Άκουσα προχθές στις ειδήσεις ότι πλέον οι «γιατροί» πλέον θα μπορούν να κατακρεουργούν έμβρυα για "ανθρωπιστικούς" σκοπούς - και φυσικά πάντα με το αζημίωτο. Δόθηκε ποτέ κανένα φάρμακο ή καμία ιατρική ανακάλυψη δωρεάν στην ανθρωπότητα; Τουναντίον φάρμακα που θεραπεύουν ή έστω επιβραδύνουν θανατηφόρες ασθένειες απευθύνονται σε ένα πελατολόγιο υψηλών βαλαντίων. Οι υπόλοιποι ας ψοφήσουν, αλλά αφού ξεπουλήσουν πρώτα ότι έχουν και δεν έχουν.
Οπότε η δαιμονική «επιστημονική» κοινότητα που έχει καταντήσει την έρευνά της ως αυτοσκοπό και ως μέσον ατομικού πλουτισμού, χωρίς κανένα ηθικό φραγμό και καμμία αναστολή, αφού δεν νοιάζεται για τους γεννημένους θα νοιαστεί για τους αγέννητους;
Χιλιάδες ανθρώπινα έμβρυα θα γονιμοποιούνται πλέον, όχι για να έρθει μια ανθρώπινη ύπαρξη στην ζωή αλλά προκειμένου να κατακρεουργηθούν ως θυσία στον Βαάλ της «επιστήμης» και για να πλουτήσουν κάποιοι επίορκοι γιατροί.
Άψυχα έμβρυα;
Ε όχι!
Τα υπόλοιπα 6 καταψύχθηκαν ζωντανά για ακόμα 2 χρόνια μέχρι που άλλα 2 εμφυτεύτηκαν στην μήτρα της μητέρας τους και γεννήθηκαν δίδυμα με διαφορά 2 ετών από το αδελφάκι τους. Ακόμα 4 έμβρυα παραμένουν στην κατάψυξη περιμένοντας να δουν το φως του ήλιου, όπως ακριβως και τα άλλα δύο... προκατεψυγμένα αδελφάκια τους που τώρα ειναι ολοκληρωμένοι άνθρωποι.
Εκτός και εάν, κάποιο φιλόδοξο τέρας τα πάρει και τα κατακρεουργήσει για το "καλό της επιστήμης", παραβλέποντας συνειδητά βέβαια πως και τα άλλα δυο αδελφάκια τους πριν γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι παρέμειναν στην ίδια ακριβώς θέση για δύο ολόκληρα χρόνια!
Η ύβρις προς την ανθρώπινη Ζωή σε όλο της το μεγαλείο.
Ο θάνατός τους –το Ευ Ζειν μας.
Οπότε είναι να απορεί κανείς πλέον που έχουν βγει στα ΜΜΕ και οι διάφοροι Βαλλιανάτοι και τα διάφορα έκφυλα και εκφυλισμένα εγωκεντρικά τέρατα, και με τον ίδιο τρόπο που θα διάλεγαν ένα σκυλάκι από το Pet Shop παίρνουν στο σπίτι ένα παιδί, για να το υιοθετήσουν παρά φύσιν, ενώ στην πραγματικότητα το παιδί μετατρέπεται σε προϊόν ηθικής και γενετικής τερατογένεσης, σε υποχείριο ενός αρρωστημένου ψυχισμού, σε αντικείμενο ενός άρρωστου συναισθηματικού κόσμου, σε εξάρτημα μίας άθλιας μικροαστικής μαϊμού ευδαιμονίας, του κάθε πούστη που στερεί από ένα ανθρώπινο ανήμπορο και αδύναμο πλασματάκι το δικαίωμα να έχει ΜΑΝΝΑ (ή πατέρα) και καταδικάζοντάς το στο να παραμείνει διπλά και εκ προμελέτης ορφανό.
