Η ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ.
ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ - ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΓΥΡΙΣΜΑΤΩΝ - ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ 9.84 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΕΡΓΗ.
Η κα Ρέα Γαλανάκη, βραβευμενη από τον ΣΚΑΤ και τον κο Άρη Πορτοσαλτε καθως και από το ΕΚΕΒΙ (Ελληνικο Κεντρο Βιβλίου) και τον προεδρό του κο Πέτρο Μάρκαρη, παραιτήθηκε στις 28/12/11 από το ΔΣ του Δημου Αθηναίων και την Προεδρία του 9.84 την οποία αξιοκρατικά είχε καταλάβει ωστε να συμβαλει στα γυρισματα της νεας ταινίας του Θεόδωρου Αγγελόπουλου "η Άλλη Θάλασσα" που ξεκινούσαν την επομένη 29/12/11, αφού η ίδια είχε συγγραψει το σενάριο μαζι με τον προαναφερθέντα κο Μάρκαρη.
Αλλά και ο κος Μαρκαρης ειναι επίσης γνωστος για το συγγραφικό του έργο, στο οποίο συγκαταλέγεται και το βιβλίο "Υπό Το Μηδέν" στο οποίο συμμετέχει με κείμενο του και ο γνωστος δημοσιογραφος Πασχος Μανδραβελης και το οποίο παρουσιασε σε εκδήλωση ο προεδρος του κομματος της Δρασης Στεφανος Μανος - άπαντες του Φιλελευθερου χωρου.
Φαινεται δε, πως το συγγραφικο εργο του κου Μαρκαρη του προσεδωσε αναγνωρισιμοτητα και στην Γερμανια ώστε να του παρει συνεντευξη το Γερμανικο περιοδικο Der Spiegel όπου δήλωσε μεταξυ άλλων ότι
"Οι Έλληνες πρέπει να υποφέρουν λογω της Βαλκανικης νοοτροπίας"
και επισήμανε την
"ανάγκη αυστηρής επιτήρησης από τους ξένους για να βγει η χώρα από την οικονομική κρίση" [link]
Ο κος Μαρκαρης, αφού δεν διστασε να ευθυγραμμιστεί με τα Νεοταξικά ΜΜΕ της Ευρώπης τα οποία δαιμονοποιούν τον ελληνικό λαό ώστε να δικαιώσουν ηθικά την επιβαλόμενη από τους Μασόνους Τραπεζοεπιχειρηματιες (κατά το τραπεζοκαθίσματα) γενοκτονία -πρακτικη που εφαρμοστηκε παλαιοτερα και με τους Σερβους μεχρι να διαμερίσουν τα ιμάτιά τους- ερχεται με ένα ανάλογο σενάριο το οποίο ενοχοποιούσε τον μεσο Έλληνα επιχειρηματία ως λαμόγιο και δουλέμπορο, υπεύθυνο για την κριση και κατα συνεπεια υπευθυνο γι' αυτα που περνάει όσο και για το δραμα των λαθρομεταναστών.
Εδω βεβαια εκλήθη να συνεισφερει σεναριακά και η κα Γαλανάκη της οποίας το λαθρομεταναστευτικό ειναι και το προσφιλες της θεμα, αφού ως Δημοτικη Συμβουλος του Δημου Αθηναίων, μαζι με άλλους του κλιματος του Στεφανου Μανου και του συνδυασμου Πορτοκαλί - υπό τον Τασο Αβραντίνη - δεν διστασε να συμμετασχει στην Νεοφιλελευθερη φραξια εντος του συνδυασμου της πλειοψηφίας στον οποίο συμμετείχε και να καταψηφίσει την μετριοπαθη και συμβιβαστική πρόταση Καμίνη για το ζητημα των 300 λαθρομεταναστων από τα Χανια Κρητης - έδρα του Νεοφιλελευθερου κομματος της κας Μπακογιαννη - που υπό σχηματισμό βρεθηκαν στο κτιριο της Νομικης και εν συνεχεία στην Υπατία χωρις να τους παρει κανένας χαμπάρι. Η κα Γαλανακη και οι λοιποί νεοφιλελευθεροι συμβουλοι ήταν της άποψης να ικανοποιηθούν άμεσα όλες οι απαιτησεις των καταληψιών.
Η κα Γαλανάκη προερχεται από καλή Φιλελευθερη οικογενεια της Κρήτης, το νησί που εχει αναδειξει μεγάλα ονοματα της πολιτικής και επιχειρηματικοδημοσιογραφικής σκηνής του τόπου, όπως οι κ.κ. Μητσοτάκης, Κυρκος, Σηφουνάκης, Βαρδινογιάννης, Σφηνιάς, Βασιλάκης, Δασκαλαντωνάκης, Σταυρος Θεοδωράκης, Πετρος Τατσόπουλος, Κώστας Μπαξεβάνης και πλήθος άλλων.
Αλλα και σύζυγος της, o νευροβιολόγος κος Ηλίας Κούβελας - αντιπρύτανης στο Πανεπιστήμιο Πατρων επί κυβερνησης Μητσοτάκη και με πλουσιο συγγραφικό έργο πανω στο θεμα της θεωρίας του Δαρβίνου - ειναι επίσης ευαισθητοποιημένος σε ζητηματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων αφού συμμετέχει και στον Προμηθεϊκό - Διαφωτιστικό όμιλο της
ΔΕΛΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ: HUMANISM, SECULARISM AND HUMAN RIGHTS [link]
με σήμα τον Προμηθέα -Εωσφόρο [link] (θεμα που κοσμει και την Rockefeller Plaza στη Νέα Υορκη) αλλά ειναι και προεδρος της ΜΚΟ Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγειας [link] που διαχειριζεται Ευρωπαϊκα προγραμματα ενώ εχει τραβηξει και το ενδιαφερον μεγαλων χορηγών για το εργο της.
Ο λογοτυπος της Δελφικης Εταιρίας με τον Προμηθεα, και ο Διαφωτιστής-Προμηθέας -εν μέσω του ζωδιακού κύκλου- ως παγκόσμιο είδωλο μπροστα στη Rockefeller Plaza στη Νεα Υορκη. |
Το θεμα ειναι οτι άλλαι αι βουλαι ανθρωπων, άλλα ο Θεος κελεύει.
Και η ταινία έμεινε ανολοκληρωτη και μάλιστα - τι ειρωνία της τύχης - εξ αιτίας ειδικου φρουρού.
Θεός σχωρέσει τον Θεοδωρο Αγγελόπουλο.
Για τους υπόλοιπους συντελεστές καλή δύναμη και κάποια άλλη ευκαιρία θα βρεθεί.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΘΕΟΜΑΣΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΠΑΡΟΖΟ [LINK]
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ [LINK]
ΔΕΛΦΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Κουβελας, Αρσενης-Ραζής)
ΕΝΩΣΗ ΟΥΜΑΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Παναγιωτης Δημητρας) [LINK]
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ [LINK]
http://www-voulgari.blogspot.com/2010/02/oi-e_22.html
http://anavaseis.blogspot.com/2010/02/blog-post_5609.html
18 σχόλια:
Μήπως να ψάξουμε και τις ρίζες του Αγγελόπουλου; Για την ¨Αννα Διαμαντοπούλου-Savalanos και τον εξάδελφό της, ξενιστή στο Αζερμπαϊτζάν Jabbar Savalan. βεβαιωθήκαμε. Μήπως και ο μέγας σκηνοθέτης ήταν και αυτός...τσιφούτης;
Emeritus
Προς στιγμή νόμισα ότι γράφεις για μένα κι έτρεξα να κρυφτώ!
όπα! μας κατάλαβαν είπα!
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως
(καλά ωραία κι ατυχής αλλά νέα;)
ήρθα στα λογικά μου!
Κάτι θάνατοι σαν αυτός του σκηνοθέτη
πάντως με αποσυντονίζουν τελείως!
