ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Διαβάζω στον τύπο:
____________________________
____________________________
Με το σύνθημα «δεν είμαι του αντρός μου» γυναικείες οργανώσεις αντιδρούν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που δίνει τη δυνατότητα στους συζύγους να διατηρούν το ίδιο επώνυμο. Και καταγγέλλουν ότι στην πατριαρχική Ελλάδα αυτό σημαίνει να αφήνονται οι γυναίκες βορά στις πιέσεις για αλλαγή του επωνύμου τους μετά τον γάμο.Με το νομοσχέδιο που εγκρίθηκε προ ημερών από την Κυβερνητική Επιτροπή αλλάζει ένα άρθρο του νόμου 1329/1983, που υιοθέτησε η πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για το οικογενειακό δίκαιο και αποτέλεσε τομή για τα γυναικεία δικαιώματα στην Ελλάδα και για την ισότητα των δύο φύλων στην οικογένεια. Συγκεκριμένα προτείνεται η γυναίκα να μην διατηρεί αναγκαστικά το οικογενειακό της επίθετο, όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος, αλλά να παίρνει αυτό του συζύγου, εφόσον υπάρχει συναίνεση και των δύο.Οι γυναικείες οργανώσεις, Ομάδα Γυναικών Θεσσαλονίκης, Παγκόσμια Πορεία Γυναικών, και τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών για θέματα φύλου και ισότητας στα ΤΕΙ Πάτρας (που υπογράφουν τη σχετική ανακοίνωση) ζητούν να αποσύρει η κυβέρνηση «μαζί και τα γελοία επιχειρήματα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, πάνω στα οποία στηρίζει την πρότασή της.
Η επιχειρηματολογία της κυβέρνησης στηρίζεται στο γεγονός ότι «μετά τη διαγραφή, αρχικά από τα διαβατήρια και κατόπιν από τις ταυτότητες, του ονόματος του συζύγου είναι πολύ δύσκολο στα νόμιμα ζεύγη να αποδείξουν, ταξιδεύοντας κυρίως στο εξωτερικό, ότι είναι καθ’ όλα νόμιμα ζεύγη και όχι παράνομα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται, κατά τη διενέργεια διαφόρων συναλλαγών.
Η επιχειρηματολογία της κυβέρνησης στηρίζεται στο γεγονός ότι «μετά τη διαγραφή, αρχικά από τα διαβατήρια και κατόπιν από τις ταυτότητες, του ονόματος του συζύγου είναι πολύ δύσκολο στα νόμιμα ζεύγη να αποδείξουν, ταξιδεύοντας κυρίως στο εξωτερικό, ότι είναι καθ’ όλα νόμιμα ζεύγη και όχι παράνομα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται, κατά τη διενέργεια διαφόρων συναλλαγών.
Το πρόβλημα ωστόσο αφορά μόνο τις χώρες με αυστηρά θεοκρατικά καθεστώτα και ως εκ τούτου δεν προκύπτει ανάγκη αλλαγής της ελληνικής έννομης τάξης με επιστροφή, όπως καταγγέλλουν οι γυναικείες οργανώσεις, «μετά από ένα τέταρτο του αιώνα στην παράδοση της ελληνικής πατριαρχικής οικογένειας και στην υποτέλεια της γυναίκας».
__________________________________________________
__________________________________________________
Κάποια στιγμη θα πρεπει να τελειώνουμε με αυτες τις υστερικές ανέραστες τριχωτές κυρίες και με τις ψυχώσεις τους που βασάνισαν την Ελληνικη κοινωνία επί 23 χρόνια.
Διοτι δεν αντιλαμβάνονται οι ηλίθιες οτι με την ισχύουσα νομοθεσια η οποία ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ και δεν ισχυει σε ΚΑΜΜΙΑ άλλη χωρα στον κοσμο, από την Σουηδια και την ισλανδια μεχρι το Ιραν και την Ουγκάντα, έχουν μεταβληθει σε παλλακίδες του κάθε αγα ο οποίος τις χρησιμοποιεί σαν αναπαραγωγική μηχανή που του κανει παιδιά.
Και τούτο διότι τα τέκνα παίρνουν το επώνυμο του πατέρα και η μάννα δεν μπορεί να αποδείξει οτι είναι μάννα των ίδιων της των παιδιών, διοτι έχει διαφορετικό επώνυμο από αυτέ, όπως και από τον σύζυγο.
ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ
ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ
Ξεχνάνε οι υστερικές μου ότι ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ειναι η συνοχή της οικογένειας, και το να έχουν οι σύζυγοι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, και παρά την θέλησή τους διαφορετικό επώνυμο βάλει κατα της ενότητας αυτης: Ο Χατζηπαπάρας με τα Χατζηπαπαράκια του και η δανεική μήτρα που του κάνει τα παιδιά του.
Το ηλίθιο αυτό καθεστώς, που ειναι άλλη μια αρρωστημένη επινόηση της Margaret Papandreou (αλήθεια γιατι δεν άλλαξε το επώνυμό της μετά το κεράτωμα;) δημιουργεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα στο οικογενειακό δίκαιο, ιδιαίτερα σε όσους έχουν παντρευτεί αλλοδαπές ακόμα και Ευρωπαίες.
Ετσι η Σουηδή κα Jahonsen που παντρεύεται τον κο Παπαδόπουλο, δηλώνοντας τον γάμο της στην χώρα της αλλάζει και το επώνυμο της (όπως κανει η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ στην Σουηδία που το κόμπλεξ ΔΕΝ δινει ρέστα) και ονομάζεται Papadopoulos. Για να υπάρχει δε και ισοτιμία υπάρχει η επιλογή του να αλλάξει και ο σύζυγος επώνυμο και να πάρει της συζυγου εφόσον το επιθυμεί.
Έλα ντε όμως που ο ηλίθιος Ελληνικός νόμος που οι Ελληνίδες λυσσάρες έχουν επιβάλλει, απαγορεύει στις Ευρωπαίες (όπως και στις Ελληνίδες) υπηκόους να έχουν το ίδιο επώνυμο με τον άντρα τους (ήμαρτον Κύριε) και ακόμα χειρότερα, αρνείται να αποδεχθεί οτι η κα Papadopoulos είναι σύζυγος του Παπαδόπουλου και μάννα των Παπαδοπουλακιών σε περίπτωση που άλλαξε επώνυμο λόγω γάμου σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου!
ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Και προχωράει ακομα πιό βαθεια η διανοητική αρρώστεια των Ελληνίδων φεμινιστριών: Αρνείται το σε ομηρία Ελληνικό κράτος να εκδόσει ΕΛΛΗΝΙΚΟ διαβατήριο στα Παπαδοπουλάκια διοτι αρνείται την ταυτοπροσωπία και την συγκαταθεση της μητέρας τους, επειδή της απαγορεύει να την λενε Papadopoulos παρά μόνο Jahonsen (η οποία δεν υφίσταται πλεον ως πρόσωπο ούτε στην χώρα της). Η γυναίκα αυτή ως σύζυγος και μητέρα δεν υφίσταται ούτε ως Jahonsen ούτε ως Papadopoulos, παρά μόνο ως ΑΦΜ (το πιάνετε το υπονοούμενο πιστεύω).
Έτσι μένουν παιδιά Ελλήνων πολιτών χωρίς Ελληνικό διαβατήριο και δεν μπορούν να βγουν από την χώρα, ενώ προσβάλεται βάναυσα η μητρότητα και η οικογενειακη συνοχή εξ αιτίας ενός αρρωστημένου γκρουπούσκουλου που είναι ανίκανο να καταλάβει τι σημαίνει οικογένεια και γι' αυτό καπελώνει των άλλων.
Επί δε όλων αυτών προσέφυγα στον Συνήγορο του Πολίτη, καθώς και στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης και δικαιώθηκα πανυγηρικά. Δεν αποκλείεται μαλιστα η όλη διαδικασία να δρομολογήθηκε και από τις δικές μου ενέργειες.
Θυμάμαι μάλιστα πώς πριν ξεκινήσω την όλη διαδικασία όταν τηλεφώνησα στην διεύθυνση της Ένωσης Γυναικών Ελλάδος για να διαμαρτυρηθώ καλοπροαίρετα και να ζητήσω την βοηθειά τους, από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής μια σκληρή και στριγγιά φωνή, με μέταλλο κακιασμένης δημοσίου υπαλλήλου μου απάντησε κατηγορηματικά: Α-ΠΟ-ΚΛΕΙ-Ε-ΤΑΙ κύριε να μην σας δίνουν διαβατήριο. ΕΣΕΙΣ δεν έχετε καταλάβει. Και εν πάσει περιπτώσει ο νόμος στην Ελλάδα είναι ΑΥΤΟΣ!
ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
Είχα σκοπό να ξεκινήσω αγώνα στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια μέχρις ότου όχι μόνο να αποκτήσει η δίκη μου γυναίκα και κάθε Ευρωπαία υπήκοος το δικαίωμα να εχει το ίδιο επώνυμο με το σύζυγο και τα παιδιά της, (όπως ισχύει και στις υπόλοιπες 26 χώρες) και τα παιδιά μου να μπορούν να έχουν... μάννα στην Ελλάδα, αλλά ώστε να καταρηγθεί και ο ισχύων νόμος ως κατάφορη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ευτυχώς με πρόλαβε η κυβέρνηση.
Δεν ειστε πιο δημοκρατικές κυρίες μου από την Σουηδέζα μάννα. Έχετε να φάτε πολλά ψωμιά ακόμα μέχρι να μετατραπείτε από μεταλλαγμένες δεσποτικές κυράτσες και Πανελλήνιες κακιές πεθερές σε δημοκρατικούς πολίτες. Οι κοινωνίες δεν χρειάζονται οικογενειακή μπατσαρία η οποία στερεί από κάποιους ανθρώπους το θεμελιώδες δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού.
____________________
ΥΓ1. Τα παιδιά μου εξακολουθούν να μην έχουν Ελληνικό διαβατήριο. Αλλα δεν πειράζει, τους έβγαλα διαβατήριο ΞΕΝΗΣ υπηκοότητας, της μητέρας τους.
ΥΓ1. Τα παιδιά μου εξακολουθούν να μην έχουν Ελληνικό διαβατήριο. Αλλα δεν πειράζει, τους έβγαλα διαβατήριο ΞΕΝΗΣ υπηκοότητας, της μητέρας τους.
ΥΓ2. Πριν λίγους μήνες μια φίλη μου έχασε μετά από επίπονη και πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο τον σύζυγό της στα 36 του χρόνια. Παιδιά δεν έκαναν. Της στερήσατε το δικαίωμα να κρατήσει έστω το επώνυμό του.
Ηλίθιες!
40 σχόλια:
Μη βρίζεις παιδί μου!!!! Σε καλό σου!!!! Μπα, πια!!!
-Δίκιο έχεις όμως, να πω ότι δεν έχεις....
-και εκπληκτικές φωτογραφίες επίσης, πεθαίνω στα γέλια κάθε φορά, απαικτες!
Bon courage ,
Μαριάννα
@Μαριαννα
Βριζω; Μπα, μονο ΟΣΑ ΘΥΜΟΜΟΥΝΑ έγραψα!
Που να ακουγες τι τους εσουρνα και εγω και εγώ και κατι άλλοι πατεραδες με αλλοδαπες συζυγους που δεν διναν στα παιδια μας διαβατηριο και μας αναγκασαν να τα κανουμε αλλοδαπα ενω ειναι γεννημενα και ζουν στην Ελλαδα!
Που να ακουγες τι εσουρα στην Προεδρο της Ενωσης Γυναικων Ελλαδος μολις εκλεισε το τηλεφωνο! Και να φανταστεις πηρα για να αναδειξω ενα προβλημα που ειναι σε ΒΑΡΟΣ των γυναικων.
Που να δεις τι βρισιμο εκανα οταν εγραφα με τις ωρες χαρτια στους Ελεγκτες δημοσιας διοικησης και τυο Συνηγορο του Πολιτη εξ αιτιας αυτων των υστερικων οι οποιες εκτος των αλλων ειναι και ψευτρες, διοτι δεν ξερω αν εσυ εχεις διαφορετικη πληροφόρηση, η Σουηδια και η Φινλανδια ΔΕΝ υπαγονται στις θεοκρατικες χωρες. Κανω λάθος;
__________
ΥΓ. Το βρισιδι εκτος των άλλων συχνότατα ειναι και η ΜΟΝΗ γλωσσα που ο άλλος μπορει να αντιληθει, κυριως όταν κρυβεται πίσω από μια μεταλλαγμενη "ευπρεπεια". Με το βρισιμο τον αναγκαζεις να βγει από το προσωπειο που κρυβεται και να δειξει τις ΔΟΝΤΑΡΕΣ του και αυτο που πραγαμτικα ΕΙΝΑΙ.
Μετα ειναι και το αλλο: Θελουν μερικοι να μου κολησουν την ταμπελιτσα του συντηρητικου και πουριτανού Χριστιανου; Ε λοιπον ΝΑ που μπορω να βριζω ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Να σαι καλα που με ενθαρρυνεις. Μου αρεσουν οι ανθρωποι που εχουν το θαρρος να επικοινωνουν με τον αλλον χωρις να φοβουνται μηπως "ταυτιστουν" με καποιες αποψεις, θέσεις ή τρόπο έκφρασης που δεν είναι comme il faut.
Ζουμε σε εποχες που αυτοπροσδιοριζομαστε με βαση τον ΠΕΡΙΓΥΡΟ που κατασκευάζουμε και οχι με αυτο που πραγματικα είμαστε. Ντυνομαστε όλον τον υπόλοιπο χρόνο διάφορους ρόλους εκτος από τις απόκριες.
Το concept "beautiful people" θελει τα στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα αλλά γελαστά.
Δεν χρειάζεται να έχεις παντρευτεί αλλοδαπή για να έχεις τέτοιου είδους προβλήματα. Ν' αγιάσει το πληκτρολόγιο σου, φίλες!
γεια σου Random
Χμμ, ΜΠΟΡΩ να φανταστω και αλλες περιπτωσεις όπου η συζυγος δεν θα μπορει να αποδειξει οτι προκειται περι της κηδεμόνος των παιδιων, ιδιαίτερα αν δεν προκυπτει και από καποιο πιστοποιητικο γεννησης το οποίο θα πρεπει να φερει στο κουτελο της ως σημαια.
Μπορω δε να φανταστω και τον καθε πανηλιθιο γραφειοκρατη να ρωτα την συζυγο η οποια εχει διαφορετικο επώνυμο από τα παιδια του άντρα της "ισυ, τουώρα, τινους ίσει κι τι λουόγους συ πέφτει;"
Εντάξει, και μόνο το γεγονός ότι δεν επιτρέπουν στους συμπολίτες τους να αλλάζουν το όνομά τους, αλλά υπερασπίζονται το δικαίωμα στην αλλαγή φύλλου, τα λέει όλα...
[Βρίσε, βρίσε... Κι εγώ μαζί σου είμαι...]
αλήθεια το πατρώνυμο που θέλουν να κρατούν οι κατ'ευφημισμόν φεμινίστριες δεν είναι ανδρικό? τελικά αυτές που τα υποστήριζαν όλα αυτά τα χρόνια είναι πραγματικά γυναίκες η μήπως θα ήθελαν να είναι άνδρες και ζηλεύουν. Πάντως δεν τις έχω ακούσει να βγαίνουν και να διαμαρτύρονται για την χρήση της γυναίκας ως σεξουαλικό είδωλο στις διάφορες διαφημίσεις,και στα περιοδικά. Η μήπως το ντύσιμο των γυναικών παρουσιαστριών της τηλεόρασης έχει σκοπό τον ερεθισμό των οφθαλμών καιτων λοιπών ενστίκτων των γυναικών που βλέπουν τις εκπομπές αυτές. Τελικά η γυναίκα είναι τώρα χειραφετημένη η μήπως την εκμεταλέυονται ακόμα περισσότερο? Πάντως αυτές έχασαν τον σεβασμό που κάποτε είχε η γυναίκα. Ευτυχώς που οι περισσότερες γυναίκες είναι προσηλωμένες στη φύση τους και αποκτούν έτσι και το σεβασμό των αληθινών ανδρών.
Η κυρία Μαργαρίτα Παπανδρεόυ κι η κυρία Δήμητρα Παπανδρέου γιατί δεν κρατήσανε τα ονόματά τους (Τσαντ και Λιάνη);
Βγάλανε ανακοίνωση γι' αυτές τις προδώτρες του κινήματος ή αυτές δεν παίζουν.
