31/1/11
ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Wind, Laptop, ipod, SMS, euro, boutique hotel, adidas, Levis, DKNY, Sephora, Village Cinemas, TGI Friday's, The Mall, Vodafone, Nokia, Plasma, Cheyenne, Real Estate, Wall Street, Golden Hall, multiculturalism, ethinc, Mega Channel, Fame Story, X-Factor, Big Brother, trendy, gadget, Island, Romeo, Smart, resort, Spa, Jacuzzi, frappe, IKEA, Wii, cabrio, Zarra, Lidl, Easyjet, Emo, piercing, Lady Gaga, Praktiker, Goodies, Connex, Chaise-Longue, Coppertone, Lotto...
Πάρ' τα!
Της μεταπολίτευσης καημένη γενιά...
_______________
Βασισμένο σε παλιότερη άθλια διαφημιστική καμπάνια της Wind που αντικατοπτρίζει την τραγωδία κυρίως της νέας γενιάς σε μια σκοτεινή πνευματικά εποχή που το 'δίνω' και το 'ευχαριστώ' έχει πεθάνει και βασιλεύει η απαίτηση χωρίς κόστος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου