14/4/11

ΤΟ FACEBOOK ΤΩΝ ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ

Το facebook ως ψευδαίσθηση επικοινωνίας παράλληλων μονολόγων και μακροχρόνιων κωφώσεων. 
Ως αποτύπωση ενός κοινωνικού αυτισμού.
Ως επιτηδευμένο τσακιρ κέφι πανελίστριων της απογευματινής ζωνης.  

Ως διέξοδος μοναξιάς σε φαντασιακούς κόσμους όπου τα pixels ποτίζονται.  
Ως εν ψυχρω εκτέλεση του χρόνου που περισσεύει από τα καρτοκινητά.
 
Ως virtual επανάσταση εκ του ασφαλούς.
1 event invitation
Η Δημοκρατική Συμμαχία και η Ντόρα Μπακογιάννη σας προσκαλούν στην διάλεξη της Αφροδίτης Αλ Σαλέχ και του Ανδρέα Ανδριανόπουλου με θέμα: Ο ρόλος του μπάτλερ στην τηλεοπτική σειρά "Νταντά Aμέσου Δράσεως"
Ως αποθέωση του image making και της political correctness.
Ως αυνανισμός στο δωμάτιο με τους πολλαπλούς παραμορφωτικούς καθρέφτες.
Ως αρχείο αποδιοπομπαίων τράγων.  
Ως extreme makeover ενός πραγματικού reality show.  
Ως νάρκωση συνειδήσεων δι' ανέξοδων φιλανθρωπιών.
Μια πορδή στην Αϊτή με ένα κλικ.
Ο Αζωρ χάθηκε κάπου στην Γλυφάδα. Είναι μαύρος και χαριτωμένος. Βοηθήστε τον να βρει το σπιτάκι του. Η μαννούλα του ανησυχεί.
Ο Τζαμαλ βρεθηκε! Ξυλιασμένος σε παγκακι στο Θησείο.
Ως κλειδαρότρυπα της ζωης του άλλου. 
Ως αξονική τομογραφία αρρωστημένων ψυχισμών.
Ως ιατρικό εγχειρίδιο κοινωνικών μικροβίων.
Ως τηλέφωνο επικοινωνίας πρωϊνάδικου στην τηλεόραση, που δεν απαντά ποτέ. 
Ως εκτόνωση μιας στερημένης ελευθερίας λόγου.
Ως φωνή απελπισίας σε μια οθόνη τόσο ανέκφραστη όσο και η μάπα παρουσιαστή ειδήσεων. 




Facebook. 
Τόσο ψεύτικο όσο και εσείς.
Επικοινωνία πάντως όχι, δεν είναι.  
Σας βαρέθηκα, με βαρεθήκατε και με βαρέθηκα.  
Θα ανοιξω το βιβλίο της γιαγιάς μου μηπως με βρω.  
Εκει δεν θα εχω την αναγκη σας, ουτε εσεις την αναγκη μου να σας κάνω add.
Αποτύχαμε.  
Au revoir.





6 σχόλια:

e- είπε...

διάολε δεν ξέρω πώς να ξεγραφτώ!

fvasileiou είπε...

Ποτέ δεν με ενθουσίασε κι έτσι δεν πρόκειται να απογοητευτώ. Αυτό που με εκνευρίζει -και ΔΕΝ συμμετέχω- είναι ο και-καλά ακτιβισμός του facebook -το είχα γράψει και στο blog, αν θυμάσαι, πριν από 3 σχεδόν χρόνια.

Για συζήτηση και προβληματισμό είναι πολύ καλλίτερο το twitter. Όταν έχεις διάθεση, δοκίμασέ το.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Τέλεια τα έγραψες αδερφέ.
Να έχεις την ευχή όλων των γηραιών κυριών που σιχαίνονται το facebook μπλιαχ, μπλιαααχ!
;-)

Γεωργία είπε...

: )

"Να έχεις την ευχή όλων των γηραιών κυριών που σιχαίνονται το facebook μπλιαχ, μπλιαααχ!"

Δεν νομίζω οτι εγώ έχω τόσο σημαντικά πράγματα να πω, που δεν τα έχουν πει άλλοι, ώστε να φτιάξω δικό μου ιστολόγιο.
Όμως, έχω προφίλ στο Facebook όπου, αν τύχει, βάζω σε κοινή θέα λινκς που παραπέμπουν σε ιστολόγια και ιστότοπους.

Οπότε, δεν καταλαναίνω αυτά τα "μπλιαχ, μπλιαχ"! :-)

Theoprovlitos είπε...

Εχω ακουσει και την αντιθετη επιχειρηματολογια για το facebook και μαλιστα από εναν ετεροκλητο κοσμο που το απεχθάνονται. Ολα τα επιχειρηματα εχουν καποια βαση.

Κι εγω δεν ειμαι απολυτα υπερ ή κατα. Το ζυγιζω...

Georgia είπε...

:-)

"Ολα τα επιχειρηματα εχουν καποια βαση."
Συμφωνώ κι εγώ.

"Κι εγω δεν ειμαι απολυτα υπερ ή κατα. Το ζυγιζω... "
Συμφωνώ κι εγώ.