Όταν ταξιδέψαμε με το μικρό στην Αγγλία, στον έλεγχο διαβατηρίων, η υπάλληλος της BA πορσπαθούσε να καταλάβει τη σχέση της γυναίκας μου με το παιδί της, που φυσικά δεν ήταν προφανής. Ευτυχώς είχε αρκετό χιούμορ, και μετά από επέμβαση δική μου για να δεχτεί ότι το παιδί ήταν της γυναίκας μου!
Κι αλήθεια το δικαίωμα του αυτοπροσδιροισμού εδώ δεν ισχύει;
1. Δεν κάνεις λάθος
2.Διαφωνώ. Η "μεταλλαγμένη ευπρέπεια" δεν έχει "δοντάρες", αλλά μόνο ψεύτικη οδοντοστοιχία. Και ξέρεις τί ανασφάλεια σου προξενεί η ψεύτικη οδοντοστοιχία;
3. Σόρυ, αλλά αυτό το κόλλημα με τις ταμπέλες δεν το φαγα ποτέ, που είμαι και γυναίκα. ΌΤαν εγώ νιώθω καλά με μένα και ξέρω τη δική μου αλήθεια και ζω καλά μεσα σ αυτήν, δεν με απασχολεί τί ταμπέλα μου βάζουν. Δεν ασχολούμαι. Ασχολούμαι μόνο όταν αποπειρώνται να μου στερήσουν το δικάιωμα να πιστεύω ό,τι θέλω. Τότε , σόρυ αλλά το μέτρο δεν είναι η καταφυγή στο βρίσιμο. Δεν το θεωρώ βλέπεις...κατασταλτικό μέτρο!!!
4. Το comme il faut το προσδιορίζω ο κάθε εγώ, δεν μου το προσδιορίζουν άλλοι! Δεν ξέρω αν με καταλαβάινεις! Υπαρχει αντικειμενικός ορισμός του κομ ιλ φο; Στο κομ ιλ φο των αλλων, απαντώ με το δικό μου. Είμαι ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΗΚΟΟΣ,και όχι μέλος κοπαδιού...
5. Αν ατυτοπροσδιοριζόμαστε με βάση τον περίγυρο και μόνο, τότε υπάρχει μηδέν αυτογνωσία και εσωτερική ελευθερία και υγιής προπσάθεια αυτοβελτίωσης. Και αρα τότε ο περίγυρος μας κάνει ό,τι θέλει.
6.Αντε ρε! ¨ετσι λένε αυτό το κόνσεπτ!!;;;; Θεοπρόβλητος είσαι κάτι θα ξέρεις, γιατί εγώ ήξερα πως το λένε νιου έϊτζ φασισμό , σε άπταιστα ελληνικά :new age fascism!!
See baby??
Bon Courage εκ νέου mon petit!!
Mariannά
A tout a l' heure et a bientot!
Μηπως ακουγομαστε σαν ΨΩΝΑΡΕΣ απο Ελληνικες ταινιες των 60 με τον Κωνστανταρα και την Μαρικα Κρεββατά;
Ναι μωρε, τα κλισε γενικότερα ουτε τα αποδεχομαι αλλα ουτε και φοβαμαι και να τα αποδεχθω. Οπως και εσυ, πραττω κατα συνειδηση.
Γιατι μεταξυ μας και στο Θεό που ΔΕΝ πιστευουν ολες αυτες: Ποια γυναικα θα αισθανοταν ωραια με εναν αντρα που ειναι μονιμως και συνεχως (πως να το πω κομψα)... ντελικάτος. Ή παλι ποιος άντρας θα αισθανοταν ωραια να εχει διπλα του μια γυναικα η οποία θα παιζει μονιμως στο προτυπο είτε "νιαου βρε γατουλα" ή στον αντιποδα, στο στυλ "Γερμανοτσολιά". Χρυση τομη ΔΕΝ υπάρχει; Άρρωστες!
(το βρισιμο βέβαια πήγαινε στις άλλες, αλλα ειχα μια ολοκληρη παραγραφο να βρισω και τόσην ώρα δαγκωνομουνα.)
@Cacofonix
Θυμάσαι που η μακαρίτισσα η Μαλβίνα κατηγορούσε την Μαργαρίτα για αντιποίηση χηρείας, επειδή επέμενε να κρατάει το επώνυμο του πρώην συζύγου της, παρόλο που εκείνη ήταν που εμπνεύστηκε το εν λόγω νομοσχέδιο...
Αντιποιηση χηρείας :-)
Καλοοο.
Σε καλό σας και οι δύο!! Ατελείωτοι είστε!! Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!
ΥΓ : Τεούλη να μην δαγκώνεσαι, είναι μαζοχιστικό!!
Τώρα έχουν βγάλει στα κανάλια αυτή τη γριά με το φουσκωμένο μαλλί κομμωτηρίου, την εγκληματολόγο Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου, που ήταν εμπνεύστρια εκείνου του νομοσχεδίου επί αλήστου Αλλαγής. Γνωστή ιστορική μορφή του "προοδευτικού χώρου" και δη του "γυναικείου κινήματος" η κυρία Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου.
Τώρα που την είδα μετά από τόσα χρόνια σκέφτηκα πόσο θα της ταίριαζε ένας ρόλος στην καταπληκτική "Νύχτα Βρικολάκων" του Ρομάν Πολάνσκυ, ειδικά στη φοβερή σκηνή του χορού με βρικόλακες με κοστούμια εποχής στην αίθουσα με τους καθρέφτες, όπου αυτοί όμως δεν φαίνονται (ως βρικόλακες). Θα πρότεινα στους παρουσιαστές να κάνουν μία δοκιμή: Να βάλουν μπροστά στην κυρία Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου έναν καθρέφτη!
Αγαπητέ "Θεοπρόβλητε", δεν μπορώ να πω ότι μας ενθουσιάζει ο τρόπος έκφρασής σου (αν κι εμείς τα χώνουμε συχνά-πυκνά). Πάντως στο θέμα αυτό έχεις δίκιο. Είναι απαράδεκτο να μην μπορεί η γυναίκα να αλλάξει το επώνυμό της και να πάρει αυτό του συζύγου της, αν το επιθυμεί. Και πραγματικά υπάρχει πρόβλημα να αποδειχτεί ότι η τάδε γυναίκα είναι σύζυγος του δείνα άντρα και μητέρα των παιδιών του, ειδικά από τη στιγμή που έχει καταργηθεί η αναγραφή του ονόματος συζύγου στα δελτία ταυτότητας (οποίο ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο!)
Για εμάς το πρόβλημα με τα γυναικεία επώνυμα είναι άλλο. Δεν ξέρουμε αν το έχεις σκεφτεί ποτέ, ότι τα γυναικεία επώνυμα είναι στη γενική. Π.χ. η κα Παπαδοπούλου, είναι η κόρη ή η σύζυγος κάποιου Παπαδόπουλου. Όμως στο Βυζάντιο, τα γυναικεία επώνυμα ήταν η θηλυκή εκδοχή του θέματος του επωνύμου: Δεν ήταν ο Κομνηνός και η Κομνηνού, ούτε ο Παλαιολόγος και η Παλαιολόγου, αλλά ο Κομνηνός και η Κομνηνή, ο Παλαιολόγος και η Παλαιολογίνα. Πράγμα που το βρίσκουμε πολύ πιο δίκαιο και "προοδευτικό" αν θέλεις.
@ Omada agazilos
Γεια σας κοριτσια (και ελπιζω και αγορια).
Δεν εχω καμμια αντιπαλοτητα με το γυναικειο φιλο και σιγουρα τοσο η διαμαρτυρια μου όσο και το βρισιδι περιοριζεται σε εκεινες της ηλιθιες ανδροποιημενες γρφειοκρατισσες οι οποιες τελικα βγαζουν τα απωθημενα τους πανω σε αλλες γυναικες.
Αλλωστε και μαννα έχω, και γιαγια είχα, και συζυγο έχω, και 4 κουνιαδες έχω, και 5 πρωτοθειές έχω, και 7 πρωτανηψιές έχω και το κυριώτερο, έχω και 3 κορες που αυριο θα γινουν πολίτες, συζυγοι και μητερες. Αρα εχω καθε λογο να με νοιαζει και να με παρανοιαζει το πως περνουν οι γυναικες γυρω μου.
