγγελιστής Ιωάννης την τοποθετεί στο ίδιο επίπεδο με την 'εκ θελήματος σαρκός'. Άρα γιατί να μην το χαρούμε τουλάχιστον, μπας και στεριώσει και κανένας γάμος. Εξ αλλου το ωραιότατο 'αρμονία ψυχων και σωματων' που μας διαβασε ο παπάς (και όχι ο δήμαρχος) μαλλον ΔΕΝ αναφέρεται στις αρμονικές γραμμώσεις του σώματος τις οποίες μετά από τόσα χρόνια γάμου, μάσας και καθιστικής ζωής έχουμε χάσει προ πολλού. Κατι άλλο θα είχε στο νου του ο ποιητής.
Από την άλλη όμως οδεύουμε προς την εποχή που η κατάργηση της ηθικής καταργεί ΚΑΙ την βιοηθική. Ο ΓΑΜΟΣ μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου (και όχι η ερωτική τους επιλογή) και ακόμα χειρότερα η ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΥΙΟΘΕΣΙΑ από τετοια ζευγαρια είναι πρωτίστως ΒΙΟΗΘΙΚΟ ζητημα και δευτερευόντως ηθικιστικό.
Υποτίθεται ότι η ιατρική θεραπεία και παρέμβαση αλλά και η υιοθεσία έρχονται να διορθώσουν κάποιες ιατρικές δυσλειτουργίες που δημιουργούν πρόβλημα σε ένα ζευγαρι σε σχέση με το φυσιολογικό. Αποκαθιστούν το ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ όχι το ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ.
Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος ο οποίος δεν γουστάρει να παντρευτεί να κλωνοποιεί τον ΕΑΥΤΟ του και να δημιουργεί παιδί-κλωνο, η δε επιστήμη παραβιάζοντας τη φύση να μετατραπεί σε ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΡΦΑΝΩΝ.
Αυτό ισχύει βεβαια και σε περίπτωση ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ εγκυμοσύνης αγαμης μητέρας (π.χ. με δωρεα σπέρματος) όπου μια γυναίκα εγωιστικά αποφασίζει να μην συνυπαρξει με εναν αλλον ανθρωπο και επίσης εγωιστικά, αποφασίζει να φέρει στον κοσμο ενα ΟΡΦΑΝΟ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ, (τη στιγμη που στον κόσμο υπάρχουν ήδη χιλιάδες ορφανά) μόνο και μόνο για να προσφέρει τη "στοργή" της σε μια δυστυχισμένη προέκταση του εαυτού της. Σε εναν κλώνο της δηλαδή που ο άλλος απουσιαζει τοσο πολύ που δεν ξερουμε καν το όνομα του, ούτε καν αν τον λένε Πασχάλη.
Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος ο οποίος δεν γουστάρει να παντρευτεί να κλωνοποιεί τον ΕΑΥΤΟ του και να δημιουργεί παιδί-κλωνο, η δε επιστήμη παραβιάζοντας τη φύση να μετατραπεί σε ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΡΦΑΝΩΝ.
Αυτό ισχύει βεβαια και σε περίπτωση ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ εγκυμοσύνης αγαμης μητέρας (π.χ. με δωρεα σπέρματος) όπου μια γυναίκα εγωιστικά αποφασίζει να μην συνυπαρξει με εναν αλλον ανθρωπο και επίσης εγωιστικά, αποφασίζει να φέρει στον κοσμο ενα ΟΡΦΑΝΟ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ, (τη στιγμη που στον κόσμο υπάρχουν ήδη χιλιάδες ορφανά) μόνο και μόνο για να προσφέρει τη "στοργή" της σε μια δυστυχισμένη προέκταση του εαυτού της. Σε εναν κλώνο της δηλαδή που ο άλλος απουσιαζει τοσο πολύ που δεν ξερουμε καν το όνομα του, ούτε καν αν τον λένε Πασχάλη.
Η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια είναι μια πράξη βαθειά ανήθικη τόσο προς το ίδιο το παιδί όσο και προς τους κανονες της βιοηθικης διότι κατ' επέκταση έγκειται στη δημιουργία παιδιών από δύο ωάρια ή δύο σπερματοζωάρια. Μπορεί να μην συμβαίνει στην πραγματικότητα λόγω επιστημονικής ανεπάρκειας ή βιοηθικης δεοντολογίας στην ουσία όμως αποτελεί καταλυση της βιολογικης και ηθικης νομοτελειας.