Και τι να πει κανείς και για το φαινόμενο της παιδοφιλίας και της παιδικής πορνογραφίας που είναι κατά κύριο λόγο ομοφυλοφιλική; Όπου κάποιοι κύριοι, αναμφισβήτητα οπαδοί της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλοφίλους, εκτός από αντικείμενα συναισθματικής κάλυψης (της δικής τους φυσικά) βλέπουν τα παιδιά ΚΑΙ σαν αντικείμενα ερωτικού πόθου. Και γι αυτό το λόγο, χωρίς καμμία αναστολή προβάλουν την αρρώστεια τους ως υγεία στις νέες γενιές παιδιών. Που να τρέχουν με καραμελίτσες έξω από τα σχολεία όπως παλιά; Άσε που ακρίβυνε και ο σεξοτουρισμός στις Φιλιππίνες...
Οπότε γονιμοποιείστε παιδιά να βολευτούμε όλοι.
Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει η ανθρωπότητα ακόμα;
20 σχόλια:
καταπέλτης!
ναι μπορούμε να πέσουμε και πιο χαμηλά. ο πάτος δεν φαίνεται ακόμη. και το κακό είναι ότι όλα αυτά μας φαίνονται φυσιολογικά. μα αν δεν μας τραβήξει κάποιος το αυτή πως θα γνωρίσουμε το λάθος μας?
Πρόσεχε τι γράφεις!!! Θα σε μπουντρουμιάσουν...
Η Νέα Παγκόσμια Τάξη καταδίκασε Γερμανό πάστορα επειδή κατέκρινε τις εκτρώσεις! - από Manolis Calomiris Manolis Calomiris 19/02/2009 @ 07:37
Γερμανικό δικαστήριο καταδίκασε τον 55χρονο Λουθηρανό πάστορα Johannes Lerle σε ένα έτος φυλάκιση, διότι σύγκρινε τη δολοφονία των αγέννητων παιδιών στη σύγχρονη Γερμανία με το εβραϊκό ολοκαύτωμα στο Άουσβιτς. Ενώ προηγουμένως είχε περάσει ήδη 8 μήνες στη φυλακή, επειδή αποκάλεσε αυτούς που κάνουν τις εκτρώσεις «επαγγελματίες δολοφόνους», έναν ισχυρισμό που απέρριψε ως δυσφημιστικό το δικαστήριο διότι –κατ’ αυτό- «οι αγέννητοι δεν είναι άνθρωποι»! (Πηγή: ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ , Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2008, σελ.15).
Ότι πάει ενάντια στη φύση του καταστρέφεται. Καταδικασμένοι υπάνθρωποι που παίζουν τον "Θεό".
Μεγάλο αίσχος.
Συμφωνώ μαζί σου και βλέπω ότι το κύριο "ανθρώπινο δικαίωμα" που προβάλλεται σήμερα είναι η ανωνυμία (των παιδεραστών και διεστραμμένων). Τον 45χρονο που πιάστηκε χτες τον προστατεύει η διαβόητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (επί τη ευκαιρία, Μάρκος Αρμάος λέγεται και μένει στην Κυψέλη, το "Τρωκτικό" τόλμησε και το δημοσίευσε χωρίς να περιμένει άδεια εισαγγελέα). Τα έμβρυα κανείς.
Είχαμε κάνει παλιότερα μία συζήτηση σε θέματα βιοηθηκής και είχα διαφωνήσει μαζί σου σε ορισμένα σημεία (http://a-ergodes.blogspot.com/2008/06/blog-post_03.html και http://a-ergodes.blogspot.com/2008/06/blog-post_04.html). Εν πάση περιπτώσει όμως, πιστεύω ότι η ελληνική νομοθεσία πρέπει να γίνει αυστηρότερη σε ορισμένα ζητήματα βιοηθηκής, είναι από τις χαλαρότερες στην Ευρώπη. Το σχετικό νομοσχέδιο -που επιτρέπει "ανώνυμους δότες" σπέρματος - επεξεργάστηκε από τον τότε βουλευτή του Σημίτη Θάνο Ασκητή, προφανώς κατόπιν συνεννόησης με τα Κέντρα Εξωσωματικής που απέβλεπαν σε πελάτες από χώρες με αυστηρότερη νομοθεσία (όπως και έγινε).
