30/12/09

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΤΟ 2010 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Τα πρασινα golden βους (του βοός) συνεχιζουν το κοινωνικα ανάλγητο εργο του Σημιτη από εκεί που το άφησαν το 2004 φορτωνοντας στα πολυτεκνικα van 671 ευρώ (228.000 δραχμές) τέλη κυκλοφορίας.

Σημειωνω οτι το 1999 και παλι το ΠΑΣΟΚ έκοψε στην ουσια και το επίδομα τρίτου παιδιού που ειχε θεσμοθετήσει ο... Μητσοτάκης, βαζοντας γελοίο εισοδηματικο πλαφόν και αναγκάζοντας χιλιαδες τρίτεκνους να προσφεύγουν στον ΟΓΑ με ενστάσεις και δικηγόρους.

Αυτά, γιατι το Alzheimer κάνει θραύση στην Ελλάδα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά σε όλα τα φορολογικά μέτρα που ακούγονται ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ για όσους έχουν 4 και πάνω παιδιά, αφορολόγητο εισοδήματος, ακινήτων κλπ.

Είναι ντροπή για το ελληνικό κράτος να εξισώνει τα πολυμορφικά ΑΝΑΓΚΗΣ και ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ των πολυτέκνων με τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα των πλουσίων. Κόβουν και τους διορισμούς πολυτέκνων εκπαιδευτικών. ΛΥΠΑΜΑΙ για την ΚΑΤΑΝΤΙΑ του ελληνικού κράτους.

Προτείνω να διοργανωθούν 2 συλλαλητήρια πολυτέκνων σε Αθήνα και Πειραιά και να κατεβούμε όλοι μας με τα παιδιά μας να φωνάξουμε ΣΙΩΠΗΛΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.

Και στη τελικά, εάν δεν μας ακούσουν να ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και μη στείλουμε τα παιδιά μας στο στρατό. Να πάνε να πολεμήσουν τα κανακάρια των πολικάντηδων, των βαρώνων και των μεγαλοεργολάβων.

ΑΙΣΧΟΣ!

Theoprovlitos είπε...

Τωρα ανωνυμε με το περι αντιρησια συνειδησης με τσιγκλησες διοτι εκτος των αλλων δεν δινουν στα ανηλικα παιδια μου και Ελληνικο διαβατηριο διοτι δεν αναγνωριζουν την μαννα τους επειδη αλλαξε το ξενο διαβατηριο της και πηρε με το γαμο μας το δικο μου επωνυμο πραγμα που οχι μονο απαγορευεται στην Ελλαδα αλλα αρνουνται να το αναγνωρισουν και για τις αλλες χωρες! Ξερεις ποσες φορες εχω σκεφθει να μη στειλω το γυιο μου στο στρατό?

Εχω την αισθηση οτι η Συνομοσπονδια πολυτεκνων εχει πια διεκπεραιωτικο ρολο αν και σημερα με εναν υπευθυνο που μιλησα μου ειπε πως εχουν κανει απανωτα διαβηματα στην κυβερνηση και οιδιος κετεθεσε τις πινακιδες.

Να πω δε για το ΑΣΕΠ που με διαφορες κομπινες και μεθοδευσεις αφησαν την γυναικα μου εξω και πηραν μια νεαρη συναδελφο της με ελαχιστη προυπηρεσια και ανυπαντρη αλλα με τα σωστα κονέ στην μονοεδρική απο οπου καταγεται;

Αθλιοι απο καθε άποψη.