17/5/08

ΠΟΜΑΚΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ BOPA ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ

ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ

Εαν ερωτηθώ για το κατά πόσον θεωρώ σκόπιμη την ύπαρξη ομφάλιου λώρου μεταξύ Ελληνικού κράτους και Ορθοδοξίας, θα απαντήσω ΝΑΙ.

Εαν ερωτηθώ εαν πρέπει να διδάσκονται με κάποια μορφή τα θρησκευτικά στα σχολεία θα απαντήσω ξανά ΝΑΙ.
Όσα τροπάρια, και στοιχειώδεις δογματικές και εκκλησιολογικές γνώσεις έχω, από το σχολείο τις έχω, αφού η οικογένεια μου ήταν αδιάφορη (αλλά όχι αντίχριστη).

Εαν ερωτηθώ για το εαν θα πρέπει η Ορθόδοξη Εκκλησία και το κράτος να συνυπάρχουν σε πολλά, θα απαντήσω με τις όποιες επιφυλάξεις μου τελικά ΝΑΙ.

Και μάλιστα θα ζητούσα να ισχυροποιηθούν αυτοί οι δεσμοί. Τουτέστιν, να κάνει έλεγχο το κράτος στα της Εκκλησίας για το πως γίνονται οι προσλήψεις στα Αρχιεπισκοπικά γραφεία ή πως ο κάθε Χριστόδουλος ανεξέλεγκτα διορίζει τους παρατρεχάμενούς του ή ο κάθε Μητροπολίτης τους Νεαρούς Επί των Τιμών, πώς γίνονται οι Εκκλησιαστικοί διορισμοί, αν οι εκλογές Μητροπολιτών είναι σύννομες ή εχουν εξοστρακισθεί οι λαϊκοί από αυτές εδώ και χρόνια, να κάνει έλεγχο στα οικονομικά Μητροπόλεων και κυρίως Μητροπολιτών για να μην έχουμε δεκάδες φαινόμενα Αττικής Παντελεήμονα, για το κατά πόσον αποσχηματίζονται αρχιμανδρίτες ή και έγγαμοι ιερείς οι οποίοι εμπίπτουν σε "υπηρεσιακά παραπτώματα" ώστε να μην πληρώνουμε εμείς από το δημόσιο τον κάθε σατυρόπαπα ή λαμόγιο με ράσα, μόνο και μόνο επειδή ειναι "αδελφικοί" φίλοι με τον Χ Δεσπότη κλπ.

ΝΑΙ λοιπόν. Είμαι και υπέρ της μισθοδοσίας των Ορθόδοξων ιερέων. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεται από την τσέπη μου εκείνη η ηλίθια υπάλληλος με την σφραγίδα στον Τρίτο όροφο του ΤΕΒΕ ή ο άλλος ο αργόσχολος στο Δημαρχείο, ή οι βοηθοί των εκάστοτε περαστικών Γενικών Γραμματέων του τετάρου ορόφου και να μην πληρώνεται ο άνθρωπος που με βάπτισε, με πάντρεψε, βάπτισε τα παιδιά μου, έθαψε την γιαγιά μου και ακούει και τον πόνο μου όταν όλοι οι άλλοι με σκάνε...

Δεν με ρωτήσατε όμως. TI σχέση έχουν όλα αυτά με τους Πομάκους;

EXOYN! Διότι οι ΠΟΜΑΚΟΙ είναι ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες αλλά Μουσουλμάνοι. Έχουν τις θρησκευτικές τελετές τους, τους γάμους, τις κηδείες τους. Έχουν και τους Ιμάμηδές των. Η πίστη τους δεν είναι καμμία καινοφανής Αμερικανόφερτη και ανιστόρητη σέκτα.

Όταν λοιπόν έχουν τον ΝΟΜΙΜΑ διορισμένο από το Ελληνικό κράτος Σοφολογιώτατο ΜΟΥΦΤΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ κο Τζεμαλή (βλέπε φωτό άνω) και το Τουρκικό παρακράτος έχει τον δικό του ψευτομουφτή (βλέπε φωτο δίπλα) ο οποίος πληροφορούμαι χάρις στο διορατικό μου χάρισμα, πως στέλνει τους ΜΠΡΑΒΟΥΣ του τον τελευταίο μήνα και πιάνουν στα Πομακοχώρια έναν-έναν τους Ιμάμηδες που υπάγονται στον κανονικό Μουφτή και τους ασκούν πίεση για να υπαχθούν στον ψευδομουφτή, τότε κα ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ και κε ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ έχετε ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ ΛΟΓΟ να καταστήσετε και τους υπαγόμενους στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΄Ελληνες Ιμάμηδες, έμμισθους Δημόσιους υπάλληλους.

ΚΑΙ για λόγους ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ και ΙΣΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.

ΚΑΙ για λόγους ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ προς κάποιους ακρίτες προς τους οποίου ασκούνται πιέσεις.

ΚΑΙ για λογους ΕΘΝΙΚΟΥΣ που δεν τους αναλύω γιατί και ο πιό ηλίθιος τους αντιλαμβάνεται.

Πόσοι νάναι οι κανονικοί Ιμάμηδες στα Πομακοχώρια; Είκοσι, Πένηντα; Εκατό; Πάντως λιγότεροι από έναν και μόνο όροφο χαρτοβασίληδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκεμάτων. ΤΟΣΟ δύσκολη είναι η μισθοδοσία τους; Διότι πληροφορούμαι (και πάλι χάρις στο διορατικό μου χάρισμα) ότι τους έχετε τάξει εδώ και 2-3 χρόνια διορισμό (στην άλλη ζωή με τα ουρί) και ακόμα περιμένουν. Και όσο περιμένουν, τόσο το παρακράτος οργιάζει.


Και για να το πω με λόγια που να μπορούν να τα αντιληφθούν ακόμα και οι πολιτικοί μας: Aν δεν θέλετε να το κάνετε για λόγους εθνικούς ή ανθρωπιστικούς, κάντε το βρε για λόγους ΨΗΦΟΘΗΡΙΑΣ (τώρα μιλάω σωστά).

ΜΙΣΘΟ ΣΤΟΥΣ ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΦΤΕΙΑΣ ΤΩΡΑ!

Διότι το ξύλο για το Μακεδονικό το γλυτώσατε. Αν γίνει κάτι και με τη Θράκη θα το φάτε από τον κόσμο (Πομάκους και μη) ΜΑΖΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.
_________________________________________________________
ΥΓ1. Τα αναγραφόμενα ΔΕΝ ειναι μυθοπλασίες παρά πρόσφατα πραγματικά περιστατικά.
ΥΓ2. Το ίδιο ισχύει και για τους Ρωμαιοκαθολικούς ιερείς αλά βεβαίως το ζητημα δεν είναι ούτε τόσο κρίσιμο ούτε συγκρίσιμο.

10 σχόλια:

Cacofonix είπε...

Μα φίλε μου οι Έλληνες μεταμπντέρνοι θέλουν ν' απελευθερώσουν τους Μουσουλμάνους Έλληνες από τη σαρία, κι εσύ κάθεσαι και λες αυτά τα πράματα!!! Πιπέρι...

Ανώνυμος είπε...

Παρ' ότι είμαι υπέρ του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ (και οχι του πολιτισμικού) ΔΙΑ-χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας, θεωρώ ότι στο ζήτημα των Πομάκων υπάρχει ψωμί.

Πάντως από τη μια μεριά υπάρχει ο διορισμός από το ελλαδικό κράτος και από την άλλη το τούρκικο πρακτοριλίκι.

Η πληρωμή όμως για μένα ΔΕΝ είναι κρατισμός και επομένως, με τα όσα γνωρίζω, δεν με βρίσκει αντίθετο.

Theoprovlitos είπε...

@Μαντιταρι

Το κακο ειναι οτι είτε υπαρχει διοικητικος διαχωρισμος ειτε οχι πως γινεται παντα και τα πραγματα ειναι σε βαρος και της εκκλησιας και της πολιτειας.

Ας πουμε, αν η μισθοδοσια των κανονικών Ιμαμηδων και η σχεσεις Μουφτειας και κρατους θα μπορουσαν να ειναι ενα απο τα θετικα στοιχεια διοικητικης συνυπαρξης θρησκειας και κρατους, η ανικανη πολιτεια ουτε αυτο δεν μπορει να χρησιμοποιήσει θετικά.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό φαίνεται, και ειδικά στο θέμα τοων Πομάκων, δεν έχει πολιτκή βούληση να το πάει σε θετική κατεύθυνση με τους ρυθμούς που είναι αναγκαίοι.

Και οι ρυθμοί στα Βαλκάνια αυξάνονονται....

Theoprovlitos είπε...

Θελω να πιστευω πως πρόκειται περί ανικανοτητας. Διοτι αν ΔΕΝ ειναι, τι να σκεφτω; Εθνικη μειοδοσια; Ασε που ο Στυλιανιδης ειναι και Ποντιος και από την Κομοτηνη και θα περίμενα περισσοτερη ευαισθησια.