Η ένστασή μου σε προηγούμενο δημοσίευμά σου αφορούσε την εξωσωματική εν γένει, την οποία εγώ (αλλά και πολλοί σοβαρότατοι πνευματικοί που γνωρίζω, μεταξύ αυτών και διακριτικός αγιορείτης γέροντας) αποδέχομαι υπό προϋποθέσεις. Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να επιβάλουμε τον ζυγό των τύψεων σε ζευγάρια ήδη επιβαρυμένα με το πρόβλημα της τεκνογονίας, και μάλιστα όταν τον ζυγό αυτό εμείς δεν είμαστε σε θέση να τον σηκώσουμε ή να βοηθήσουμε τους αδελφούς μας να τον σηκώσουν.
Ομως, ως προς το πνεύμα του τελευταίου σου αυτού δημοσιεύματος συμφωνώ απόλυτα. Ζούμε την απαξίωση του ανθρώπου.
Και μια και ανέφερες και τις εκτρώσεις ή την εκμετάλλευση των εμβρύων για λόγους "επιστημονικούς":
Είχα σε παλιότερο δημοσίευμα στο μπλογκ αναρωτηθεί για τη στάση του Οικουμενικού Πατριάρχη έναντι των εκτρώσεων (http://a-ergodes.blogspot.com/2008/03/blog-post_20.html).
Στα μοναστήρια του γέροντα Εφραίμ (για τα οποία μιλάει περιφρονητικά, χωρίς να τα κατονομάζει, ο αρχιμανδρίτης του Πατριαρχείου Ελπιδοφόρος σε διάλεξή του στη Θεολογική Σχολή Τιμίου Σταυρού Βοστώνης -δημοσιεύτηκε στο romfaia.gr) συχνά αναφέρονται οι εκεί πατέρες στο θέμα των εκτρώσεων και γνωρίζω ότι έχουν αποτρέψει και ζευγάρια ή κοπέλλες να προβούν σε έκτρωση.
Είδες πουθενά ο Οικουμενικός Πατριάρχης με το κύρος που έχει να αναφερθεί στο θέμα αυτό; Στα ζωάκια του Αμαζονίου έχει αναφερθεί περισσότερες φορές. Είδες στο κοινό μήνυμα των Προκαθημένων φέτος να αναφέρονται εκεί; Μόνο στην Οικολογία, γιατί η Οικολογία είναι η πολιτικώς ορθή. Ο μητροπολίτης Ιωνάς της Orthodox Church in America (OCA, πρώην Metropolia), στον οποίο σούρνει επίσης τα εξ αμάξης ο Ελπιδοφόρος, και ο οποίος (ο Ιωνάς) είναι όντως μοναχός (εκάρη στο Βαλαάμ και ήταν ηγούμενος ανθούντος μοναστηριού στην Καλιφόρνια), εξελέγη ανέλπιστα προκαθήμενος και είναι αξιολογότατος άνθρωπος, μιλάει φανερά κατά των εκτρώσεων. Όχι μόνο αυτό, αλλά συμμετέχει επικεφαλής, όπως και ο προκάτοχός του, της πορείας των Ορθοδόξων Pro Life. Πού είναι η δική μας Αρχιεπισκοπή; ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ...Αυτά...
@Ανωνυμε,
Αυτο το τραβηγμα του αυτιου το φοβαμαι παντως και δεν μπορω να το σηκωσω. Διοτι φοβαμαι πως μαζι με τα ηερα θα καουν και τα χλωρα.
@Cacofonix
Ο διωγμος των ορθοτομουντων τον λογον της Αληθειας δεν ειναι πλεον επιστημονικη φαντασια...
