27/11/08

THE MOMENT OF TRUTH

ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι πρωτοκλασάτοι δημοσιογράφοι έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο διάολο για να κάνουν δημοσιογραφικές επιτυχίες, ρουφιανεύοντας και κάνοντας την τρίχα-τριχιά ώστε να βγάλουν το τετραόροφο τούρτα-παντεσπάνι τους;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι μεγαλοεκδότες, τα συμφεροντά τους και τα τσιράκια τους ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις σκαλίζοντας και αναδεικνύοντας σκάνδαλα και προβάλλοντας παράλληλα τον εκλεκτό των συμφερόντων τους με καθημερινό βομβαρδισμό δημοσκοπήσεων;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΤΡΙΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει ένα επιχειρηματικοεκδοτικό lobby καθώς και σκοτεινά κέντρα τα οποία προσπαθούν να διαβρώσουν κάθε αξία και κάθε συνεκτικό δεσμό της κοινωνίας ώστε να επελάσει η Νέα Τάξη Ανενόχλητη;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Η χώρα έχει παραδοθεί στην βία, την αταξία και την εγκληματικότητα ώστε καποια στιγμή να εμφανισθεί άνωθεν το ατομικό ηλεκτρονικό φακέλωμα ως σωτήρια λύση πάταξης της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΠΕΜΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Η Άννα Βίσση είναι κυριλοσκυλού;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΚΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν βλέπεις την εκπομπή της Μπήλιως Τσουκαλά σε παίρνει ο ύπνος;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΒΔΟΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν βγαίνει ο γυιός Βαρβιτσιώτης ή ο γυιός Μητσοτάκης στα τηλεοπτικά παράθυρα, το γυρνάς γρήγορα στην Μπήλιω Τσουκαλά;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΟΓΔΟΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Στην τηλεόραση και ειδικά στο Mega και στο SKY, σχεδόν ΟΛΕΣ οι εκπομπές έχουν σαν θέμα, σαν αντικείμενο, σαν παρουσιαστή, σαν συγγραφέα ή σαν σκηνοθέτη και από έναν γυναικωτό, μια αδελφή ή μια ξεφωνημένη;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΝΝΑΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: To ΠΑΣΟΚ του Σημίτη ήταν το πιό ψευδεπίγραφο και κοινωνικά ανάλγητο κομμα που γνώρισε το Πανελλήνιο με μόνη επιτυχία τα δημόσια έργα - τον τομέα που δίδονται οι καλύτερες μίζες;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο Αλέξης Τσίπρας είναι προϊον πολιτικού μάρκετιγκ, εξελέγη με κριτήρια X-Factor και Pop Idol και όποτε ανοίξει το στόμα του μιλάει από κασέτα με τσιτάτα που του τα γράφουν image makers και κειμενογράφοι;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι καλό παιδί αλλά χαλβάς, και μάλιστα δηλητηριώδης αν κρίνουμε απο τους συνεργάτες του (τού τύπου Βαλιανάτου);

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο Κώστας Καραμανλής είναι καλό παιδί αλλά πλαισιωμένος από ανίκανους και λαμόγια που ξεπουλάνε ό,τι έχουμε και δεν έχουμε για να ζήσουν;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΤΡΙΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Τα κόμματα (που απαρτίζονται πλέον από κομματόσκυλα) μπορουν ποτέ να πάνε την Ελλάδα μπροστά; Έχει νόημα σην εποχή του τέλους των ιδεολογιών να είσαι σήμερα μέλος κόμματος για άλλο λόγο εκτός από το να τα αρπάξεις ή να βολευτείς;

-Όχι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για τον Αλαβάνο, ισχύει πως η ΜΟΝΑΔΙΚΗ του σκασίλα ειναι να δει να γίνεται χωρισμός Εκκλησίας και Κρατους κι ας δει την άλλη στιγμή την πλάτη του Άγιου Πέτρου;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για τον Μητσοτάκη, ισχύει το να δει την κόρη του πρωθυπουργό κι ας δουν τον Άγιο Πέτρο όλοι οι υπόλοιποι;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για τον Παπαρήγα, ισχύει πως αυτή η κοπέλα δεν πρόκειται να πάρει ποτέ κεφάλι γιατί είναι κάτι σαν την κυρία Λουκά της πολιτικής;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΕΚΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για την θέση του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτείων και το βαθυ κρατος που τον στηρίζει ισχύει για όποιον και αν εκλεγει, Δημοκρατικό ή Ρεπουμπλικάνο, η παροιμία "Τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς;"

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΕΒΔΟΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύει ότι η κυβέρνηση έχει τους ίδιους συμβούλους με την γνωστή καθημερινή Ιαπωνική τηλεοπτική σειρά περιπέτειας "Το Κάστρο του Takeshi" και η φράση "Yapani Mas" που φωναζουν οι πολίτες πριν από κάθε αγώνισμα σημαίνει στα Ιαπωνικά "Η Παναγιά Μαζί μας";

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΟΓΔΟΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για τον Καρατζαφέρη, ισχύει πως χειρίζεται τα πολιτικά ζητήματα σαν πολιτικός καιροσκόπος;

-Ναί

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΔΕΚΑΤΗ ΕΝΝΑΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Για την Ευρωπαϊκή Ένωση, ισχύει πως είναι στην πραγματικότητα μαι καλοστημένη οικονομική δικτατορία με βαθύ κράτος και αφανείς κυβερνήτες που δεν εκλέγονται από κανέναν αλλά διορίζονται από μια άγνωστη στους λαούς κλίκα που επίσης δεν εκλέγεται;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΙΚΟΣΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Η Εκκλησία έχει περιέλθει σε χέρια φαύλων, νεόπλουτων, αρχομανών και μεγαλομανών που δεν έχουν κανένα σημείο επαφής με την κοινωνία και που δεν φοβούνται μην τους πέσει και το σαπούνι στο μπάνιο;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΙΚΟΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύει πως ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος συνέλαβε με κρυφή κάμερα τον Διοικητή του ΟΑΕΔ την ώρα που αγόραzε ένα κουλούρι στην Ιπποκράτους, πέρασε πεζός με κόκκινο την Πανεπιστημίου και έκλασε Σανταρόζα και Σταδίου γωνία νομίζοντας πως δεν τον ακούει κανείς; Ισχύει πως η κλανιά του κου Διοικητού απομονώθηκε με ηλεκτρονικό σύστημα και προκείται να συσκευασθεί σε μπουκαλάκια ώστε να κυκλοφορήσει στις γιορτές ως άρωμα με το όνομα Zoungla, by Makis Triantafyllopoulos, τα έσοδα από την πώληση του οποίου θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΙΚΟΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Μισείτε κάποιον τόσο πολύ ώστε να έχετε σκεφτεί να του στείλετε να του πει τα κάλαντα ή να καθήσει δίπλα του σε πτήση για την Μελβούρνη η Κατερίνα Παπακώστα;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΙΚΟΣΤΗ ΤΡΙΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι αλήθεια πως και η Άντζελα Δημητρίου είναι συμπαθέστερη, καταλληλότερη για βουλευτής και λιγότερο ξινή από την Μιλένα Αποστολάκη;

-Ναι...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΗΘΕΙΑ


ΕΙΚΟΣΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύει πως ο Θεοπρόβλητος είναι καλός και σωστός άνθρωπος, κοιτάζει μόνο την δουλείτσα του, είναι άσφαλτος (που είπε και η Άντζελα), μπορεί να σώσει τον κόσμο και δεν κατακρίνει κανένα;

-Ναί...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΨΕΜΑ


ΛΥΠΑΜΑΙ... ΧΑΣΑΤΕ 50.000 ευρώ

25/11/08

SPECIAL OLYMPICS

AND SPIRITUAL HERMAPHRODITISM (read below)

SCPECIAL OLYMPICS ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΙΣΜΟΣ

Σχοινοβατω σε τεντωμενο σχοινι. Ακροβατώ στο χειλος του γκρεμού. Αγωνιζομαι. Πέφτω και σηκώνομαι. Διεκδικω την Σωτηρια μου. Οχι από τους άλλους, ούτε από τον Θεό που την χαρίζει. Αλλά από τον εαυτό μου. Εκείνον που μου βάζει τα προσκομματα.

Δεν ειμαι καλυτερος απο κανεναν άλλο. Ουτε και χειροτερος. Δηλαδη ο αγωνας γινεται επι ίσοις όροις. Υπαρχουν όμως και διαφορετικα αθλήματα. Άλλος εχει από την φύση του τα προσόντα να αγωνισθει στα 400 μετρα, άλλος στο ακόντιο, άλλος στα 3000 μετρα μετ' εμποδίων και αλλος στον Μαραθώνιο.

Εγώ ειμαι βαρυκόκκαλος. Στην σφαίρα τα ψιλοκαταφέρνω. Αν με βάλεις να τρέξω κατοστάρι θα γελάσει και το παρδαλο κατσικι απο τις επιδόσεις μου. Αυτογνωσία χρειαζεται για να γνωρισει ο καθενας τα κουσουρια του και τις προδιαγραφές του, μπας και πλασαριστεί στον τελικό και δει το όνομά του γραμμένο στο Βιβλίο της Ζωής.

Υπάρχει και μια ειδική κατηγορια αθλητών. Εκείνων που θα αποκαλούσα αθλητες δρόμου κούρσας μετά φυσικών εμποδίων. Εκείνων που η ζωη τούς έβαλε να συναγωνίζονται με το αντίθετο φύλο από αυτό που ανήκουν. Και αυτοί, στην ίδια ομαδα με τους άλλους ανήκουν. Απλα σε διαφορετικα αθλήματα. Είναι οι αθλητές των πνευματικών "Special Olympics". Δεν το επέλεξαν ακριβώς οι ίδιοι αυτο το άθλημα. Κάτι ο προπονητής, κάτι οι προδιαγραφες τους, κατι ο τροπος που μεγάλωσαν, τους ενέταξαν σε αυτην την κατηγορια.

