13/4/08

PARA-EUROVISION

Η προσπάθειά μου να ικανοποιήσω το απαιτητικό, πολυπληθές και ετερόκλητο κοινό μου, μου δημιουργει κρίση ταυτότητος ως bloger. (Δηλαδή μια ακομη, καπάκι στις άλλες). Να το παίξω σύγχρονος, να το παίξω πνευματικός, να μοιράζω και κουπόνια;

Τελευταίως δε, βλεπω σαν τάση να εμφανίζονται σε ανταγωνιστικά blogs και οι μουσικες προτιμησεις των διαχειριστών τους. Αν δεν επρόκειτο μάλιστα για τους Rainbow και τον Klaus Nomi, θα μπορούσα ως συνομοσιολόγος να ισχυρισθώ ότι πρόκειται περί δακτύλου των δισκογραφικών εταιριών να αλλοιώσουν το Ορθόδοξο φρόνημα των Ελλήνων blogers.

Κυνηγώντας τα απαραίτητα hits στα counters, ώστε να καταξιωθεί το παρόν blog στην συνείδηση των μαζών, σκέφτηκα να προσαρμοσθώ σύμφωνα με τον ανταγωνισμό και σύμφωνα με την επικαιρότητα, και μάλιστα εν όψει Eurovision.

Αν θα σας ενδιέφερε μια αποκλειστική συνέντευξη με την ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ, η μόνη διαθέσιμη Καλομοίρα, είναι η φίλη μου από τη Λιβαδειά. Αλλά αυτή ΔΕΝ τραγουδάει ωραία και, πιστέψτε με, ούτε θα θέλατε ούτε και θα μπορούσατε να την δείτε να λικνίζεται με σορτσάκι, εκτός και εαν έχετε οθόνη πολλών ιντσών.
Οπότε και εγώ προσανατολίζομαι προς την Para-eurovision.

Πάντα με ενδιέφερε να γνωρίσω το «άλλο», το ξένο. Γι αυτό μου άρεσαν ανέκαθεν και τα 'ξένα' ιδιαίτερα από τότε που τα Ελληνικά γίνανε πιο ξένα από τα 'ξένα'. Όταν όμως λέω ‘ξένα’ δεν εννοώ την τυραννία της Αμερικανοκρατίας. Θλίβομαι όταν σκαλίζοντας CD καλλιτεχνών από διάφορες χώρες, με καλές δουλειές, συνειδητοποιώ πως αυτοί οι άνθρωποι ακόμα και στην εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι καταδικασμένοι να εξαφανιστούν μέσα στα περιορισμένα σύνορά τους.
Μήπως είναι και αυτό μια απόδειξη ότι δεν μιλάμε για παγκοσμιοποίηση αλλά για ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ; Μήπως δεν μιλάμε για πολυπολιτισμό αλλά για κατευθυνόμενο ΠΑΝΠΟΛΙΤΙΣΜΟ;


Εγώ πάντως σας παραθέτω κάποια pop-rock κομμάτια που μου αρέσουν πολύ και που πιθανόν δεν θα τα ακούσετε ποτέ. Τα παραθέτω απλώς τιμής ένεκεν και έτσι για σπάσιμο, ενάντια στην παγκόσμια μουσική τυραννία του videoclip της καθε ξέκωλης και του νταβατζη της.

-----------------------------------------

ΛΕΤΤΟΝΙΑ: Group: Pienvedēja piedzīvojumi / Title: Debess Pils
ΛΕΤΤΟΝΙΑ: Group: Prāta Vētra / Title: Pilots Tims
ΠΟΛΩΝΙΑ: Artist: Kasia Kowalska / Title: Dokąd mam biec
ΟΥΓΓΑΡΙΑ: Group: Krystal / Title: Két utazó
ΙΣΠΑΝΙΑ: Group: El Canto del Loco / Title: Despiértame
FYROM: Artist: Kaliopi / Title: Mesecina
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Group: Neljä Ruusua / Title: Veri
ΣΟΥΗΔΙΑ: Group: Eskobar / Title: On The Ground
ΓΑΛΛΙΑ: Artist: Calogero / Title: Il bat


Eskobar: On The Ground



Neljä Ruusua: Tahdon

Δεν υπάρχουν σχόλια: