27/3/10

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ή ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ;



Παλιά πατρίδα μου χαμένη
Συνορα κλειστά στο χθές
και καινούργια μου πιό ξένη
Ξένος είμαι δυό φορές

πρωί-πρωί στην αγορα
στο πληθος ναυαγός
είναι πληγή, είναι φωτιά
στον τόπο μου εχθρός



Σ'εχω νοιώσει αδελφέ μου
κι εχω λογο σοβαρό
κι ας μην εφυγα ποτέ μου
κι ας γεννηθηκα εδώ

Παλιά πατρίδα μου χαμένη
παιδική μου γειτονιά
σε μια χώρα γκρεμισμένη
ξέρω από ξενιτειά

_____________

Ὅπως σὲ ὅλα τὰ ἄλλα ἔτσι καὶ σ᾿ αὐτὸ ἔχομε διδάσκαλο τὸν Κύριον. Διότι καὶ ὁ ἴδιος πολλὲς φορὲς ἐγκατέλειψε τοὺς κατὰ σάρκα οἰκείους του. Καὶ ὅταν ἄκουσε ἀπὸ μερικοὺς τὴν εἰδοποίησι: «Ἡ μήτηρ σου καὶ οἱ ἀδελφοί σου ζητοῦσί σε», ἀμέσως ὁ καλός μας Διδάσκαλος μᾶς ὑπέδειξε τὸ «ἀπαθὲς μίσος», ἀπαντώντας: «Μήτηρ μου καὶ ἀδελφοί μου εἰσίν, οἱ ποιοῦντες τὸ θέλημα τοῦ Πατρός μου τοῦ ἐν τοῖς οὐρανοῖς» (Ματθ. ιβ´ 47-50).

Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Σιναΐτης, τῆς Κλίμακος: Κλῖμαξ, Λόγος 3, Περὶ ξενιτείας

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικο!!!

Ανώνυμος είπε...

μήπως αυτό απαντa σε όλους αυτούς που υποστηρίζουν ότι οι ξένοι στην Ελλάδα θα πάρουν τα όπλα να πολεμήσουν εναντια στο τωρινό σπίτι τους?
καλή ανάσταση να έχουμε

Theoprovlitos είπε...

Ανωνυμε η πηγη του κακου και της κακοδαιμονιας ειναι οτι δεν γνωριζουμε το ΠΟΙΟΙ ξενοι ειναι αυτοί, ΑΝ υπαρχουν υποπτοι προβακατορες και πρακτορες αναμεσα μας αλλα και κακοποια στοιχεια που θα πρεπει να εκπαραθυρωθουν από αυτον τον τοπο.

Οσο δεν γινεται αυτό ολοι κινδυνευουμε, Ελληνες και ξενοι. Στο Σαραγιεβο δυο φορες ΕΝΑΣ χρειαστηκε για να ξεκινησει το κακο. Οι μαζες μανιπουλαρονται δυστυχως από τους λιγους.

Καλην Ανασταση.