@π.Παντελεημων
Δυστυχως εχουμε να κανουμε με ανθρωπους που ειναι χειροτεροι και απο το Σατανα. Διοτι ο Σατανας για να πεισει μεταμορφωνεται τουλαχιστον εις Αγγελον φωτος αλλα ετουτοι εδω οι διαφοροι καμαρωνουν ως Αγγελοι του σκοτους
@Μαρκο
Για τον Ασκητη να μην ανοιξω το στομα μου, αν και θα επρεπε, διοτι τους μεν ρασοφορους τους πετροβολουμε οταν ειναι αναξιοι, ενω τους "επιστημονες" και τους βουλευτες οχι. Το τι εχω ακουσει για δαυτον δε λεγεται. Προς Θεου μπας και τον ψηφισει κανενας. Ενα θα πω μονο που απτεται της καρατσιγκουνιας και της προωθησης συμφεροντων: Οταν εγινε ο σεισμος του 99 ειχε αναλαβει την διοργανωση καποιου συνεδριου το οποιο βεβαια σταματησε αφου εφυγαν ολοι εντρομοι. Και αυτος αντι να σωθει κυνηγουσε να εισπραξει τα λεφτα από τον διοργανωτη για ενα συνδεδριο που δεν εγινε ενω η Αθηνα τρανταζοταν ολοκληρη.
Για την εξωσωματικη η ενσταση μου ειναι κυριως στην διαδικασια και στην γονιμοποιηση ωαριων που πετιουνται καθαρα για λογους οικονομικους. Και βεβαιως πιστευω πως η υιοθεσια ενος ορφανου ειναι πνευματικα ανωτερη από την με καθε τροπο γονιμοποιηση.
Για τον Πατριαρχη και το περιβαλλον του οσο παει και χανω πασαν ιδεα. Εχει μεταβληθει το Παριαρχειο σε New Age πνευματικο κεντρο και οπως σωστα επισημαινεις εδω ο κοσμος χανεται το Πατριαρχειο μιλαει μονο για τον καιρό. Ασε που παιζει το ρολο του Δουρειου Ιππου για το κρατος της Τουρκιας προβαλλομενο τετευταιως από διαφορα ύποπτα και ενοχα κεντρα του εξωτερικου ως μειονοτητα. Και νομιζω ολοι ξερουμε ποιοι εχουν μανια να προβαλουν μειονοτητες παντου, και οπου δεν υπαρχουν να τις δημιουργουν.
Με τον π. Ελπιδοφορο ψιλοεπικοινωνω, μου εστειλε μαλιστα και την ομιλια του ή τουλαχιστον επικοινωνησα στο παρελθον για το θεμα της ομοφυλοφιλικης γιαφκας στην Μητροπολη του Ελσινκι. Ανευ αποτελεσματος βεβαια.
Ξερεις τι εφερε αποτελεσμα; To κραξιμο που τους εριξα μεσα από αυτο το blog το οποίο πήρε μεγαλες διαστασεις σε βαθμο που ο Αρχιεπισκοπος αναγκαστηκε να συνεδριασει για να δουν τι θα κανουν. Και τελικα αναγκαστηκαν να ψιλοανασκευασουν τις θεσεις τους λογου του θορυβου που δημιουργηθηκε. Αφου μεσα σε λιγες μερες ειχα 800 επισκεψεις από την Φινλανδια στο σχετικο άρθρο.
Στην Αμερικη απαγορευουν στον π.Εφραιμ να βαπτιζει ετεροδοξους παρα μονο με χρισμα.
Η επιστήμη είναι καθαρά θέμα Στοών, συμφερόντων και ολοκληρωτικών ιδεολογιών. Το ίδιο και τα τερατουργήματά τους: Θεωρία της Εξέλιξης, προ-γονιμοποιημένα έμβρυα.
Η ομιλία του π. Ελπιδοφόρου μου φάνηκε πολύ εύστοχη ανάλυση της εν Αμερική καταστάσεως. Δεν κατάλαβα που εννοεί ο φίλος Μάρκος πως καταφέρεται εναντίον του Εφραίμ - ο οποίος είναι όντως ακραίος ώρες-ώρες.
Ναι οτι ο Εφραιμ ειναι ακραιος ωρες-ωρες μπορω να το διαβεβαιωσω και εγω. Αλλα απο την αλλη λεω καλυτερα να υπαρχουν και μερικοι ακραιοι σε καθε κοινωνια και εκκλησια διοτι οταν δεν υπαρχουν μεχρι και η εκκλησια (ή μαλλον οι ανθρωποι της) πανε κατα διαόλου. Αρεκι ο αλλος να μπορει να χει την διακριση να καταλαβει ποτε κατι ειναι ακραιο και ποτε νεωτερισμος που ξεπερνα τα ορια της αιρεσης.