Υπαρχουν βέβαια ενίοτε ΚΑΙ προσωπικές ευθύνες. Όταν κατεβάζεις τον αμπακο, δεν εγκρατεύεσαι, δεν πολυαθλείσαι, μοιραια αθλητής του σούμο θα καταλήξεις. Το σώμα σου θα σχηματιστεί παρά φυσιν. Ο άλλος που ασκείται θα κτίσει σώμα επικοντιστή.


Το πρόβλημα όμως δεν ειναι οι προδιαγραφές, τα προτερήματα και τα ελαττώματα που εχει ο καθε αθλητής, σε όποιο άθλημα και αν διακδικεί την νίκη που θα του χαρισει την σωτηρία. Το πρόβλημα συχνά είναι οι προπονητές! Αυτοί που ο άλλος εμπιστεύεται την ψυχή του και την ζωή του προκειμένου να αγωνιστεί τον αγωνα τον καλό για να ανεβει στο βαθρο της σωτηρίας.

Εκεί λοιπον, βρίσκονται συχνά και προπονητές πιο πλαδαροί, πιο χαλαροί, πιο κοσμικοί και πιο φιλήδονοι από τον αθλητή που έχουν αναλάβει. Αποτυχημένοι αθλητές και οι ίδιοι, βρήκαν την ευκαιρία να αυτοεπιβεβαιωθούν, να αυτοδικαιωθούν και να βιοπορισθούν δήθεν αναλαμβάνοντας -και στην ουσία καταστρέφοντας- τις ζωές εκείνων που εν αγνοία τους τούς εμπιστεύθηκαν. Και επειδή ως προπονητες ειναι μετριοτητες, για να κάνουν επιτυχία κατεβάζουν το επίπεδο του αγώνα στα μέτρα τους. Καταργούν τα εμποδια, κατεβάζουν τον πύχη, κάνουν τους αγώνες πιο ελαστικους, ντοπάρουν τους αθλητές τους, μεταφερουν την γραμμη του τερματος εκει που βολευει τους ίδιους. Αρέσκονται στο να φαινονται οι ιδιοι καλοί. Τόσο στους αλλους οσο και στον εαυτο τους. Και καταστρέφουν ζωες.
καὶ οὐ θαῦμα· αὐτὸς γὰρ ὁ Σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός.

I nikakvo čudo! Ta sam se Sotona prerušuje u anđela svjetla.

No wonder, for even Satan disguises himself as an angel of light.

Und das ist auch kein Wunder; denn er selbst, der Satan, verstellt sich zum Engel des Lichtes.

(2Cor 2:14)

Με τους συναθλητές μου λοιπόν ΔΕΝ τα βάζω. Είτε είναι πλούσιοι είτε φτωχοί, είτε λαϊκοί είτε ρασοφόροι, είτε άντρες είτε γυναίκες, είτε οικογενειάρχες είτε ομοφυλόφιλοι, είτε άγαμοι είτε εγγαμοι, είτε Έλληνες είτε μη Έλληνες (ξένοι δεν υπάρχουν, γιατι όλοι είμαστε ξένοι για κάποιον άλλον). Θα πω και κάτι και ας σοκαριστουν μερικοί: Ούτε Ορθόδοξοι ούτε Ετερόδοξοι.

Αυτους όμως που δεν θελω να ουτε να ξερω είναι οι ΑΝορθοδοξοι. Είναι οι κακοί προπονητές. Ειναι οι λύκοι με στολή προβάτων. Τον ετερόδοξο τον αναγνωρίζεις, τον προσδιοριζεις, τον βλέπεις να κανει τον αγώνα του σύμφωνα με την δική του, έστω στρεβλή οπτική γωνία. Παιζει με τους δικους του κανονες, σε διαφορετικό γήπεδο. Συνυπάρχεις μαζι του, ενίοτε και συνεργάζεσαι χωρίς να ανακατεύονται τα χνώτα σας. Ο Ανορθόδοξος όμως δεν είναι ούτε Ορθόδοξος, ούτε Ετερόδοξος. Είναι ένας εμμετός.

οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου.

Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.

Ali jer si mlak, ni vruć ni studen, povratit ću te iz usta.

A tak, ponieważ jesteś letni, a ani zimny ani gorący, wyrzucę cię z ust moich.

Но, как ты тепл, а не горяч и не холоден, то извергну тебя из уст Моих.

Men nu, då du är ljum och varken varm eller kall, skall jag utspy dig ur min mun.

Oysa ne sıcak ne soğuksun, ılıksın. Bu yüzden seni ağzımdan kusacağım.