όχι ότι ήθελα και πολύ...
ps
επιμένεις ΣΚΑΤ!
καλά το πας...
Emeritus
Για το Savalanos δεν ειχα ιδεα. Φυτρωνουν αυτοι και σαν τα μανιταρια. Σου βρισκεται πανω σου κατι προχειρο για να μην το ψαχνω;
ΥΓ Το εθνικο ή θρησκευτικο οικογενειακο παρελθον δεν σημαινει τιποτα σε μια χωρα που τα μισά επώνυμα προδιδουν άλλη καταγωγη.
Ο βιος, η πολιτεια και η καρδια ειναι αυτο που κανει καποιον Ελληνα ενω τουναντιον μπορεις να λεγεσαι Αγαμέμνων Πολυκρατους και να εισαι σκατοψυχος και δοσιλογος σαν αυτους που ασχολουμαστε.
Ρωτα κι εμενα που η γυναικα μου αλλα και κατι συμπατριωτισες της (η μια μαλιστα εβραία) γεννημα θρεμμα Φινλανδες εχουν μουλαρωσει και τεζαρουν τα ποδια και αρνουνται να φυγουν για την Φινλανδια διοτι ως άλλες Λορδες (κατα το πείνες) Byron προτιμουν ελευθερες πολιορκημενες στην Ελλαδα της ανεχειας παρα να γυρισουν πισω και να εχουν ως προεδρο της χωρας τους μια νεοταξικη σκατόπουστα που κυκλοφορει στα soirees με το νεαρό τεκνο της. Τον υπόλοιπο χρονο διδασκει στη Σχολη του ΝΑΤΟ στη Φινλανδια...
e-
Θα σε επιασε καλη μου το ωραία και το νεα διοτι ατυχεις ειμαστε ΟΛΟΙ σ' αυτη τη γειτονια.
Για τον Αγγελοπουλο δεν παιρνω θεση. Δεν ειμαι οπαδος του, δεν εχω δει και ολες τις ταινιες του αλλα δεν θα τον ελεγες και άπατρι- εχω την εντυπωση. Θυμιζω και το χερι του Μεγαλεξανδρου που βρεθηκε στο βυθο της Θεσσαλονικης και αλλες σκηνες.
Δεν τρελλαινομαι από το εργο του και αυτο επειδη δεν τρελλαίνομαι γενικως με κανενα. Εκτιμω ομως το καλο αποσπασματικά. Επίσης, μπορεις να βρεις καλα στοιχεια ακομα και σε φονιαδες, και σε κακουργους ακομα και στο Στεφανο Μανο!
Συνεπως δεν απερριψα ούτε ηρωοποίησα τον Αγγελοπουλο λογω του εργου του ή των πολιτικων του πεποιθησεων. Γι αυτο και δεν ταυτιζομαι επ ουδενι με τον αφορισμο του από τον Καντιωτη -εκτος αν ο Καντιωτης ηξερε κατι που εμεις δεν ξερουμε. Ας μην ξεχναμε οτι η επίμαχη ταινια στη Φλωρινα γυριστηκε τοτε που καποια καθαρματα επαναχαρασσαν τα συνορα των Βαλκανιων...
Αλλα και παλι μου τη σπαει η υπερεξουσια των δεσποταδων επί παντος. ΟΜΩΣ μια ερωτηση
Η ΤΕΧΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;
Mπορει δηλαδη να χρησιμοποιηθεί για να κανει μαυρη προπαγανδα, να μανιπουλαρει την κοινη γνωμη, να εξυπηρετήσει τα συμφεροντα του πελάτη;
Η απαντηση με βαση τις πληροφοριες από την ταινια που διακοπηκε απότομα ειναι πως ΝΑΙ!
Οπότε κατοπιν Ανωθεν παρεμβασεως και με σημαδιακό τρόπο - από ειδικο φρουρο - ο Αγγελοπουλος εφυγε προτου προλαβει να διασυρει παγκοσμιως ενα λαό δια της γραφιδας του Μαρκαρη και της Γαλανακη, υπονοώντας οτ ειμαστε λαμογια και καλα να τα παθουμε.