Αν και εχω την αισθηση οτι ο Εφραιμ ο ιδιος δεν ειναι τοσο ακραιος, όσο καποιοι απο το περιβαλλον του, μονιμως συνοφρυωμενοι, και που ρθυμιζουν προσωπα και καταστασεις ενω ο ιδιος δεν ασχολειται με τα παντα, όπως επισης δεν μπορει και ο γεροντας Ιωσηφ ο Βατοπαιδινος να εχει καμμια σχεση με τα αίσχη του ηγούμενου Εφραιμ.
Δηλαδη εξομολογηθηκα στον Εφραιμ της Αμερικης πριν 2 χρονια και πηγα μεσα χεσμενος οτι θα με κατακεραυνωσει (επιρρεασμενος από την περιρρεουσα ατμοσφαιρα καποιων πρωτοκλασατων μοναχων) και αντ αυτου, ουτε με μαλωσε, ουτε κανονα μου εβαλε, ουτε τιποτα, όπως φοβομουν.
Δηλαδη εξομολογηθηκα στον Εφραιμ της Αμερικης πριν 2 χρονια και πηγα μεσα χεσμενος οτι θα με κατακεραυνωσει (επιρρεασμενος από την περιρρεουσα ατμοσφαιρα καποιων πρωτοκλασατων μοναχων) και αντ αυτου, ουτε με μαλωσε, ουτε κανονα μου εβαλε, ουτε τιποτα, όπως φοβομουν.
Αχ και να ήξερες... Πάντως είναι καλό να μη βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να ξέρουμε.
Αλήθεια οι "εκτρωτιστές" μιλάν για τα δικαιώματα του φέροντα το έμβρυο. Για τα διακιώματα των ανυπεράσπιστων ποιος θα μιλήσει;
Είναι ή δεν είναι φόνος, κι όχι η νομικίστικη αρλουμπολογία που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια;
νομίζω ότι το θέμα της έκτρωσης δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζουμε. ναι είναι "φόνος" μα οποιος βγαίνει και το υποστηρίζει αυτό καλο είναι να δίνει και την συμπαράσταση του (όχι λεκτικά) στις ανήμπορες (ηθικά,πνευματικά, οικονομικά) μητέρες να υποστούν το βάρος της αποφασίσει τους να κρατήσουν το παιδί. διότι ποσο πιο φοβερό για μια μητέρα είναι να κρατήσει το παιδί και αργότερα να αναγκαστεί να το δώσει σε αναδόχους επειδή η ίδια δεν μπορεί να το μεγαλώσει. δεν γνωρίζω τι είναι μεγαλύτερο μαρτύριο, όμως μια ζωή είναι μια ζωή. φανταστείτε την παναγια να μην κρατούσε το παιδί κάτω από την πίεση της τότε εποχής και τη ντροπή για τις ανύπαντρες νεαρές μητέρες. (συγχωρέστε με για αυτή μου τη σκέψη)
Ανωνυμε ,
Η συμπαρασταση για την οποια μιλας ειναι ετερον εκατερον και μαλιστα δεν ξερω αν απο αυτο το blog εχω κατακεραυνωσει διαφορους πνευματικους (που μαλιστα ειναι και κατα τις αντισυλληψης), που ενθαρυνουν τα πνευματικοπαιδια τους να γεννανε αβερτα και να σηκωνουν το βαρυ σταυρο της ανατροφης τους, ενιοτε και της επιβιωσης τους και οι ιδιοι σφυριζουν αδιαφορα.
Ομως η εκτρωση δεν ειναι καν λυση. Απλα μας εχει περασει σαν τετοια οπως για παραδειγμα θα μπορουσε καποτε να καθιερωθει σαν σκεψη οτι οποιον πατησει τα 80 θα του κανουμε μια ενεση και θα τον στελνουμε στον άλλο κοσμο, ή να ριχνουμε στους αναπηρους ποντικοφαρμακο στο φαγητό, ή ευθανασια στους φτωχους να μην υποφερουν κλπ.