Ασε που επειδη η γυναικα μου προερχεται από χωρα της βορειας Ευρωπης οπου η γραφειοκρατια ειναι ελαχιστη και επειδη δεν διαθετει και τον απαραιτητο για την Ελλαδα τσαμπουκα συχνα-πυκνα αναγκαζομαι να γινω και... μάνατζέρ της παίρνοντας καταστασεις στα χερια μου για να υπερασπιστω μια αλλαδαπη γυναικα την οποια το κρατος ποδοπατει ανελεητα.
Δεν μπορειτε να ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ τι εχουμε τραβηξει επειδη αλλαξε το ονομα της. Τι οταν βαγαζαμε οικογενιακο εισητηριο μας επαιρναν τις ταυτοτητες οι ελεγκτες του ΟΣΕ, το τραινο έφτανε και τις ψαχναμε απο βαγονι σε βαγονι, τι ιδρωσαμε για να της συνυπολογισουν τα ενσημα που ειχε πριν και μετα την αλλαγη ονοματος λογω γαμου κλπ.
Αμ το αλλο περσι που ταξιδεψα στην Αμερικη με την ανηλικη κορη μου και μας κοιταζαν στον ελεγχο με μισο ματι μεχρι να τους εξηγησω γιατι η κορη μου εχει διαφορετικης υπηκοοτητας διαβατηριο απο τον πατερα της ενω ζουμε μαζι στην Ελλαδα!
Τωρα ως προς το φεμινιστικο κινημα, εχω τις αντιρρησεις μου ή μαλλον της επιφυλαξεις μου. Και αυτο γιατι ειμαι πραγματικα υπερ της ισοτιμιας όλων των ανθρωπων (και αυτο αυτοματως υπερκαλυπτει την θεση της γυναικας στην κοινωνια) αλλα δεν μπορω να βαλω τον αλλον στην θεση του αντιπαλου μονο και μονο επειδη ειναι αντρας ή γυναικα. Δηλαδη το προβλημα δεν ειναι γυναικες εναντιον αντρων, αλλα λογικοι εναντιον ηλιθιων.
Παραδειγμα: Όταν υπήρξα ανεργος η γυναικα μου ΔΕΝ μπορουσε να με ασφαλισει για ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη ενω το αντιστροφο ισχυει. Ποιος απο τους δυο ήταν το θυμα; Η γυναικα μου που δεν μπορουσε να καλυψει τον άνεργο συζυγο της ή ο άνεργος συζυγος που εκτος από άνεργος έμενε και χωρις ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη; Μηπως τελικα τα θυματα ειναι και οι δύο;
Υπ αυτην την έννοια, ναι θα μπορυσε κανεις να με πει ακομα και φεμινιστη. Και σας διαβεβαιω πως υπαρχουν τριγυρω μας ΤΟΣΟΙ μαλακες αντρες που αρνουμαι να με ταυτιζει καποιος μαζι τους μονο και μονο με βασει τα γεννητικα μας όργανα.
Η δευτερη αντιρρηση μου προς το φενινιστικο κινημα ειναι οτι συχνα δεν περιοριζεται σε λογικες διεκδικησεις αλλα και σε παραλογες (βλεπε ζητημα ονοματος)
Και η τριτη μου αντιρρηση ειναι οτι εχει παρασυρθει προς ενα ιδεατο προτυπο γυναικας το οποιο ουτε καλυπτει πραγματικα ολες τις γυναικες, ουτε καν την πλειοψηφία τους αλλα ειναι και εναντια στη φυση τους.
Παραδειγματα:
Πρεπει ντε και καλα σε ολες τις γυναικες να αρεσει να βγουν στην βιοπάλη; Αποκλειεται να αρεσει σε πολλες να καθονται σπιτι και να μεγαλωνουν παιδια ή να ξοδευουν δημιουργικα το χρονο τους σε ενα σπίτι; Γιατι λοιπον το κρατος κατευθυνεται στο να επιδοτει επαγγελματικες πρωτοβουλιες γυναικων για να τις βγαλει στο κλαρι και στη βιοπαλη και ΔΕΝ δινει κινητρα να καθονται σπιτι με τα παιδια τους; Το προτυπο γυναικας ειναι οπωσδηποτε αυτο της εργαζομενης, δηλαδη της σκλαβας στις συγχρονες συνθηκες εργασιας;
Ή παλι μια γυναικα πρεπει οπωσηποτε να θεωρει οτι η εκτρωση ειναι δικαιωμα; Η ελευθερια της δηλαδη καθοριζεται από τα ιδεολογικα ή τα θρησκευτικα της πιστευω;
κλπ.
Τωρα για το ονομα, το ζητουμενο για μενα ειναι να εχουν ολοι το ιδιο επωνυμο. Αν συντρεχουν λογοι ή τιθεται θεμα επιλογης ας αλλαξει και ο αντρας επωνυμο.
Αλλα ομως καποια πραγματα εχουν διαμορφωθει καπως στην κοινωνια οχι γιατι καποιος κακος τα επεβαλλε αλλα υπηρξαν και καποιοι αντικειμενικοι λογοι.
Ας πουμε αν ειναι υποτιμητικο για μια γυναικα να εχει αλλο επωνυμο από τα παιδια της σκεφτεσθε οτι το να εχει ο αντρας διαφορετικο επωνυμο ειναι ακομα χειροτερο. Διοτι στο τελος τελος μετα κοπων και βασανων η μητροτητα μπορει να αποδειχθει για προφανεστατους βιολογικους λογους. Ο αντρας ομως που εχει αλλο επωνυμο απο τα παιδια του θα πρεπει να αποδεινυει συνεχως πως δεν ειναι... Πασχαλης, ή πως δεν ειναι κερατας και κατα συνεπεια η γυναικα του πως δεν ειναι μοιχαλιδα. Δηλαδη η φυση καθοριζει και καποια πραγματα.
Στην γυναικα δυσκολα μπορει να αμφισβητησει την εγκυμοσυνη, την γεννα, το θηλασμο του παιδιου της. Στον αντρα, το μονο που υπαρχει για να επιβεβαιωνει πως ειναι παιδι του ειναι το... επωνυμο.
Τωρα γραμματικα η γλωσσα μας δημιουργει ενα προβλημα παραπανω σε σχεση με αλλες γλωσσες που τα επωνυμα ειναι ακλιτα.
Βεβαια και στην Ρωσσια διαφοροποιειται το αν μιλαμε για κορη ή συζυγο με την καταληξη -Va -Vna (Alexandrova-Alexandrovna) ενω στην ισλανδια οι θυγατερες προσθετουν στο επωνυμο τους το (θυγατερα)dottir και δεν το αλλαζουν με το γαμο τους (έχω γραψει λαθος στην αναρτηση) αλλα ετσι ειναι η παραδοση τους από αιωνων.
Στα ελληνικα επωνυμα δεν ισχυει παντα οτι η γυναικα παιρνει το ονομα του αντρα, αλλα του προπροπαππου του αντρα της αφου και ο ίδιος ο αντρας της παιρνει ενα επώνυμο-επιθετικο προσδιορισμό που υποδηλωνει την μακρυνη του καταγωγη. Αυτο ισχυει στα επωνυμα που ειναι ετσι κι αλλοιως στην γενικη (Χατζηνικολαου, Παπανδρεου, Παπαστεφανου, Αλεξανδρου, Βασιλειου, Ιακωβου κλπ).
Ισως ΕΑΝ θα επρεπε οπωσδηποτε να αλλαξει κατι, η μετατροπη ολων αντρικων ονοματων στην γενικη να ηταν μια "λυση". Κωνσταντινος Καραμανλη, (ο Κωνσταντινος του Καραμανλη) Αλέκος Αλαβανου (ο Αλεκος του Αλαβανου).
Αλλα βρε παιδια, η προσωπικοτητά μας ποδοπατειται απο τοσους αλλους τροπους. Το επωνυμο μας μαρανε; Και 23 τοσα χρονια που οι γυναικες κρατουν υποχρεωτικα το ονομα τους άλλαξε τιποτα προς το καλυτερο; Μοναξια, ελλειψη επικοινωνιας και χιλιαδες διαζυγια από ανθρωπους που εχουν μαθει ολο και περισσοτερο να περιστρεφονται γυρω από τον εαυτο τους.
Δεν εγιναν οι αντρες καλυτεροι. Απλα οι γυναικες εγιναν χειροτερες. Να το αποκαλεσουμε και αυτο ισότητα;
Ρε συ Μαρκο, σε ποια καναλια και σε ποιες εκπομπες εμφανιστηκε η κυρία αυτη για να μπουκαρω και εγω αλά Κούγια. (Υπόσχομαι να μην την ξεμαλλιάσω). Απλα θα τους στειλω με φαξ τα χαρτια από το Συνηγορο του Πολίτη.
