19/3/08

ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ: Άντε και καλα συμβολαια!

Δυο ειναι τα στοιχεια που καθιστουν δυο ανθρωπους ζευγαρι. Το sex και οι απογονοι που προερχονται απο αυτο. Υποθετω πως εγω και ο συμφοιτητης μου, εγω και η κατακοιτη θεια μου που γηροκομω, εγω και το διανοητικα αναπηρο ανηψακι μου που φροντιζω, εγω και η χηρα πεθερα μου ΔΕΝ ειμαστε ζευγαρι αν και συμβιωνουμε.

Εγω λοιπον ουδεποτε καταλαβα γιατι το sex μεταξυ δυο προσωπων (κατι που αφορα τον ιδιωτικο βιο), να εχει κοινωνικη και δημοσια αναγνωριση. Δηλαδη αφορα κανεναν το ποιους, ποσους και τι εχει ο καθενας στο κρεββατι του; Σημερα μπορει να εχει την Μαρια, αυριο την Ελενη, μεθαυριο την Νικη, παραμεθαυριο τον Μπαμπη κλπ. Γιατι αυτο να αποτελει δημοσιο γεγονος που να εμπλεκει και την πολιτεια;

Οσον αφορα τα τεκνα, γιατι δυο προσωπα που κανουν σεξ αποφασισμενα να μην κανουν παιδι να πρεπει να απασχολουν τον ληξιαρχο; Ας το κανουν οσο θελουν. Πρεπει να το κανουν στο... ληξειαρχεio; Αλλα και τεκνα να υπαρξουν. Δεν καταλαβα; Τα παιδια εκτος γαμου ή των διαζευγμενων ή των χήρων θεωρουνται κατωτερα απο την πολιτεια, και απροστατευτα;

Μετα ειναι και το αλλο: Η μοιχεια εχει νομικη υποσταση; Αν όχι, γιατι τοτε να εχει ο γαμος; Εφ οσον δεν υφιστανται ηθικιστικες νορμες και απαγορευσεις στο σεξ τοτε γιατι να θεσμοθετουνται απο την πολιτεια διαδικασιες οπου δυο ατομα θα δηλωνουν δημοσιως "Εγω δεσμευομαι να κανω sex αποκλειστικα με την Χ και να μην ξενο...κοιταζω." Και παλι, γιατι η ελειψη του sex στο ζευγαρι να ειναι αιτια διαζυγιου και να απασχολουνται δημοσιοι λειτουργοι για το αν ο Μητσος κανει ή δεν κανει sex με την Κουλα και επειδη η Κουλα δεν του κάθεται ο Μητσος βρηκε τη Σβετλανα.

Ολα αυτα τα χαρακτηριζω με μια, αντε δύο λεξεις ΑΘΛΙΟΥΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΣΜΟΥΣ.

Ο γαμος ειναι μονο ΗΘΙΚΗ υποθεση και οχι νομικη. Η θεσμοθετηση του ειχε θρησκευτικη υποσταση διοτι οι εννοιες "προγαμιαιες σχεσεις", "εξωγαμιαιες σχεσεις", "μοιχεια", "πορνεια" κλπ. ειναι ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ οροι που επικρατησαν στην κοινωνια ανα τους αιωνες.

Σημερα λοιπον, απο την μια έχουμε την απαξιωση του θρησκευτικου γαμου, (που ετσι και αλλοιως εχει μετατραπει σε... So You Think You Can Dance Isaiah) δεχομαστε όμως την ηθικη που προερχεται απο αυτον και την επιβαλουμε μεταλλαγμενη και σαν νομο του κρατους.

Δηλαδη λεμε: Δεν δεχομαι τι ηθικες δεσμευσεις της χριστιανικης ηθικης του γαμου και γι αυτο δεν αποδεχομαι τον θρησκευτικο γαμο, αλλα ομως τις δεχομαι αν τις ονομασουμε "Συμφωνο συμβιωσης". Δουλευομαστε;

Και εαν αυτο αφορουσε καθαρα την ΣΥΜΒΙΩΣΗ, τοτε γιατι το συμφωνο να μην καλυπτει και περιπτωσεις που προανεφερα, δηλαδη αυτον που συμβιωνει με την πεθερα του, την θεια του κλπ και γιατι να αφορα μονο 2 ατομα και οχι περισσοτερα αφου συμβιωνουν;

Παντως την ημερα που η Δρουζα ή η Στεφανιδου θα παρουσιαζουν το αθλιο ξεκατινιασμα (ή μαλλον ξεcathrinιασμα) της πρωτης κερατωμενης από Συμφώνου, παρτε με ΑΜΕΣΩΣ τηλεφωνο. Το ιδιο οταν θα δειχνει και την φουκαριαρα την Κουλα που της εφαγε τη συνταξη του γερου η Ρουσλανα με συνοπτικες διαδικασιες. Το ιδιο και οταν στο μελλον θα μαλλιοτραβιουνται οι λοιποι συγγενεις με τον Αφγανο ζιγκολο του γερου για το εξ αδιαιρετου σπιτι στο χωριο.

Επι τελους, το trafficing θα αποκτησει και νομικη υποσταση. Δεν θα χρειαζεται να κρυβονται πια τα κοριτισα από τη Μολδαβία. Και οι αυτοφορακηδες των σκυλαδικων θα αποκατασταθουν και οικογενειακα.

3 σχόλια:

fvasileiou είπε...

Χαίρε, χαίρε,
Μα να χαθούμε σωματικώς και να βρισκόμαστε ψηφιακώς; Τι κατάσταση κι αυτή. Και έχεις αφήσει και ροκάδικο μουσάκι...

Λοιπόν, επί της ουσίας δεν γράφω τίποτα. Αλλού συμφωνώ, αλλού διαφωνώ -δεν έχει σημασία. Είμαι πολύ χαρούμενος που σε συναντώ. Θα σε βάλω στο blogroll μου και θα τα λέμε από δω. Και ελπίζω σύντομα να τα πούμε κι από κοντά.

Σε ασπάζομαι

Μανιτάρι του Βουνού είπε...

Καλή σου πορεία συνάδελφε και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σχόλισό σου καισ το Μανιταρι του Βουνού.

Key Bee είπε...

Καλως ήλθες θεοπρόβλητε και θεοφίλητε ήρωα στο μπλογκοχωριό. Εύχομαι η παρουσία σου εδώ να συνοδευτεί και από πολλές και παραγωγικές συζητήσεις.