Η υιοθεσια παιδιων δεν ειναι κακο σαν σκεψη σε εξαιρετικες περιπτωσεις. Μαλλον ταμπου ειναι.
Ο γέροντας Εφραίμ της Αμερικής είναι άγιος άνθρωπος και έχει βοηθήσει πνευματικά πάρα πολύ κόσμο. Έχω και πρόσφατο περιστατικό με μία συνάδελφο της γυναίκας μου, Ελληνοαμερικανίδα, που δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με την Εκκλησία, άνθρωπος πολύ βασανισμένος, την οποία συνάντησε ο γέροντας Εφραίμ σε μία πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής της και με έναν τρόπο που μόνο "τυχαίος" δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Ακραίος δεν είναι, απλά, όπως συμβαίνει συνήθως σε εκκλησιαστικά περιβάλλοντα, είναι κάποιοι "σούπερ Ορθόδοξοι" που τον επικαλούνται για να περνούν τα δικά τους. Στην ομιλία του αρχιμανδρίτη Ελπιδοφόρου διέκρινα μία απαξίωση και θα έλεγα ότι θα έπρεπε να είναι πιο προσεχτικός όταν μιλάει για τον μοναχισμό της Αμερικής. Ο μοναχισμός στην Αμερική έχει ανάγκη από στήριξη, όχι από κρυφά μαχαιρώματα. Αν θέλει να βάλει κάπου τάξη το Πατριαρχείο, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό. Για παράδειγμα, θα αρκούσε μία απλή εγκύκλιος ώστε να καταργηθεί το φαινόμενο της τέλεσης της λειτουργίας άνευ όρθρου ή, έστω, ωρών, σε πολλές ενορίες του εξωτερικού. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού...
Δεν είναι ευγενικό να απαντώ σε σχόλιο εγώ παρά μόνο ο νοικοκύρης του μπλογκ. Απλά μια μικρή σημείωση για το σχόλιο του φίλου Μάρκου: Το Πατριαρχείο δεν στέλνει εγκυκλίους για μια ομοιόμορφη τέλεση των ακολουθιών διότι οι επαρχίες του Οικ. Θρόνου αντιμετωπίζουν διαφορετικές συνθήκες η κάθε μία. Να είσαι σίγουρος πως καμιά ενορία του εξωτερικού δεν παραλείπει τον Όρθρο επειδή το θέλει αλλά για τον απλούστατο λόγο πως δεν υπάρχει ψάλτης να τον ψάλει ή ο ιερέας εξυπηρετεί και δεύτερη ενορία και δεν υπάρχει χρόνος.
@Vater Panajiotis
Εδω τουλαχιστον μπορει να γινεται διαλογος και μεταξυ των γραφόντων όποτε η περι "οικοδεσποτου" θεωρία δεν ισχυει.
@ΜΑρκο
Δεν ξερω αν ειναι Αγιος ή οχι αλλα ακραιες θεσεις φαινεται να εχει ενιοτε, οπως για παραδειγμα κυρησσει στα παντρεμενα ζευγαρια αποχη το οποιο δεν ειναι και τοσο Ορθοδοξη αποψη αλλα μαλλον πουριτανικη. Η δεν αφηνει μη ορθοδοξους να παρακολουθησουν καμμια ακολουθια ή να παρευρεθουν στην τραπεζα. Οποτε τι να ερθουν να κανουν εκει;
Παντως η περιρρεουσα ατμοσφαιρα στο Μοναστηρι, οσο και να την εχει αναγκη η Αμερικη λογω εκκοσμικευσης και οικουμενισμου ΔΕΝ αποτελει υποδειγμα Ορθοδοξιας αλλα μαλλον ακραια ταση της την οποια αποδεχομαι προσωπικα ως μη χειρον βελτιστον.