Così, perché sei tiepido, e non sei né freddo né fervente, io ti vomiterò dalla mia bocca.

Rev 3:16


Και αν δεν μπορέσω να γίνω ποτέ ζεστός, καλύτερα να παραμείνω κρύος. Καλύτερα ακόμα και ερωτικά ερμαφρόδιτος παρά πνευματικά.



Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.

Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Jao vama, pismoznanci i farizeji! Licemjeri! Obilazite morem i kopnom da pridobijete jednog sljedbenika. A kad ga pridobijete, promećete ga u sina paklenoga dvaput goreg od sebe.

Mjerë ju, o skribë dhe farisenj hipokritë! Sepse përshkoni detin dhe dheun për të bërë prozelitë, dhe kur ndokush bëhet i tillë, e bëni bir të Gehenas dhe dy herë më të keq se ju!

Malheur à vous, scribes et pharisiens hypocrites! parce que vous courez la mer et la terre pour faire un prosélyte; et, quand il l'est devenu, vous en faites un fils de la géhenne deux fois plus que vous.

Woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye compass sea and land to make one proselyte, and when he is made, ye make him twofold more the child of hell than yourselves.

Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что обходите море и сушу, дабы обратить хотя одного; и когда это случится, делаете его сыном геенны, вдвое худшим вас.

Wee u, gij Schriftgeleerden en Farizeen, gij geveinsden, want gij omreist zee en land, om een Jodengenoot te maken, en als hij het geworden is, zo maakt gij hem een kind
der helle, tweemaal meer dan gij zijt.

(Matt 23:15)

_____________________________

SPECIAL OLYMPICS AND SPIRITUAL HERMAPHRODITISM

I walk the tightrope at the edge of the chasm. I am struggling. I'm falling and getting up. I contend my salvation. Not from the others, or from God who offers it, but from myself, the one who sets all the obstacles.

I am no better than anyone else. But not worse either. I mean the struggle is on equal terms. There are different games however. Other is qualified by nature to struggle at the 400m race, other at javelin, other at 3000 m steeple, with hurdles, and other is good at Marathon.

I am rather of heavy bone structure. I can do a little better with shot put, but if you ask me to run at speed races everyone is going to laugh his guts out with my results. Knowing oneself is a must, in order to get to know one’s handicaps and specifications so that one might make it to the right finals and have his name written to the Book of Life.

There’s also a special category of athletes. Those that I would call long race runners with hurdles. It’s those ones that life made them compete with the opposite sex than the one they really belong. They too, are members of the very same team like everyone else it’s only their struggle that is different. They are the athletes of the spiritual “Special Olympics”. They didn’t exactly choose to compete in that game. It was question of their nature, of their trainer, of their specifications, of the way they were raised up; it’s all that which classified them in that category.

Occasionally there is ALSO personal accountableness for this. When you eat like a pig, when you don’t practice continence, you don’t train yourself; soon you’ll end up a sumo athlete. Your body will be disfigured while the guy who is trains himself will built a stature of a pole-vault athlete.

The problem is not are the specifications, the virtues and the defaults of each athlete no matter what is the fight he must give to gain the victory that will grant him his salvation. Quite often the real problem is the trainers: those who to whom we entrust our life and soul so that we fight the good struggle in order to get on the podium of salvation.

Because often you find them to be more flabby, more loose, more secular and more voluptuous that the athletes they are in charge of. Failures as athletes themselves, the sought the opportunity to assert themselves, to justify themselves and to make a living by taking under their guidance –and in reality ruining- those who from ignorance entrusted their lives to them. And because they happen to be mediocrities also as trainers, in order to make a success they lower the level of the struggle to their own measures, they abolish the hurdles, they make the games looser, they are doping their athletes, they remove the finish line there where it suits them. They like to play the nice guys both to others and to themselves. And they are ruining lives.

So I wouldn’t rebuke my co-strugglers. Either they are rich or poor, laymen or clergy, men or women, family people or homosexuals, Greek or non Greek (I am not saying strangers because we are all strangers to someone else). I'll even add something that might scandalize a few: Either Orthodox or Heterodox.

Those however for which I don’t even want to hear about are the Unorthodox. The bad trainers. They are wolves in sheep’s clothing. Because you can easily tell who’s an Heterodox, you can easily define him, you can see him fight his own struggle according to his own (maybe twisted) optic angle. He plays according to his own rules on a different ground-plot. You coexist with him in love, occasionally you might even cooperate with him but without having to share breaths. The Unorthodox however is NOT an Orthodox NOR a Heterodox. He is just a vomit.

So then because thou art lukewarm, and neither cold nor hot, I will spue thee out of my mouth. (Rev 3:16)

And if I may never be warm I’d rather remain cold. It’s better to be sexually hermaphrodite that spiritually .