@Μαριαννα
Γελα κυρία μου,
γέλα μαζι μας
Καφάσης
Πάντως μου αρέσει τα λες χύμα και χωρίς καθωσπρεπισμούς. Προσωπικά ούτε καν μπορούσα να το φανταστώ ότι αυτός ο νόμος - οπωσδήποτε προϊόν ιδεοληψίας, αφού θα μπορούσε να καταστεί προαιρετική η διατήρηση του πατρωνύμου από τη σύζυγο - θα δημιουργούσε τέτοια σοβαρά προβλήματα ταυτοπροσωπίας. Καλά, ούτε με πιστοποιητικό δήμου, όπου δηλώνεται η οικογενειακή κατάσταση, δεν λυνόταν το θέμα;
Την είδα χτες την κυρία - στυλ γριάς Κολωνακίου - αλλά δεν θυμάμαι σε ποιό κανάλι. Νομίζω Άλφα ή Άλτερ. Αλλά δεν θα βγάλεις άκρη. Με μια γρια που είναι 100 χρόνια στο κουρμπέτι του φεμινισμού, τί άκρη θα βγάλεις; Δεν κάνεις καλύτερα ερωτική εξομολόγηση...στη λάμπα, που έλεγαν στο στρατό; Μπορεί και να καταλάβει κάτι.
@ Antonios New York
Σωστα επισημανες πως η φασαρια ολη γινεται περι ονου σκιας. Εδω μιλαμε για εμποριο λευκης σαρκος, (εχθες διαβασα και φρικαρα για περιπτωση Ρουμανου στην Κρητη που έπαιρνε ωάρια από συμπατριωτισσες του και τα πουλουσε), μιλαμε για reality με τιτλο Show Sexy οπου επιβραβευεται ο πιό εξευτελισμενος μιλαμε για δουλεία και οι κυριες-Δημοσιοι υπάλληλοι της Ενωσης Γυναικων ελλαδος περνουν το χρονο τους μεταξυ μανικιουρ-πεντικιουρ και ακριβοπληρωμενων συνεδριων οπου φανταζομαι πως θα συζητουν για το πως η μια εκανε μαγια στον αντρα της για να μην του ξανασηκωθει του κερατά, το πως η άλλη του ριχνει στριχνινη στον καφε για να τον ξεκανει σιγα σιγα και να τον κληρονομησει, (όπως την συμβουλευσε η Λιτσα Πατερα στα ζωδια του Αντέννα), και το πως η τριτη διακοσμησε το σπιτι της με αρνητικο Feng Shui για να τον αποτρελλανει.
@ΜΑρκο
Η μονη λυση ειναι να κυκλοφορουμε μονιμως με πιστοποιητικο ταυτοπροσωπείας. Θα πρπει να εξασφαλισει ενα τετοιο η γυναικα μου από την πρεσβεια της να το υυποβαλλει στον Δημο ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ και ΕΑΝ ο καθε ηλιθιος γραφειοκρατης το δεχθει (στο Δημο Αθηναιων το δεχονται στο Δημο Γαλατσιου όχι, ετσι επειδη γουσταρει) τοτε θα της περασουν τα στοιχεια στο Δημοτολογιο και εν συνεχεια θα πρπει να κυκλοφορει η γυναικα μου με άπειρα πιστοποιητικα οικογενειακης καταστασης στην τσαντα της τα οποια να επιδεικνυει στο καθε ζωον.
Για ποιο λογο ειπες πως αφαίρεσαν το ονομα συζυγου από την ταυτοτητα;
Θεοπρόβλητε, στην ομάδα είμαστε μόνο κορίτσια. Έχουμε όμως και άρρενες υποστηρικτές.
Δεν διαφωνούμε με τα σχόλιά σου, μάλιστα σκεφτόμασταν κι εμείς να θίξουμε αυτά τα ζητήματα, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχουμε αναρτήσει νέα θέματα στις σελίδες μας εδώ και καιρό.
Δεν είναι άσχημη ιδέα η μετατροπή όλων των ονομάτων στη γενική, μια και τώρα ο άντρας είναι που φέρει την ιδιότητα του μακρινού προγόνου ενώ η γυναίκα είναι απλά η ιδιοκτησία κάποιου άντρα που είναι πατέρας της ή σύζυγός της, και δεν φέρει αφ' εαυτού της κάποια ιδιότητα όπως έφερε η πάλαι ποτέ Κομνηνή, Δαλασσηνή ή Παλαιολογίνα. Όμως για να φτάσει κανείς σ' αυτή την παρατήρηση χρειάζεται μυαλό που να λειτουργεί, κι όχι να είναι αγκυλωμένο σε σαχλαμάρες της δεκαετίας του 70 κ.τ.λ. που δεν ανταποκρίνονται καν στην ελληνική πραγματικότητα. Π.χ. δεν μπορεί να διαδηλώνει η άλλη "δεν είμαι του πατρός μου" και παράλληλα να δέχεται να είναι το επώνυμό της στη γενική, που δηλώνει ακριβώς ότι ΕΙΝΑΙ του πατρός της. Αυτό δείχνει πολύ απλά ότι η γυναίκα αγνοεί τους κανόνες της ελληνικής γλώσσας και σκέφτεται με βάση τους κανόνες της αγγλικής και άλλων γλωσσών - από τα βιβλία που βρίσκονται στις βιβλιογραφίες εκείνων των γλωσσών εξάλλου αντλούν και τα δήθεν φεμινιστικά επχειρήματά τους. Αλλά κάτι τέτοιες "υπερασπίστριες των γυναικών" έχουν πάρει διαζύγιο με τη λογική σε τόσα θέματα, όπως και σε αυτό των αμβλώσεων που αναφέρεις. Εμείς έχουμε αφιερώσει ολόκληρο σάιτ στο θέμα,το http://www.abortion.agazilos.org
και δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι, την εποχή που συζητιόταν ο σχετικός νόμος, οι κατά της αποποινικοποίησης των αμβλώσεων έλεγαν ότι με το νέο νόμο πολλές γυναίκες θα κάνουν άμβλωση όχι επειδή πραγματικά το θέλουν, αλλά επειδή τις πιέζουν. Τότε οι "φεμινίστριες" έλεγαν ότι αυτά είναι ανοησίες. Η πείρα βέβαια απέδειξε ότι μόνο ανοησίες δεν ήταν, αλλά οι εν λόγω κυρίες δεν το παραδέχτηκαν... Και τώρα που (νομίζουν ότι) τις συμφέρει, χρησιμοποιούν ακριβώς το ίδιο επιχείρημα που κορόιδευαν, λέγοντας ότι αν επιτραπεί να παίρνει η γυναίκα το επώνυμο του συζύγου της δεν θα το κάνει επειδή πραγματικά το θέλει, αλλά επειδή την πιέζουν. Τι να πεις...
Theoprovlite να ..αγιάσει το στόμα σου. Εχεις την τιμητική σου εδώ: http://skinious.blogspot.com/2008/06/blog-post_21.html
@omada agazilos
Ρε δε μας χέζετε λέω γω ψυχανώμαλες αρρωστημένες καριόλες.
Άντε τραβάτε κανα γαμήσι να στρώσετε μυαλά γιατί οι παπαριές που αμολάτε τσακίζουν κόκκαλα(και νεύρα).
Τις ενόχλησε λέει ....η γενική πτώση του ονόματος!!!!
Αν είναι δυνατόν ρε πούστη μου!!!!!
Μα καλά σκατά έχετε μες στο κεφάλι σας?
Δηλαδή πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ πρέπει να είναι ένας άνθρωπος για να κάτσει να σπαταλήσει χρόνο και κόπο εναντίον ...μίας πτώσης?!!
Αι σιχτίρ αρρρωστημένες περίεργες, ψυχανώμαλα ΑΝΕΡΑΣΤΑ ανθρωπάκια...
Πω ρε πούστη μου πρωί πρωί τι γκαντεμιά αυτή....να πέσω σε φεμινίστριες...
Ειλικρινά λίγα πράγματα στην καθημερινότητα μπορούν να με τσατίσουν πιο πολύ από μία φεμινίστρια.
α στα διάλα προσγειωθείτε να πούμε...τρελές ε τρελές...σπασαρχίδικα πλάσματα...
'δεν είμαι του αντρός μου' και 'δεν είμαι του πατρός μου' και ταρχίδια μας κουνιόνταν...
Σιχτιρ βλαμμένες
Λες και δεν έχει ο κόσμος άλλα πράγματα να σκεφτεί πρέπει να έχουμε και την υποχρέωση να αντιμετωπίσουμε και τις ψυχονευρώσεις της κάθε στερημένης νευρικής ανοργασμικιάς...
Εδώ λέμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο απλή πιο ευχάριστη και τις φεμινίστριες τις πείραξε η γενική.
τι να πει κανείς...
Είστε αφύσικες συν τοις άλλοις.
Δεν γίνεται να κάνεις σοβαρή συζήτηση με φεμινιστροειδή διότι είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.
Όποιος το επιχειρήσει φεύγει με σπασμένα νεύρα, εγγυημένο αυτό που σας λέω.
Είναι σαν να προσπαθείς να πείσεις έναν σχιζοφρενή που νομίζει οτι είναι ο Ναπολέων, οτι δεν είναι ο Ναπολέων.Γίνεται?δε γίνεται...
Αγαπητοί ανώνυμοι συμφωνώ με τα "γλαφυρά" σας σχόλια, αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να τα απευθύνετε στις "ομάδες γυναικών Θεσσαλονίκης" κλπ και όχι στις γυναίκες του αγαζηλος. Μου κίνησαν την περιέργεια, επισκέφθηκα το site τους και το βρήκα λίαν ενδιαφέρον και προσγειωμένο, μακράν απέχον από τις αηδιαστικές διεκδικήσεις των σκληροπυρηνικών φεμινιστριών. Ετσι, πέρα από το ότι πράγματι είναι λίγο γραφικά τα περί της γενικής κλπ, κατά τα άλλα, νομίζω ότι τις αδικείτε.
Κορίτσια φιλιά από την Αρκαδία!
Ανωνυμε
Ομολογω πως μου εβαλες τα γυαλια στο βρισίδι. Εγω προσπαθησα να μην παρασυρθω και πεσω στην παγιδα του να κατηγορησω τις φεμινιστριες συλλογικα διοτι υπαρχουν διαβαθμυνσεις. ΣΙγουρα ειμαι εξαλλος με τις εμπνευστριες του νομοσχεδιου γαιτι εκτος των αλλων ειναι και κρατικοδίαιτες βολεμενες και κυκλοφορουν στα υπουργικα γραφεια με ταγιεράκι και περιβραχιονιο.
Η Ομαδα Αγαζιλος μου φανηκαν πιο προσγειωμενες και συζητησιμες και για αυτο κανω διαλογο ο οποιος δεν με φοβιζει γιατι ο καθενας κρινεται από τις θεσεις του. Ισως να τις εβριζα και εγω εαν επροκειτο περι ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Ο συνδιασμος ιδειολογιας με την εξουσια ειναι θανατηφορος και οι Ενωση Γυναικων Ελλαδος ειναι απολυταρχικο κρατος εν κρατει.
Οντως δεν καταλαβαινω αυτην την ενασχοληση με το ονομα το οποίο θα το χαρακτηριζα από υπερευαισθησια μεχρι ηλιθιοτητα αναλογα με το ποιος ειναι ο συνομιλητης. Οσα χρονια θυμαμαι τον ευατο μου ακομα και σε παλιοτερες δεκαετιες ΔΕΝ θυμαμαι καμμια συζητηση ή ισχυρισμο από φιλους ή γνωστους των γονιων μου ή και δικων μου πως το επωνυμο φανερωνει σχεση εξουσιαστη-υποτακτικου ή καμμια γυναικα να δυσανασχετησε επειδη θα αλλαζε επωνυμο με το γαμο της εκτος αν επρεπε να παρει καποιο γελοιο επωνυμο.
Για μενα το ολο ζητημα ειναι υπερβολη και κατασκευασμενη αντιπαλοτητα μεταξυ ανδρων γυναικων την στιγμη που υπάρχουν ΤΟΣΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ αλυτα ζητηματα που το φεμινισιτκο κινημα ΔΕΝ εχει καταπιαστει, οπως το δικαιωμα στην γυναικα να ειναι μητερα, την αναγνωριση της μητροτητας και των οικιακων σαν εργασία, την υπαρξη παιδικων σταθμων, την παταξη της παραπαιδείας κλπ.
Με αυτα δεν θα δεις ποτε καμμια φεμινιστρια να δραστηριοποιειται απλα και μονο γιατι βαλουν ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ενω τα περισσοτερα φεμινιστικα κινηματα είτε ΕΙΝΑΙ εξουσια είτε μοχλοι μανιπουλαρισματος της εξουσιας απο ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ παραγοντες που στην εποχη της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ αλωνιζουν εξαθλιωνοντας τηννκοινωνια.
Γιαμενα το φεμινισιτκο κινημα ειδικα σημερα ειναι κομα ενας μοχλος εξαθλιωσης και του αντρικου και του γυναικειου εργατικου δυναμικου, διαλυσης των διαπροσωπικων σεχσεων, καταργησης του θεσμου της οικογενειας βστε ο πολιτης αποκομμενος πια από καθε ριζα, παραδοση και θεσμο να γινεται ευαλωτος και ερμαιο σκοτεινων συμφεροντων.
Υπ αυτην την εννοια, ναι το σηκωνουν το βρισιμο, απλα αν γινεται να αποφευγουμε την γενικευση.
Ανώνυμοι (ή ίσως μοναδικέ "Ανώνυμε" που είπες να ρίξεις κι ένα δεύτερο βρισίδι) οι γενικόλογες σαχλαμάρες που λες δεν αξίζουν απάντησης, και γιατί είναι γενικόλογες και γιατί μυρίζουν βόθρο, κι όποιος πιάνει πράγματα που προέρχονται από βόθρο λερώνεται. Αυτό που μας συνιστάς, χωρίς καν να ξέρεις αν μας λείπει, προφανώς το χρειάζεσαι εσύ, γι' αυτό και το προβάλεις ως πράξη πρώτης ανάγκης. Άντε, με την ευχή μας, και με τις υγείες σου.
Να παρατηρήσουμε ότι πολλούς που δεν τους πειράζει η γενική πτώση, είναι επειδή από συνήθεια να καταπίνουν τα πράγματα όπως τους έρχονται, ή από απλή αγραμματωσύνη, δεν έχουν καταλάβει καν ότι είναι γενική. Αυτό αφορά πρώτα και κύρια τις φεμινίστριες που κραυγάζουν "δεν είμαι του πατρός μου" και όμως ζητούν και αποδέχονται τη γενική αυτή (το ξαναγράφουμε γιατί οι ξεροκέφαλοι, θερμοκέφαλοι και ανεγκέφαλοι "ανώνυμοι" μπορεί και να μην κατανοούν με την πρώτη όσα διαβάζουν).
Ασφαλώς δεν είναι το επώνυμο το "καυτό" θέμα που απασχολεί τις γυναίκες, μια και στην τελική το τι είναι κανείς κρίνεται από τον τρόπο ζωής του και όχι από το όνομά του. Ο Θεοπρόβλητος ήδη θίγει κάποια θέματα που είναι καυτά και για γυναίκες, αλλά και για άντρες γιατί κι εκείνοι υφίστανται τις συνέπειες έμμεσα. Η πτώση δείχνει όμως το πώς αντιμετώπιζαν το γυναικείο φύλο οι άνθρωποι που θέσπισαν κάποτε αυτή τη γενική. Ήταν του ίδιου φυράματος με τον καθηγητή Πανεπιστημίου που δεν περνούσε στις εξετάσεις μια άριστη φοιτήτρια επειδή του φαινόταν αδιανόητο οι γυναίκες να σπουδάζουν. (Τελικά η φοιτήτρια τον ξυλοφόρτωσε σε κάποιο κεντρικό σημείο της Αθήνας, ν' αγιάσει το χεράκι της).
Για να τελειώνουμε με το "φεμινισμό", σε αυτόν υπάρχουν διάφορες τάσεις. Όποιος θέλει να ξέρει ποια προτιμάμε εμείς, μπορεί να επισκεφθεί τις σελίδες μας και να δει, όπως ο skinius.