Δεν μπορει δηλαδη να ζουν ΟΛΟΙ οι εγγαμοι και οι οικογενειες τους σαν ασκητες της ερημου μεσα στον κοσμο. Θυμιζει οσο ναναι κατι Αμερικανικες σεκτες που ζουν σε κοινοβια με εναν περιεργο αρχηγο που μανιπουλαρει τους οπαδους του οι οποιοι κανοντας υπακοη τον ακολουθουν τυφλα. Υπαρχει και η διακριση και η οικονομια.
Και γι αυτο πολλοι προσηλυτοι γινονται σχολαστικοι και νομικιστες και δεν εχουν την ελευθερια του Ορθοδοξου πνευματος. Προσωπικα μαλιστα ειχα γνωρισει καποιον μοναχο ο οποιος ηταν ολο μη μιλατε, μη γελατε και εβαζε χερι στους αλλους ως "μη πνευματικους" μεχρι που μια ωραια πρωία εμαθα οτι ο σουπερ μοναχος πεταξε τα ρασα, προφανως γιατι δεν αντεχε αλλο τετοια αυτοκαταπιεση απο υπερδοσολογια πνευματικοτητας.
Δεν ξερω εαν ωφειλεται αυτη η εικονα και σε καποια πρωτοκλασατα στελεχη της μονης ή στον ίδιο τον γεροντα. Παντως η μονη αποπνεει ενα αρωμα ζηλωτισμου και με την κακη εννοια. Μου θυμισε δηλαδη κατι Παλαιοημερολογιτικα μοναστηρια σαν περιρρεουσα ατμοσφαιρα.
Παρ ολα αυτα αποπνεει και ενα αρωμα Αγιορειτικο που η Αμερικη το εχει αναγκη (να μην πω και η Ελλαδα). Και τελικα ΜΑΚΑΡΙ να υπηρχαν και στην Φιναλνδια κανα δυο τετοια μοναστηρια και ας ηταν και ακραια.
Είναι μεγάλη κουβέντα αυτή που ανοίγεις Θεοπρόβλητε... Αυτό με την οικονομία, την αμρτία και τη σύγχρονη ζωή.
Αλλά εντελώς έξω από το θέμα της ανάρτησης...
νομίζω ότι μόλις κατάλαβα το νέο θέμα ποιο θα είναι :p
Με αφορμή την ιστορία του τρανσέξουαλ Τόμας Μπίτι (Thomas Beatie) (η πρώτη περίπτωση «ανδρικής εγκυμοσύνης» - ο Μπίτι υπήρξε γυναίκα στην συνέχεια έγινε «άνδρας», «παντρεύτηκε» την Νάνσυ η οποία δεν μπορούσε να κάνει παιδιά και αποφάσισε να κυοφορήσει, καθώς διατηρεί ακόμα τα γυναικεία γεννητικά όργανα) παραθέτω ορισμένα αποσπάσματα από το άρθρο του Σ. Ν. Αλαχιώτη, καθηγητή Γενετικής, «Η ηθική κυοφορούντος ανδρός!», όπως δημοσιεύθηκε στο "ΒΗΜΑ", στις 13/04/2008.
----- Η αυτοδιάθεση του καθενός είναι αδιαμφισβήτητη. Τα δικαιώματα ωστόσο ενός αγέννητου παιδιού συνιστούν ένα άλλο κεφάλαιο και αυτά είναι που απαιτούν τον ύψιστο σεβασμό της κοινωνίας μας…
….εδώ έχουμε και μια νέα ζωή, η οποία από το ξεκίνημά της βρέθηκε σε λάθος «όχημα». Τι είδους ταξίδι μπορεί λοιπόν να κάνει; Η αποκρουστική αυτή τεχνητή χίμαιρα έπραξε σωστά;
…Ενα σώμα όμως γυναικείο που έγινε αρσενικό με τις κατάλληλες ορμόνες και τώρα κυοφορεί δεν είναι το καταλληλότερο. Η ανάπτυξη του εμβρύου είναι μια πολύ λεπτή ισορροπία κατά την οποία η έκφραση των γονιδίων του πρέπει να γίνεται με μαθηματική ακρίβεια• με λαθεμένα όμως βιοχημικά ερεθίσματα και πιθανές ανεξέλεγκτες επιγενετικές τροποποιήσεις, η γονιδιακή ρύθμιση κινδυνεύει με απορρύθμιση• όπως και ο φυσιολογικός μεταβολισμός, και η ανάπτυξη του κυήματος. Πώς λοιπόν ανέλαβε ο γιατρός να «κυοφορήσει» τον ανεύθυνο για το παιδί του άνδρα;
…Αν επικαλεστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον σεβασμό του ατόμου, ικανοποιούμε μόνο τον κυοφορούντα, αλλά όχι και το έμβρυο του οποίου τα δικαιώματα για μια φυσιολογική ζωή παραβιάζονται• και δεν το σεβόμαστε.