24/11/08

TURNING A SIN INTO A VIRTUE, SHAME INTO PRIDE


AND HOMOSEXUALITY INTO A CULT

New-Style liberal Orthodox Procession (according to the Ecumenical Gay, Lesbian, Bisexual and Transgender "Christian" Organization "Yhteys" as well as the "Orthodox" Christian Fellowship Sateenkaari seura [left] and the "conservative, fundamentalist and fanatic" one [right].

The above Organizations not only encourage their members to participate in secular activities such as Gay Pride, but they teach the followers of their Cult that pride is not a sin but a virtue. Moreover the claim that the church is fragmented according to one's sex or sexual disorientation. For instance groups of very manly macho men, sexy ladies could form their own distinctive groups in the church.

Last but not least the Finnish-style Orthodox Church arranges special services specifically for homosexuals, while some of her priests participate in Gay Ecoumenical services as well as Gay "Orthodox" services as below:
Helsinki Pride 23.-29.6.2008

Helsinki Pride 27.6. Gay Pride Rainbow Service at Kallio Church at
18:00Yhteys Society participated on 28.6. in the Gay Pride Parade just previous years.

Jyväskylä Churchdays 21.-23.8.2009

Yhteys Society is participating during the Jyväskylä Churchdays in the Services, the discussion and with an information table.

Here we see a so called Christian Ecoumenical group participating in Orthodox Services in the City of Jyvaskyla with the identity of a Gay Ecoumenist. Also, in Helisnki we have services for Gays. If this is not a heresy and a cult that what else could it be?

_______________________________________

Below Mr Jyrki Härkonen's (Archbishop's Theological Secretary's) article that turns black to white and white into black.


The Question About Homosexuals is Complicating Relationships Between the Orthodox in Russia and Finland

Attitudes towards homosexuals is becoming the key issue of Orthodox church politics. The Russian media has presented the gay-liberal outlining of Finnish orthodox priests, which is strictly condemned by the Patriarchate of Moscow [as well as ALL Orthodox Churches].

According to Russian sources, the visibly positive attitude towards homosexuality in the Finnish Orthodox circles might expedite the Patriarchate of Moscow to take the decision to establish a Russian diocese in Finland. [According to personal sources, Mount Athos as well as other Greek-speaking Church would agree on that if those hereticals will not be removed from the Finnish Church]

Russian portals ”religio” and ”portal-credo” have especially drawn attention to the statements of father Heikki Huttunen, the General Secretary of the Ecumenical Council of Finland and an orthodox priest [also introducing with his presbytera ordination of women in the Orthodox church].


Huttunen is one of the Orthodox activists of Yhteys-liike (’connection’, ‘bond
of unity’), a movement fighting against discrimination of homosexuals in Finnish
society and churches [obviously Mr Huttunen cannot see or understand the difference between Chruch and society. They call as discrimination people's protests against the aggression of gay activists who took over the Church. As far as I know there has never been the slightest case of discrimination against homosexuals unless we call as such the removal of a homosexual priest from the position of the Youth priest] and promoting the right of the employees of the churches for civil partnerships. [Mr Huttunen is picturing the godfather of his own son who is a married to a man gay and who wrote articles leaving hints that Jesus christ was a homosexual.] ”Patriarchia”, the official internet portal of the Patriarchate of Moscow released a piece of news in July 2006, telling that neither the head of the Orthodox church in Finland, Archbishop Leo, is not ready to judge homosexuality like the Russian Orthodox church does. [This is more than obvious, especially since his Theological Secretary is a gay activist]

In addition to this, the Patriarchate of Moscow mentioned by name those Finnish Orthodox priests who are involved in the activities of Yhteys-liike.
The attitude towards homosexuality in the Patriarchate of Moscow is absolute. [As it should be when it comes to Church ethics and morals.] The Holy Synod of Moscow cut off their relationships with the Lutheran Church of Sweden in December 2005, as the Swedish Church had decided to start giving blessing to same-sex unions.

Attitude towards homosexuals dispersing the Orthodox in Finland Three Orthodox theologians are demanding Archbishop Leo to prohibit Orthodox priests from being involved in the activities of Yhteys-liike. [Bravo!] According to the letter of these theologians to Archbishop, the gay-sympathies of the priests [some of them have also very good motives to do so] are making members of the Orthodox Church in Finland consider moving to other ecclesiastic institutions. [That's whayt I would also do in their place. But despite of that the Archbishop is in favor of the ecoumenical gay mafia rather than the majority of the faithful who are scandalized.]

The letter written by Hannu Pöyhönen, lecturer at Valamo Lay Academy, Markus Paavola and Heikki Alex Saulamo also threatens that if the leaders of the church do not demand that the priests dissociate immediately from the aims of Yhteys-liike, ”the conscience of the writers demands them to act in another way in this issue”.Pöyhönen, Paavola and Saulamo are confirming that homosexuality is a question of church politics.