Θεοπρόβλητε δεν έχεις άδικο όσον αφορά την εξουσία. Υπάρχουν ομάδες, όχι μόνο μέσα στο φεμινιστικό αλλά και σε άλλα κινήματα και "κινήματα" (π.χ. ειρηνιστές, "ανθρώπινα δικαιώματα" και τα σχετικά) που υπάρχουν για να δίνουν στην εξουσία άλλοθι για τα μαγειρέματά της σε βάρος των εξουσιαζόμενων. Πολλοί από τους εκπροσώπους τους είναι κρατικοδίαιτοι, άλλοι είναι σοροδίαιτοι κοκ. Μας έχουν προσεγγίσει κι εμάς τέοιες ομάδες που κανείς δεν ξέρει από πού χρηματοδοτούν τα συνέδριά τους. Ονόματα δε λέμε (για την ώρα).
Καλημέρα και φιλιά στην Αρκαδία...
@Ανώνυμος
είπες: "Άντε τραβάτε κανα γαμήσι να στρώσετε μυαλά γιατί οι παπαριές που αμολάτε τσακίζουν κόκκαλα(και νεύρα)"
Απάντηση:
Φίλτατε,
Απο τα νεύρα σου φαίνεται πως η αγαμησιά σε έχει χτυπήσει στο κεφάλι. Αντε να βρεις κανα πιθηκο...(το καημένο το ζώο..)..να ξεκαυλώσεις γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα και έχουν πιάσει και ζέστες.
Με αγάπη,
Λαλάκης ο Αυνανιζόμενος Κούνελος
αχ,τι καλά!σαν το σπίτι μου νιώθω εδώ!ε,λοιπόν κόβω τον πο... μου ότι κάποιες από αυτές έχουν περάσει από ΠΑΝΤΕΙΟΝ univercity...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ!!!(σίγουρα έχουν 'σπουδάσει'..."κοινωνιολογία")
@Gnomeskepistimi
Αυτο που λες για το ΠΑΝΤΕΙΟΝ, ΔΕΝ ευσταθει. Διότι η μεγαλυτερη και ατυχης θυγατηρ μου ΕΙΝΑΙ στο Παντειο και μαλιστα στο τμημα Κοινωνιολογιας, φυσικα εχει φριξει απο την ποιοτητα σπουδων και τελικα οσο της διδασκουν βλακειες τοσο περισσοτερο βλεπει που κατανταει ο ανθρωπος για μια θεση καθηγητη στο Ελληνικο Πανεπιστημιο.
Αρα οτι και να σε διδασκει ο καθε δασκαλακος αν δεν το χεις μεσα σου ΔΕΝ επιρρεαζεσαι εκτος και εαν εισαι άβουλος και χωρις κριση και συνεπως ακαταλληλος ούτε για σπουδες κομμωτικης στον Αμαραντο.
Η αισθηση σου ειναι σωστη πάντως διοτι το Παντειο ειναι στην πραγματικοτητα NEW AGE ΓΙΑΦΚΑ, και καποιοι καθηγητες ειναι σιγουρα εγκαθετοι του Σημιτη ή διορισμενοι από το ιδεολογικο γκρουπουσκουλο του ΣΥΡΙΖΑ.
Θα ανοιξω το στομα μου για το Παντειο εν ευθετω χρονω. Επειδη μαλιστα τυγχανει να εχω και προσβαση στο προσωπικο απλα αναφερω πως το σκανδαλο με τα χαμενα δις το ηξερα 2-3 χρονια πριν σκασει, καθως και τις καρεκλες που τριζανε.
Οι φοιτητες παντως ΔΕΝ διδασκονται κοινωνιολογια αλλα κομπλεξισμο και ετεροχρονισμένο προοδευτισμο. Κατι σαν τις φαβοριτες του Σταματη Κόκοτα.
@Λαλακη
Είπαμε, ΔΕΝ βριζουν τα καλά κουνέλια.
Το link που εβαλες σε δευτερο σχολιο το εσβυσα χωρις να το δω γιατι εχω ακουσει πως κυκλοφορουν και παραπομπες που οδηγουν σε ιούς και μπορει να την πατησει κανενας.
@Agazilos
Για τον ιδιο λογο που ειμαι κατα της Ενωσης Γυναικων Ελλαδος ειμαι και κατα του Βαλλιανατου: Γιατι συχνωτιζονται με την εξουσια. Εννοω την κακη εξουσια. Ολοι αυτοι οι "μπροσταρηδες" πρπει να εχουν μασισει ΧΟΝΤΡΑ λεφτα με διαφορα τετοια προγραμματα. Και δεν θεωρω διολου απιθανο οι κυριες απο τα ΤΕΙ Πατρας που διαμαρτυρονται να εχουν μασισει και ευρωπαϊκα κονδυλια, και γι αυτο να διαμαρτυρωνται.
Παντως μην φορτωνεται στην κοινωνια ντε και καλα κακες προθεσεις με βαση το επωνυμο. Σας θυμιζω πως παλαιοτερα υπηρχε και το εξης συνδυαστικο:
Έλεγαν, ο Γιωργος της Θανασαινας. Δηλαδη ο Γιωργος, ο γυιος της γυναικας του Θαναση. Τι από ολα ειναι υποτιμητικο; Να σε προσδιοριζουν ως γυιο μιας γυναίκας ή οτι η αναφορα στην γυναικα αυτη γινετε με βαση το σύζυγό της; Αλλα μηπως δεν λεγαν στα χωριά ο Μανώλης της Μαρίας; Αυτο δεν ειναι υποτιμητικο; Μαλλον όχι.
Εχω την αίσθηση πως η γενικη στα ονόματα δεν υποδηλώνει οτι η γυναικα ειναι κτημα αλλα απλα οτι ειναι συζυγος ΤΟΥ τάδε. Γιατι να το εκλαβουμε με το ζορι πως ειναι κατι κτητικο; Στον προφορικο λογο ισχυει και το αντιστροφο. Οταν ομως εχεις να κανεις με γραφειοκρατία δεν μπορουν τα ονοματα να ειναι σαν το φουρνο του Νασραντιν Χοτζα για να ικανοποιουν ολα τα γουστα.
Εξ αλλου τα επωνυμα ειναι εφευρεση των γραφειοκρατων. Για αυτο και πλειστα αντρικα ονοματα δεν υποδηλωνουν καν το ονομα του πατερα αλλα επαγγελματικη ιδίοτητα (Σιδεράς, Μαραγκος) ή καποιο φυσικο χαρακτηριστικο (Κουτσοπόδης, Μυταράς).
Κανενας δεν γινεται κτημα κανενος παρα μονο εαν το θελησει και ο ίδιος.
@Skinious
Τωρα αυτο γιατι το κανες και με παραπεμψες στις βλακειες των Κσεριζωμένων; Τρομαξα να ηρεμησω και εσυ με ξαναφούντωσες. Φταιω εγω τωρα να τους στειλω ξανα την παρουσα δημοσιευση με την παρακληση να την τριψουν στην μουρη του μαλακα βουλευτακου;
Σας ευχαριστω παντως για τις αναδημοσιευσεις και τις παραπομπες.
Οι γελοιοι αυτοι τυποι εχουν τα ΜΜΕ στην διαθεση τους για να γαυγισουν χωρις φίμωτρο. Τα δικα μας οπλα ειναι μονο οι αναρτησεις μας.
@Theoprovlitos
είπες: "Είπαμε, ΔΕΝ βριζουν τα καλά κουνέλια."
Εγώ είμαι αυνανιζόμενο κουνέλι, δουλειά σου...
το link ήταν σε φώτο:
http://i75.photobucket.com/albums/i320/
lokithetricksterphotos/funny/hilarious/gorillalove.jpg
μου την κόβει, για αυτό την έβαλα σε "tiny url"
αμα ήθελα να βάλω Ιο θα τον έβαζα με καλύτερο και ευκολότερο τρόπο...αλλα ακόμα και τα αυνανιζόμενα κουνέλια έχουν κώδικα τιμής... ;-)
Είμαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ τον...τρισχαριτωμένο λαλάκι!!!Αλήθεια λέει!Το...δοκίμασα...
Είναι και μια Αλεξάνδρα εκεί καθηγήτρια...άλλο πράγμα...λέει και γράφει απίστευτα πράγματα...στα Μεταφτυσιακά...ρώτα την θυγάτηρ...καλά προπτυχιακά στο ΤΕΙ 3,5 χρόνια στο...φύλο και την...ισότητα...???και θα λέγονται και επιστήμονες μετά???6 μήνες θα ητο αρκετόν...ΕΛΕΟΣ!!!σαν τα ΙΕΚ που έχουν και μετά 1 ή 2 χρόνια έχεις ειδίκευση συνοδού βουνού!!!ΕΡΕ ΚΟΣΜΕ!!!είδα 2 κοινούς γνωστούς εδώ...σκίνιους και εγκόλπιο...καλό αυτό...
Γειά, Χαρά!
Μπήκα τυχαία στο Ιστολόγιο καί εδιάβασα με προσοχή την ενδιαφέρουσα εισήγηση τού θεοπρόβλητου, αλλά καί τις παρεμβάσεις άλλων Ιστολόγων!
Θέλω να καταθέσω την δική μου εμπειρία, γι' αυτόν τον ακατανόητο Νόμο τής "Αλλαγής"(!):
Στό Λύκειο, όπου υπηρετώ ως Λυκειάρχης, υφιστάμεθα ένα πραγματικό μαρτύριο καθ' όλο το διδακτικό έτος, όταν, γιά την δικαιολόγηση απουσιών ή γιά την διεκπεραίωση άλλων σχολικών διαδικασιών, προσέρχονται όχι οι πατέρες τών παιδιών, αλλά οι μητέρες( που διακαιούνται ως φυσικοί κηδεμόνες):
Στην συντριπτική πλειοψηφία τους, αυτές οι κυρίες υπογράφουν με το πατρικό τους επώνυμο ( γιά να " βεβαιώσουν", ότι είναι μητέρες τών παιδιών, που έχουν άλλο επώνυμο)!
Καί, εκεί αρχίζει το μαρτύριο γιά έμάς, που είμαστε υποχρεωμένοι να ελέγχουμε τις υπογραφές:
έρχεσαι στην δύσκολη θέση, να την ρωτήσεις την κυρία, άν είναι διαζευγμένη ή όχι! Διότι, εάν είναι διαζευγμένη, πρέπει να μάθεις έπειτα, ποίος εκ τών δύο γονέων έχει την κηδεμονία τού παιδιού, κλπ!
Αυτή η αδιανόητη κατάσταση επικρατεί καθ' όλην την διάρκεια τού έτους, καί αρκετές φορές συναντούμε την δυσφορία ορισμένων "απελευθερωμένων" κυριών, όταν τους υποδεικνύουμε να καταχωρίζουν στις αιτήσεις τους διπλό ονοματεπώνυμο ( πατρικό, παύλα, ανδρός), εφ' όσον δεν είναι διαζευγμένες!
Μά, είναι κατάσταση αυτή;
Καί θεωρούν σοβαρό τον εαυτόν τους, όσοι ή όσες υποστηρίζουν, ότι η γυναίκα πρέπει να κρατεί το πατρικό επώνυμό της, ώστε εσύ να πρέπει να ...λύσεις διαφορική εξίσωση, γιά να καταλάβεις άν η τάδε κυρία είναι μητέρα τού τάδε παιδιού;
Μία δεύτερη εμπειρία:
κατά το διάστημα 1990-1995 υπηρέτησα, μαζί με την Καθηγήτρια γυναίκα μου, σε σχολεία τής Γερμανίας. Εκεί, επήγαμε με Υπηρεσιακό Διαβατήριο τού Υπουργείου Εξωτερικών. Στις συναλλαγές μας με διάφορες δημόσιες Γερμανικές Υπηρεσίες, πάντοτε μάς ερωτούσαν, εάν πράγματι είμεθα ζευγάρι, καθ' ότι η γυναίκα μου είχε το πατρικό της επώνυμο στο Υπηρεσιακό Διαβατήριο! Μάς ερωτούσαν επίσης, γιά ποίον λόγο έχουμε διαφορετικό επώνυμο, αφού είμεθα ζευγάρι! Γιά να αποφύγουμε την πολλή συζήτηση, τούς ελέγαμε, ότι στην Ελλάδα η γυναίκα Δημόσιος Υπάλληλος κρατεί το πατρικό επώνυμό της!
Αλλά, μιά καί μιλήσατε καί για τις νέες ταυτότητες τού κ. Σημίτη, ακούστε καί το άλλο εξωφρενικό:
οι νέοι, στην ηλικία περίπου τών 17 ετών, πρέπει γιά πρώτην φορά να περάσουν από το στρατολογικό Γραφείο, γιά να ρυθμίσουν τα στρατολογικά τους ζητήματα.
Ενημερώνουμε, ως έχουμε χρέος, τους μαθητές μας αυτής τής ηλικίας, να προσέλθουν στο στρατολογικό Γραφείο, καί εκεί αρχίζει η ταλαιπωρία τους:
Επειδή η ταυτότητα δεν αναγράφει τον ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ( αλήθεια, γιατί τον κατήργησαν κι αυτόν;), το στρατολογικό Γραφείο λέει στους μαθητές αυτούς, ότι η ταυτότατά τους δεν είναι αρκετή, καί ότι πρέπει να προσκομίσουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ από τον Δήμο, το οποίον αναγράφει τον αριθμόν αυτόν! Καί, ευλόγως τίθεται η ερώτηση: καλά, η ταυτότητα δεν μπορούσε να περιείχε αυτό το στοιχείο;
Άχερα, δηλαδή, η κατάσταση, προκειμένου, ως φαίνεται να ικανοποιηθούν τα "βίτσια" μερικών περιθωριακών κοινωνικών "γκρουπούσκουλων"!
Σάς χαιρετώ από την Ηλεία!
Καρδαμάς
τελικώς χάσαμε τον προσανατολισμό μας, ως λαός και ως Εθνος. Δεν νοείται σε μία χώρα που έχει ιστορία χριστιανικής παρουσίας 2000 ετών και να συζητάμε για κτήσεις αντρός επι γυναικός, για επώνυμα και ισότητας. Το Ευαγγέλιο εαν εφαρμοζόταν δια πίστεως θα είχε αλλάξει την κοινωνία σε τέτοιο βαθμό που οι ένοιες μας θα ήταν αν μπορεί ο λαϊκός να έχει εμπειρία ακτίστου φωτός και θεώσεως, και αν η εγγαμη ζωή είναι πιο ασκητική απο τη μοναχική, και όχι αυτές τις νηπιακής μορφής χαζομάρες. Ο ρόλος του άνδρα κατα τα λόγια του απ.Παύλου είναι η θυσία υπέρ της γυναικός κατα το πρότυπο του Χριστού που σταυρώθηκε για όλους μας. Εαν εδιναν, οι διάφορες φεμινίστριες λίγο χρόνο να διαβάσουν το κείμενο του αποστόλου που διαβάζεται κατα την ακολουθία του γάμου, θα έπαυαν να ομιλούν περί κτήματος και πατριαχικής κοινωνίας.Θα κατανοούσαν πως η ισότητα βρίσκεται όχι στην ιδιομορφία αλλά στο πρόσωπο. Ο άνδρας δημιουργήθηκε πρώτα γιατί έτσι θέλησε ο Θεός, και απο την πλευρά του(ισότητα κατα τον Αγ.Ιωα΄ννη Χρυσόστομο) την γυναίκα ως βοηθό στην πορεία του αγιασμού. Ας προσπαθήσουν λοιπόν οι φεμινίστριες να αποκτήσουν οι άνδρες και οι γυναίκες χριστιανικό φρόνημα και τότε όλα θα μπούν στη θέση τους,ειδάλως ματαιοπονούν.
@Καρδαμας
Χαιρετω τον... Καρδαμα τον οποίο εχω ακουστα από το Ραδιο Καρδαμας αλλα και μια φιλη μου δημοσιογραφο που καταγεται από εκει.
Χαιρομαι για τα περιστατικα που παραθετετε γιατι καταδεικνυουν το μεγεθος της παραφροσυνης.
Νομιζω πως θα επρεπε να γινει καποτε ανθολογια... ηλιθιοτητας οπου οι πολιτες να καταγραφουν τις παρενεργειες διαφορων νομων και εν συνεχεια με τον βαρυ τομο βασανων και μαρτυριων που θα προκυπτει, να κοπανουν στο κεφαλι τον καθε αρρωστημενο οποιος για να εκτονωσει το κομπλεξ του κανει την ζωη των συμπολιτων του πιο μαύρη από ότι ειναι ήδη με την γραφειοκρατια.
Δημοσίευση σχολίου