…Γι' αυτό ο παρονομαστής της όλης υπόθεσης πρέπει να είναι το παιδί και όχι ο ανεύθυνος γονιός• και υποκείμενο της όλης κατάστασης το τέλος με την έννοια του σκοπού.
Μια τέτοια κατάσταση όμως θα μπορούσε να πρωτοτυποποιηθεί και να την ακολουθήσουν και πολλοί άλλοι επίδοξοι «γονείς». Η τεκνοποίηση και το περιβάλλον της οικογένειας μέσα στο οποίο θα αναπτυχθεί το παιδί είναι πολύ σημαντικά πράγματα για να τα αφήνουμε στην ελευθερία επιλογών του καθενός.
Γι' αυτό δεν είναι καλό για ένα παιδί να μεγαλώσει σε οικογενειακό περιβάλλον ομοφυλοφίλων, οι οποίοι μπορούν να διαθέτουν εαυτούς και αλλήλους όχι όμως και τα ανυπεράσπιστα παιδιά, τα γονικά πρότυπα των οποίων θα θολώσουν------------
http://redskywarning.blogspot.com/2008/04/blog-post_16.html
θεοπρόβλητε, αυτό με την αποχή που επιβάλει ο γέροντας Εφραίμ σε έγγαμα ζευγάρια, επίτρεψέ μου να σου πω (και το ξέρω από σοβαρούς έγγαμους ανθρώπους που εξομολογήθηκαν σε αυτόν) είναι μύθος. Και το ξέρω από άλλους κληρικούς, πνευματικοπαίδια του γέροντα, οι οποίοι τυχαίνει να είναι και έγγαμοι.
Τα γράφω αυτά προς χάριν της αλήθειας.
Marko
Ουτε εμενα μου ειπε κατι τετοιο. Ομως γνωρισα στην Αμερικη ατομο που του το ειχε πει.
Επισης βλεπω οντως καποιες διαοφοροποιησεις αναμεσα στα πνευματικοπαιδια του.
Ας πουμε θεωρω την Ξηροποταμου υπερβολικα αυστηρη και τον ηγουμενο Ιωσηφ αυστηροτερο και απο το γραμμα του νομου στο θεμα της παρουσιας μη ορθοδοξων στο μοναστηρι, ενω αντιθετως ο Παπαστεφανος στην Αγια Βαρβαρα Κερατσινιου στο βιβλιο του αναφερει οτι μεχρι το τας Θυρας, τας Θυρας οι ενδιαφερομενοι μπορουν να παριστανται.
Και οι δυο ειναι πνευματικοπαιδια του Εφραιμ παντως
φίλοι μου όταν μας λένε να κάνουμε το καλο και να μη κάνουμε το κακό, τι αξια έχει να το ακολουθήσουμε μονο και μονο από φόβο? αξια μεγαλύτερη έχει όταν κάνουμε το καλο επειδή το νιώθουμε και όταν δεν αισθανόμαστε την "ανάγκη" να πράξουμε το κακό. έτσι ας επιτύχουμε την νέκρωση των παθών που μας σπρώχνουν στο κακό και μετά όλα τα αλλα θα γίνουν. δύσκολο θα μου πείτε, μα τι αξια θα είχε η νίκη μας σε εύκολο αντίπαλο?
Δημοσίευση σχολίου