Και δεν εφυγε ως απόβλητος από το Θεό. Τουναντιον, εσωσε την υστεροφημια του πριν καταστει Νανα Μουσχουρη και ξεφτιλιστεί. Το ραπισμα το εφαγε το βαθυ φιλελευθερο κρατος και οι Τυραννοι, στην υπηρεσια των οποίων εχει περασει και η Τεχνη, και η Τηλεοραση κλπ.
Η τέχνη του συγκεκριμένου για μένα
-κι όχι ως ειδικού-
είναι ζωή.
Κι όσες ενστάσεις κι αν έχει κάποιος,θεωρώ ότι συνολικά και σε βάθος χρόνου,τιμά την ΕΛΛΑΔΑ,προβάλλοντας τελικά τα υπέροχα στοιχεία αυτού του λαού ακόμα και με τη σύγκρισή τους με τα όχι τόσο υπέροχα...
Η Αννούλα του χιονιά πάλι δεν γνώριζα ότι πάει μαζί με...Savalanos Savalan etc.
και πολύ θα 'θελα περισσότερα επ'αυτού!
ε
Ξερεις, και εγω εκτιμω την τεχνη του. ΑΛλα απο την αλλη - αν και ο ίδιος καλλιτεχνης κατα καποιο τροπο - εχω μια φρικωδη αλλεργια προς την Τεχνη ως αυτοσκοπό και ως ΣΥΣΤΗΜΑ αξιων.
Ενω βλεπω δηλαδη την τεχνη και στο ρόπτρο ενος αγραμματου σιδερα που βγαζει μεροκαματο, ή ακομα και σε αντικειμενα κιτς - αν εχουν ψυχη - εκνευριζομαι από ολη αυτη την υποκουλτουρα της κουλτουρας που αξιολογει ενα πινακα με βαση την τιμη που τον αγορασε καποιο μεγαλολαμογιο από τα χρηματα που κερδισε από την εμπορια ναρκωτικων.
Εξακολουθω να τον θαυμαζω για το εργο του - αν και επισης ανατρεπτικα μιλωντας δεν ειναι να θαυμαζομε καποιον για το ταλαντο που του δοθηκε ή του έλαχε, αλλα για το ΠΩΣ το αξιοποιησε - αλλα αν πρεπει να συμμετασχω σε post mortem αγιοποιήσεις και μαλιστα με βαση μια ΠΟΛΙΤΙΚΗ ατζεντα, ε τοτε θα αποστασιοποιηθω τρεχοντας.
Κυριως γιατι ειναι προδηλον και προφανες οτι οπου υπαρχει ψητον μαζευονται γυρω του υαινες και καρχαριες, οτι το συστημα εχει φτασει σε τετοιο σημειο απατης και ξενδιαντροπιας που παριστανει το... αντισυστημα, και οτι αγιοι με τον τροπο που το περιγραφουν οι υποκριτες και οι αντιχριστοι δεν υπαρχουν.
Εκεινοι που αποδομουν και λυσσομανανε εναντιον της ορθοδοξης πιστης άσπολογωντας και αμφισβητωντας την αγιοτητα ποτε του ενος και ποτε του αλλου με βασει υπαρκτα και ανυπαρκτα ανθρωπινα ελατωματα, παθη και λαθη ας δουν κατα πρόσωπον οτι και οι δικοι τους "άγιοι", άγιοι ΔΕΝ ειναι και οτι οι ιδιοι ειναι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
Για μενα, όσο μου ειναι αδιαφορο το κατα πόσον ο Μεγας Κωνσταντινος υπήρξε ΚΑΙ φονιας ή η Οσια Μαρια η Αιγυπτια ΚΑΙ πορνη αλλο τοσο αδιαφορο μου ειναι και το αν ο Αγγελοπουλος υπήρξε κομμουνιστης, η διαπλεκομενος για να εκτιμησω το εργο του. Καιρος όμως να το καταλαβουν και τα ΚΟΡΑΚΙΑ οτι παρ ανθρωποις αναμαρτησια ΔΕΝ υπαρχει και δεν ειναι αυτη που καθιστα καποιον ανθρωπο αγιο ή ενα καλλιτεχνη ταλαντουχο.
Ξέρεις...πώς να το πω...
μπορώ να είμαι άτεγκτη σε πολιτικάντηδες κι άλλα τέτοια φυράματα,γιατί θεωρώ ότι πρέπει να είμαι...
Όχι όμως μ'αυτά που με σημαδεύουν!
π.χ. τον Κατράκη καραβοτσακισμένο ή τον Βέγγο να κραυγάζει από απόγνωση σε άλλη ταινία του Αγγελόπουλου.
Αυτό για μένα είναι όχι μόνο ΕΛΛΑΔΑ
αλλά η ψυχή μου κι έτσι κρίνω και το μέγεθος του καλλιτέχνη,αν μίλησε στην ψυχή μου.
Το ίδιο και με μια ζωγραφιά που μου χάρισε ένα παιδάκι,το ίδιο και με τον Αντρέα όταν έφερε πίσω την ελπίδα (για να την πάρει φυσικά μετά).
Είναι το κάτι που μένει όταν μια αγάπη πεθαίνει νωρίς...
Νομίζω πως με καταλαβαίνεις...
Καληνύχτα!
http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/archives/18053
emeritus
e
Αν σε καταλαβαίνω λεει? Και με το παραπανω.
Τις σκηνες μαλιστα που περιγραφεις ειδικα αυτη με το Βεγγο την ανεβαζα προ ολιγων μηνων στο facebook σαν σημα κατατεθεν. Και την αλλη με τις βαρκες στη λιμνη και το καραβο που φευγει. Δεν το συζητω...
Απλα πως να το πω. Ειναι σαν να βλεπεις εναν αρχοντικο γέρο που τον ηξερες στα νειατα του και στις δοξες του να τον εχουν πλευρισει στην αναγκη του διαφοροι αετονυχηδες και λαμογια για να του φανε την περιουσία με ανταλλαγμα τον επιουσιο και τους καταγγελεις.
Τωρα που το σκεφτομαι, περι αυτου ΑΚΡΙΒΩΣ προκειται.
ΥΓ Τη σκηνη με το Βεγγο θα την προσθεσω τιμης ενεκεν.
Emeritus
Λες και ο Savalas να παίζει παρομοίως;
Διαμαντοπούλου-Σαλαβάνου λοιπόν...
ενδιαφέρον...
κι έλεγαν πως τον είχε κάτσε-σήκω...
μπορεί να συμβαίνει και τ'ανάποδο...
ps
να την προσθέσεις να πάρουμε λίγο θάρρος,γιατί όλο και το χάνουμε τελευταία...
ΒΕΓΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Στις αναρτήσεις σου στο fb νομίζω αδικείς λίγο την Χ.Α. Οκ, δεν έχει τον μέγα αρχηγό, μορφωμένο και με άφταστη ρητορεία (σαν τον Jörg Heider που τον έφαγαν οι sayanim). ¨Εχει κάποια κολλήματα ορισμένων μελών του με την περίοδο 1933-45, έχει μερικούς γκάο, οκ. Αλλά ούτε περιουσίες Ελλήνων κατέστρεψαν, πάντοτε τηρούν εθνικές επετείους που οι άλλοι έντεχνα ξεχνούν και αντιστάθηκαν, με όλα τα μείον οκ, στους λαθροεισβολείς. Αν για κάθε εθνική κίνηση ψάχνουμε να βρούμε μια λεπτομέρεια που μας χαλάει, δεν θα γίνει τίποτε.
Emeritus
Εμέριτε,
Πίστεψέ με, η Χ.Α. έχει καλή βιτρίνα για να προσελκύει αθώα άτομα που θέλουν ανεξάρτητη πατρίδα, το μαγαζί μέσα όμως είναι άλλη υπόθεση. Διαβάλει τα μέλη του ώστε να τρέφουν το ΚΙΣ και τους παρατρεχάμενούς του. Όπως έχει πολύ σωστά πει ο Θεοπρόβλητος παλιότερα (δεν θυμάμαι την ακριβής φράση, αλλά αυτό είναι το νόημα), το μεγαλύτερο όπλο των εβραίων είναι ο αντισημιτισμός.
Για να μην μιλήσουμε για την σχέση του Μιχαλολιάκου με ΕΥΠ, Αμερικάνικη πρεσβεία και μασωνία. Ο άνθρωπος βρομάει πατόκορφα πρακτορίλα.
Δυστυχώς έχω την εντύπωση πως δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει ένα καθαρά πατριωτικό κόμμα πέρα από τις βιτρίνες.
0987654321.
Και αυτή άνεργη ; Μου θυμίζει τον Φυντανίδη και αυτά που δήλωσε στο δικαστήριο μέσω του Κούγια .
Πάντως Θεοπρόβλητε ό,τι και να γράψεις όσο άσχημα και να είναι τα θέματα και τα γεγνότα που ασχολείσαι εμένα μου αφήνει μια αίσθηση ελπίδας η όλη σου διάθεση . Μακάρι να σε γνωρήσω και απόκοντα καποια μέρα .
Χρήστος 1972
Χρήστος 1972
O Φυντανιδης...
Τι φυντάνι κι αυτό!
Μεγας πρακτωρ και παρακρατικος. Ο πατρων του Ιου της ελευθεροτυπίας.
Μεχρι και ο Τριανταφυλλοπουλος τον ειχε κραξει προ ετων.
Να σου πω. Ειμαι απιστευτα κυνικος και ρεαλιστης και ορθολογιστης. Το κανω και με τον εαυτο μου αυτο. Αλλα και για τους άλλους, τους δηθεν.
Επισης ειμαι μηδενιστης αλλα σε θεωρητκο επίπεδο. Προσπαθω δηλαδη να γκρεμισω καθε ανθρωπινη αξια, ιδιατερα τα συστηματα αξιων π.χ. Η τεχνη, η Διασημοτης, το Lifestyle, η Δημοκρατια, ο Σοσιαλισμος, το εθνος, η Παιδεια, η Εκκλησια (!), η Ορθοδοξια, η Καλλιεργεια. Ολα δηλαδη ειναι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! Και αυτοι που ασχολουνται με αυτα ως αξιες σκουπιδοφαγοι ή σκουπιδολογοι.
Και αφου μεινουμε στα ερειπια, και στο μηδεν, ΤΟΤΕ ερχεται η ελπίδα και η αναθεωρηση των πραγματων συμφωνα με το εισθαι και οχι με το φαινεσθαι και αποκτουν την αξια που τους πρεπει.
Το σημερινο αξιακο συστημα απαρτιζεται από ΦΟΥΣΚΕΣ. Σαν την αξια των ακινητων, το χρηματιστηριο κλπ. Τι σημαινει σοσιαλισμος δηλαδη? τι σημαινει δημοκρατία, τι σημαινει εκκλησια? Μερικες φορες σκεφτομαι πως αν ημουν επταψυχος θα ζωνωμουν εκρηκτικα και θα πηγαινα να ανατιναξω κανενα μουσειο συγχρονης τεχνης, κατα προτιμηση τον Πικασο. (Ελπιζω να μην νομισουν οι πρακτορες που με διαβαζουν οτι κυριολεκτω). Αλλα μου τη σπαει τα καινουργια ρουχα του αυτοκρατορα να στοιχιζουν πανω σε ενα ντουβαρι περισσοτρο από το κοστος κατασκευης 1.000 σπιτιων γι ααστεγους. Εναι ονειδος για την ανθρωποτητα.
Οποτε αφου αποδομησουμε με εναν επιφανειακο αρνητισμό τα παντα, τοτε μπορουμε να τα ξαναδουμε με αισιοδοξια και με ελπιδα οτι τα διδια θα μας ειναι χρησιμα και χρηστικα (ας πουμε ενας Πικασο θα ταιριαζε ωραιοτατα στον τοιχο ενος παιδκου σταθμου). Και υπ αυτην την εννοια ναι, υπαρχει ελπιδα.
ΣΥΝ ΘΕΩ ΟΜΩΣ. Γιατι και η αποδομηση και η αναδομηση πρωτον χρειαζονται ενα γνωθι σ αυτον και δευτερον την ελπιδα για εξ υψους βοηθεια, που μονο ο ΧΡΙΣΤΟΣ τη δινει.
Emeritus
O 0987654321 με καλυψε πληρως σε οτι αφορα το υποβαθρο της Χρυσης Αυγης. Αλλα δεν ειναι ξονο το φαινεσθαι.
Και στο εισθαι υπαρχει προβλημα. Κατ αρχην μια φορα εχω κοντεψει να πλακωθω με τραμπουκο και αυτος ηταν της Χρυσης Αυγης. Ηθελα να βγαλω φωτογραφια την διαλυμενη παιδικη χαρα στον Αγιο Παντελεημονα και ξαφνικα ενας τσογλανρας που την πεφτει με απαιτηση να του παραδωσω τη καμερα! Εγω νομιζα οτι ηταν κανενα πιονακι της αριστερας από το ντυσιμο και του λεω εχουμε δημοκρατια και εχω δικαιωμα να φωτογραφιζω οτι θελω. Μολις ακουσε αυτος δημοκρατια εξεμανη. Στο παραπεντε θα επεφτε ξυλο. ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ. Καρμπον σε υφος, ηθος και επιχειρηματολογια με τους αριστεριστες.
Εκτος αυτου, και η ενοια εθνος και πατριδα τις οποιες εγω ασπαζομαι εχουν διαφορετικη χροια στο πως τις αντιλαμβανεαι η ΧΑ.
Δηλαδη δεν αγωνιζομαι να αποδειξω οτι ειμαστε σε μια ανωτερη φυλή από τους άλλους ή οτι οι αλλοι ιεναι κατωτεροι. Αγωνιζομαι ομως να ζω στο χωρο μου όπως θελω εγω και οι συμπολιτες μου και οι προπατορες μου.
Με τους Εβραιους δεν τα εχω βαλει γενικως και αοριστως και καθολικα. Τα εχω βαλει με τον αρρωστημενο εθνοφυλετισμο τους και κυριως την φιλοχρηματια των ηγετων τους και αυτο γιατι βρισκονται σε αποστασία από τον ΔΙΚΟ τους Θεό. Αυτο που κατηγορω λοιπον τους αλλους δεν μπορω να το αναπαραξω για το δικο μου λαο.
Απο την αλλη ο εθνομηδενισμος μου τη σπαει και για αυτο γραφω αυτα που γραφω γι αυτα τα καθαρματα, γι αυτο το μεταλλαγμενο κοραλοπορτοκαλοροζ φασισταριο που εχει το θρασος να θελει ολοι οι αλλοι να ζουν συμφωνα με τον δικο τους ιδεολογικοπολιτικο εμμετό.
Οταν παω να φαω σε κινεζικο εστιατοριο παραγγελνω γλυκοξυνο χοιρινο, spring rolls και σουπα με καλαμποκι. Δεν πααραγγελνω Tacos, spring rolls και εναν μουσακα στο καπακι. Ελεος
Αυτο που θελουν να κανουν οι εθνομηδενιστες φιλελευθεροι και οι αριστεροι παρατρεχαμενοι λακέδες τους ειναι να γινει ολος ο κοσμος μια μεγαλη κουράδα...
Ο Μάρκαρης είναι Αρμένιος. Μαρκαριάν είναι το όνομά του. Το έχει εξελληνίσει. Είναι ο πιο γνωστός Έλληνας συγγραφέας στη Γερμανία και φυσικά γλείφει για να πουλάει.
Δημοσίευση σχολίου