Διαφορετικα αυτην την ελλειψη πολιτικής βούλησης πως να την ερμηνευσω;

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά παιδιά,

το περί μισθοδοσίας του μουφτή έχει "ξαναπαίξει" . Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι στο συγκεκριμένο θέμα υπάρχει πολιτική ατολμία γιατί στο πίσω μέρος του εγκεφαλου πάντα στρογγυλοκάθεται η υποψία του ότι " καθε Τουρκογενής είναι εν δυνάμει πράκτορας".

ΕΠΙΣΗΣ, ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΑΡΙΑΣ .Στα Πανεπιστημια "βοούν" για αυτό το θέμα "οι μεταμοντερνοι" με αποτέλεσμα(όσο κι αν ακούγεται παρατραβηγμένο) να μην θέτουν ορισμένοι άλλοι (εκ νέου) και το ζήτημα της μισθοδοσίας των μουφτηδων /

Χώρια ότι (Θεοπρόβλητε) εδώ "παίζει" να μην πληρώνονται από το Δημοσιο όύτε οι ιερείς (μετά από το μελλοντικό χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους)...

Κατόπιν αυτών (Θεοπρόβλητε )θα (σου)ελεγα το κλασσικό "τί ψαχνεις να βρεις.." αλλά είμαι ακόμα ρομαντική, πεισματάρα και αισιόδοξη και δεν (σ)το λέω!!

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Theoprovlitos είπε...

Αγαπητη Μαριαννα,
οι Σταλινικοι αυτοι κυκλοι στους οποιους αναφερεσαι αρεσκονται εξ επαγγελματος στο να διαλυουν την οποιαδηποτε κοινωνια, κοινοτητα και κρατικη ή εθνικη οντοτητα με αλλοθι τις διαφορες μειονοτητες, εξυπηρετωντας πληρως με αυτον τον τροπο την Νεα Ταξη.

Πλην ομως επειδη ανηκουν στην κατηγορια την οποια μωραινει ο Κυριος, θα μπορουσε να τους σερβιρισθει ως "ανθρωπινα δικαιωματα της μειοψηφιας" και ετσι να υπαρχουν λιγοτερες αντιρησεις.

Οσον αφορα τους πρακτορες, ειναι προφανες πλεον οτι υπαρχουν περισσοτεροι σε Ελληνοφωνα κομματα της Βουλης των Ελληνων, παρα στα Πομακοχωρια.

Παντως η συγκριμενη αναφορα μου ειναι πλεον ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ακομα και εαν ειχε ξανατεθει το θεμα στο τραπεζι παλαιοτερα, διοτι εν εκστασει ευρισκομενος εφερομην εν τω νομω Ξανθης και είδον χαρις στο διορατικον μου το πρεσαρισμα προς τους Ιμαμηδες να αποσκιρτησουν από την κανονικη Μουφτεία.

Επειδη δε, διαθετω ΚΑΙ το προορατικον φοβουμαι πως η κυβερνηση πρεπει να σπευσει.

Ανώνυμος είπε...

Ασφαλώς και θα σπεύσει η εθνική κυβέρνηση όπως θα σπεύσουν και τα εθνικά και μη κόμματα στις προσεχείς εκλογές να τάξουν γη και ύδωρ στους πράκτορες και πρακτορίσκους προκειμένου να τους στηρίξουν με τις έδρες τους. Έχει καταντήσει αηδία το θέμα του ενδοτισμού ρε παιδιά. Και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει βούληση αλλά ούτε καν σκέψη για εισβολή της ελλάδας στη θράκη. Σκληρός ο λόγος...

Ανώνυμος είπε...

Θεοπρόβλητε, άριστο το σχόλιό σου για τους Πομάκους. Αν και εγώ είμαι υπέρ του διοικητικού χωρισμού Εκκλησίας-Κράτους, το προσυπογράφω απόλυτα.

Theoprovlitos είπε...

Το μελημα μου ειναι οι Πομακοι και οχι το ζητημα Εκκλησια-κρατος. Ομως γραφοντας για τους Πομακους προκυπτει σαν ζητημα μια παραμετρος που δεν περνα απο το μυαλο ολων μας. Τις παρενεργειες που μπορει να εχει αυτος ο χωρισμος και το γεγονος πως ειτε το θελουμε ειτε οχι η θρησκειες γενικοτερα μπορουν να αποτελεσουν παραγοντα ή και μοχλο αποσταθεροποιησης.

Μετα από 50 χρονια αθειστικου καθεστωτος, προπαγναδας και άθεου κρατους αλά Συριζα και ειδατε τι εγινε στην Γιουγκοσλαυια. Αλλα οι δικοι μας το βιολι τους.