Ο ανέραστος γαμος και η ΑΝΗΔΟΝΗ αναπαραγωγή είναι κατ εμε το ιδιο ΑΝΗΘΙΚΗ με την ΠΑΝΗΔΟΝΙΣΤΙΚΗ 'αναπαραγωγή' καποιων ομοφυλόφιλων. Εξ άλλου, δεν μας έφταναν δηλαδη τόσοι ετεροφυλόφιλοι που κανουν παιδιά μόνο και μόνο για να προεκτείνουν το εγώ τους, θα φαμε στην μάπα ΚΑΙ τους ομοφυλόφιλους; Διότι στους μεν πρώτους, τα ποσοστά παίζουν. Στους δεύτερους η φιλαυτία φτάνει στο 100%.
Το γεγονός πάντως είναι, οτι αυτοί που θα ειχαν ΚΑΘΕ λόγο (πλην των ασθενούντων) να καθιερωθεί ΜΑΖΙΚΑ η εξωσωματική είναι δύο: Οι ηθικολόγοι της Εκκλησιας για να αναπαράγονται κατά βούληση 'μη αμαρτάνωντες' και οι στρατευμενοι ομοφυλόφιλοι για να 'αναπαράγονται' κατά βούληση, αμαρτάνοντες.
Είδατε λοιπον που Βαλλιανάτος και ηθικολόγοι ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ;
4 σχόλια:
Καταιγιστικός φίλε μου (ακόμα όμως δεν έχουμε φτάσει σε επίπεδο ομο-φυλο-φιλίας!!!).
Κι εσύ ποιός είσαι που θα τολμήσεις τέτοια ηθικίστικα ( κατά το νομικίστικα) διλήματα!!!
Α παράτα τους στην ησυχία τους. Τα παιδιά είναι σαν τα κατοικίδια, αν δεν το έχεις καταλάβει, αρκεί βέβαια να μην είσαι παιδί...
Κι ευτυχώ που το σύμφωνο όλα αυτά τα προβλήματα τα λύνει ... μαγικά!!!
Αφού θα τα υιοθετούν οι ομο-φυλο-αναπαραγωγικοί (για να είμαστε ακριβής στους όρους μας) τα παιδιά θα πλέουν σε πελάγη ευτυχίας, έστω κι αν κάθε έννοια ανθρώπινου δικαιώματός τους καταπατείται συστηματικά, οριστικά και κατ' εξακολούθηση...
Ναι,βέβαια πάντα τα "άκρα"συμφωνούν
στην ουσία μεταξύ τους!
Πολύ καλή η .. βιο-ηθική σου ανάλυση. Η συζήτηση δεν μπορεί να παραμένει ΜΟΝΟ στο επίπεδο της δομής (νομική δυνατότητα, αλλά ΚΥΡΙΩΣ στο "τύπο ανθρώπου" που ετοιμάζουν οι μετα-μοντέρνοι.
Παραμένει όμως το τεράστιο πρόβλημα: Νερό στο μύλου τους κουβαλούν πολοί ανέραστοι και ανΈραστοι κληρικοί και λοιποί συντηρητικοί λαϊκοί...
Ιδού η σοφία των σοφών λοιπόν.
@μανιταρι
Αυτοι που λες ξεπεραστηκαν. Είναι τελος εποχης. Στην Αμερική εχουν λιγο περαση τελευταια. Εκει γίνανε και επικινδυνοι. Δεν με απασχολησαν και ποτε να σου πω την άληθεια. Δεν τους εβαλα ποτε ουτε στο κρεββατι μου ουτε στην καρδια μου. Κανα δυο φορες έπεσα επάνω τους στο Αγιον όρος.(ΠΡΟΣΟΧΗ: MHN ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΟΠΟΥ). Δεν απασχολουν και κανεναν πια. Γι αυτο και στρεφω την προσοψη μου με περισσοτερο ζηλο προς τους νεωτεριστες. Τα νεα δεινα θα ερθουν από εκει.
Το προβλημα ειναι οτι αυτοι που δεν μιλουν ειναι οι ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ.Ίσως γιατι δεν προσπαθουν να πείσουν και κανένα
Δημοσίευση σχολίου