According to them ”it is yet more justified to spread other Orthodox jurisdictions into Finland, if our local church does not hold to the Orthodox teaching”. [This is no longer an Orthodox church]

Looking forward to sexual-political statement

The question of the attitudes of the Orthodox people towards homosexuals was raised in January 2007 when the Orthodox magazine Aamun Koitto interviewed father Heikki Huttunen and father Timo Lehmuskoski. [the editor in chief of the magazine is Huttunen's gay friend who systematically writes blasphemus and provocative articles and sencors protest letters, including mine] In the interview Huttunen and Lehmuskoski encouraged the Orthodox people into open discussion about homosexuality, and to reconsider old interpretations about homosexuality, based on the fear of aberrance and anomaly. [Lord have Mercy! Homosexuality is considered to be something normal by an Orthodox priest and the orthodox dogmas that consider it as a sinfull situation as anomaly!]

Meanwhile Pöyhönen, Paavola and Saulamo are demanding the Orthodox council of bishops to make strictly condemning statement on homosexuality. They consider the statement of the council of bishops, made 8 years ago, to be inadequate. In that statement, given to the Finnish Parliament on behalf of the Orthodox church, the bishops give their support to the traditional family-institution but they do not condemn homosexuality.

© Jyrki Härkönen, March 2007 (The article of Jyrki Härkönen translated by Ortodoksinen Sateenkaariseura, 20.3.2007)

http://sateenkaariseura.wordpress.com/articles-from-other-sites/the-question-about-homosexuals-2032007/

18/11/08

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ


ΚΑΙ Η GAY ΜΑΦΙΑ ΞΕΣΠΑΘΩΝΕΙ

Ο Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος Φινλανδίας Λέων μόλις αναγνώρισε τον πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων!

Σύμφωνα με συνέντευξη του που δημοσιεύεται στην εφημερίδα της Λουθηρανικής Εκκλησίας "Kotimaa" (Πατρίς) και στην έκδοση της 13/11/2008 αναφέρεται :

_________________________________

Η εγγραφή ενοριτών ως ζευγάρι του ιδίου φύλου δεν αποτελεί πρόβλημα, σύμφωνα με τον Αρχιεπιίσκοπο Λέοντα. [ΣΗΜ. Στην Φινλανδία για να ανήκεις επίσημα ως μέλος σε οποιαδήποτε εκκλησία, εγγράφεσαι]

Και συνεχίζει η εφημερίδα με τα λόγια του ιδίου τού Αρχιεπισκόπου:

"Σε κανέναν που επιθυμεί να συμμετάσχει στην ενοριακή και λειτουργική ζωή δεν τίθεται το ερώτημα για την οικογενειακή του κατάσταση."

Κατα τον Λέοντα τα κοινωνικοηθικά θέματα είναι σε μεγαλο βαθμό ζητήματα κουλτούρας.

"Ειδικα στην Ανατολική Ευρώπη οι ηγεσίες των Εκκλησιών είναι υποχρεωμένες να ισορροπούν εξ αιτίας των αιτημάτων των θορυβοποιών εξτρεμιστικών φουνταμενταλιστικων οργανώσεων. Σε αυτά τα κυκλώματα ο φιλευλευθερισμός δεν είναι της μόδας."

Κατά τον Λέοντα, η Ορθοδοξη Εκκλησία προσέχει πολυ να μην καταπιάνεται με θεματα που αφορούν ομοφυλοφιλια.

"Όποιος είναι εγγεγραμένος ως ζευγάρι με άτομο του ιδίου φύλου, δεν μπορεί να ενταχθεί στις τάξεις της ιερωσύνης. Αλλά για τους λαϊκούς συνεργάτες και εργαζόμενους δεν θέτουμε τα ίδια κριτήρια."

__________________________

Η συνέντευξη πήρε δημοσιότητα και απασχόλησε και την μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα Helsingin Sanomat, έκδοση 13/11/2008

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Arkkipiispa+Leo+Ortodoksipappi+ei+voi+el%C3%A4%C3%A4+rekister%C3%B6idyss%C3%A4+parisuhteessa/1135241059236

Η Φινλαδική Ορθόδοξη Εκκλησία όχι μόνο έχει αλλοτροιωθεί πλήρως και σε ανεξέλεγκτο βαθμό από το πνεύμα του Οικουμενισμού άλλά έχει περιέλθει πλήρως υπό την διακυβέρνηση μιας Εκκλησιαστικής μαφίας ομοφυλοφίλων η οποία πλέον ανοικτά και ξεδιάντροπα προπαγανδίζει όχι μόνο την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας (και όχι απλά του ομοφυλόφιλου ως πρόσωπο) ως φυσιολογικής κατάστασης αλλά και την εκκλησιαστική αποδοχή της.



Χαρακτηριστικό είναι οτι ο αδρά αμοιβόμενος πρόεδρος του Οικουμενιστικού Κέντρου της Φινλανδίας είναι o "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen [φωτο] ο οποίος είναι και συνιδρυτής της Ομοφυλοφιλικής Οικουμενιστικής Χριστιανικής Ένωσης Yhteys (http://www.yhteys.org/) (στην οποία συμμετέχουν και μερικοί ορθόδοξοι ιερωμένοι και λαϊκοί που έχουν απασχολήσει και το εκκλησίασμα με τον βίο τους) με σκοπό την πλήρη αποδοχή του ομοφυλοφιλικού "γάμου" και της ομοφυλοφιλίας από τις Χριστιανικές Εκκλησίες και την κοινωνία, συμμετέχει και διοργανώνει δε παρελάσεις ομοφυλοφίλων gay pride [από πότε η οποιαδήποτε σεξουαλικότητα ή το φύλο του καθενός έγινε και αντικείμενο υπερηφάνειας και από πότε η υπερηφάνεια κατέστη και Χριστιανική αρετή;] και άλλα φαιδρά.

Προσφάτως μάλιστα χοροστάτησε και σε Λουθηρανική Θεία Λειτουργία για ομοφυλόφιλους! Το ξέρατε πως υπάρχουν και Θείες Λειτουργίες ανάλογα με την ιδιότητα των συμμετεχόντων, π.χ. Φαντάζομαι πως θα μπορουσε να γίνει και λειτουργία ειδικά για ξανθειές, λειτουργία για ψηλούς μελαχροινούς με τετράγωνους ώμους και θεληματικό σαγόνι, λειτουργία για οδηγούς τρόλλεϋ κλπ. Εκτός αν στην Λουθηρανική εκκλησία έχουν εμπνευστεί ειδικές ακολουθίες στα... Καλιαρντά και οι δικές μας οι αθεόφοβες με τα λαμέ ζήλεψαν.

Σημείο των καιρών; Αναμφίβολα! Όπως και απόλυτη εκκοσμίκευση και αλοίωση του Ορθόδοξου πνεύματος και δογματικής, που καμμία σχέση δεν έχουν με την αποδοχή του προσώπου του άλλου όσο και αμαρτωλός και εαν είναι, αλλά βλέπουν τον κόσμο σύμφωνα με την προτεσταντική, δυϊστική, δυτική κοσμοθεωρία όπου οι άνθρωποι είτε είναι αποκλειστικά καλοί (και για να αποδεχθούμε τους ίδιους πρέπει να απενοχοποιήσουμε και τις αδυναμίες τους) είτε αποκλειστικά κακοί (και τους απορρίπτουμε με βάση μίαν ιδιοτητά τους και μόνο).

Κάποιοι λοιπόν -κατ' όνομα μόνον Ορθόδοξοι- αντιλαμβάνονται την σημερινή Εκκλησία κάπως σαν μπροσούρα των μαρτύρων του Ιεχωβά: Με ένα ηλίθιο χαμόγελο μονίμως κολημένο στο πρόσωπο, που αποδέχεται πλέον τα πάντα στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης New Age αγάπης και μιας New Age πνευματικότητας, ενώ κάποιοι άλλοι στον αντίποδα, κυκλοφορούν μονίμως με τον δείκτη προτεταμένο σαν από αγκύλωση, που προδίδει και την πνευματική αγκύλωσή τους.

Ενώ η πραγματική αγάπη σου υποδεικνύει να αποδέχεσαι τον άλλο όχι ως δήθεν "αναμάρτητο" αποχαρακτηρίζοντας μάλιστα και την αμαρτία του ως τέτοια, αλλά ως αμαρτωλό, βλέποντας μάλιστα στο πρόσωπό του όχι αυτό πού τώρα είναι (και που υπό κάποιες συνθήκες θα μπορούσες να ήσουν και εσύ), αλλό αυτό που θα μπορούσε να ήταν ή αυτό που θα μπορούσε να γίνει αν έρθει πρώτα σε αυτογνωσία.

Το σχίσμα πάντως είναι προ των πυλών. Όπως και το Τέλος του Κόσμου, τουλάχιστον όπως τον ξέραμε για χιλετίες τώρα.

_____________________________
3 Βλέπετε τοὺς κύνας, βλέπετε τοὺς κακοὺς ἐργάτας, βλέπετε τὴν κατατομήν

17 Συμμιμηταί μου γίνεσθε, ἀδελφοί, καὶ σκοπεῖτε τοὺς οὕτω περιπατοῦντας καθὼς ἔχετε τύπον ἡμᾶς. 18 πολλοὶ γὰρ περιπατοῦσιν οὓς πολλάκις ἔλεγον ὑμῖν, νῦν δὲ καὶ κλαίων λέγω, τοὺς ἐχθροὺς τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, 19 ὧν τὸ τέλος ἀπώλεια, ὧν ὁ θεὸς ἡ κοιλία καὶ ἡ δόξα ἐν τῇ αἰσχύνῃ αὐτῶν, οἱ τὰ ἐπίγεια φρονοῦντες.

20 ἡμῶν γὰρ τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει, ἐξ οὗ καὶ σωτῆρα ἀπεκδεχόμεθα κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, 21 ὃς μετασχηματίσει τὸ σῶμα τῆς ταπεινώσεως ἡμῶν σύμμορφον τῷ σώματι τῆς δόξης αὐτοῦ κατὰ τὴν ἐνέργειαν τοῦ δυνάσθαι αὐτὸν καὶ ὑποτάξαι αὐτῷ τὰ πάντα.

Προς Φιλιππησίους Επιστολή.

17/11/08

ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

PROJECT: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ

Η βαρειά πόρτα με το νούμερο 6 έκλεινε πίσω του καθώς έμπαινε στην τεράστια αίθουσα στρογγυλής τραπέζης στον εξηκοστό έκτο όροφο του γυάλινου ουρανοξύστη του Μανχάτταν.

- Συγγνώμη που άργησα αλλά μόλις τελείωσα τους τελευταίους πίνακες σχετικά με την παραγωγή σιταριού στην Αυστραλία κατά την τελευταία δεκαετία.

- Μμμ, δεν πειράζει, ακούστηκε από το βάθος της Προεδρικής πολυθρόνας. Έτσι κι αλλιώς αυτα είναι λεπτομέρειες. Τα αφήνω όλα επάνω σου. Σου έχω τυφλή εμπιστοσύνη σε αυτά. Εξ άλλου εμείς θα πρέπει να κινηθούμε ανεξαρτήτως στατιστικών.

Εδώ με την επιτροπή σοφών συζητάμε για την υλοποίηση του Προγράμματος Μείωσης του Παγκόσμιου Πληθυσμού γιατι η κατάσταση χειροτερεύει γρηγορότερα από ότι περιμέναμε.

Ο Ζεβελών έχει αναλάβει το κομμάτι της Αφρικής. Με το AIDS πάμε καλά εκεί. Όχι μονο έχουμε ξεφορτωθεί αρκετά εκατομμύρια αράπηδων τα τελευταία χρόνια, αλλά έχουμε εξασφαλίσει πως και τα παιδιά τους θα γεννιούνται ετοιμοθάνατα. Η ιδέα σου, της αναμετάδοσης του HIV πριν δύο δεκαετίες μέσω εμβολιασμού του πληθυσμού ήταν καταπληκτική. Μόνο εκείνος ο γιατρουδάκος, ο Χόροβιτζ, έγραψε στο βιβλίο του ότι το AIDS μεταδόθηκε στην Αφρική μέσω εμβολιασμών, αλλά είναι ακίνδυνος γιατι σαν Εβραίο που έγινε Χριστιανός τον παίρουν όλοι στο ψιλό.

Στην Κίνα επίσης καλά πάμε. Οι δικοί μας άνθρωποι κάνουν καλή δουλειά με τις υποχρεωτικές στειρώσεις και εκτρώσεις. Αλλά δεν πιστεύω να έχουν παράπονο. Τους ανοίξαμε τα σύνορα της Ευρώπης.

Στην υπόλοιπη Ασία η ιδέα του Σχαρδώμ για φυσικές καταστροφές πήγε εξ ίσου καλά. Το τσουνάμι αλλά και ο τυφώνας στην Μιανμάρ μας έδωσε περιθώριο για πολλά χρόνια ακόμη.

Τωρα εσύ έχεις αναλάβει την πιό δύσκολη δουλειά, την Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική.

Εξαιρετική δουλειά η αύξηση στειρότητας. Πάμε πολύ καλά, αφού το 12% των ανδρών έχουν γίνει στείροι και ένα 30% πάσχει από στητική δυσλειτουργία. 'Ολα αυτά τα Ε στις τροφές κανουν καλή δουλειά όπως και τα συνθετικά υφάσματα, τα εσώρουχα. Και με τις γυναίκες το ίδιο. Καλά πάμε από στειρότητα. Εντάξει, όποιος πλούσιος θέλει παιδί υπάρχουν και τα κέντρα τεχνητής γονιμοποίησης. Θες κυρά μου παιδί; Να το πληρώσεις!

Πάντως, τώρα που θα επιτραπούν ή μάλλον θα απενοχοποιηθούν οι εκτρώσεις στις κοινωνίες των κωλοχριστιανών, ο δείκτης αύξησης πληθυσμού θα είναι αρνητικός.

Οφείλω να ομολογήσω ότι το πρόγραμμα τεχνητής στείρωσης και ατεκνίας μέσω της μαζικής επιβολής της ομοφυλοφιλίας είναι μεγαλοφυές. Εμείς μέσω Ευρωπαϊκών επιδοτήσεων, δικών μας κομμάτων και Οργανώσεων 'Ανθρωπινων Δικαιωματων" το παλεύουμε σιγά σιγά χάρη και σε εσένα. Μόνο οι Ορθόδοξες χώρες ειναι πρόβλημα. Οι Ρωμαιοκαθολικές λιγότερο. Ένας Almodovar και ήταν αρκετός να αλλάξει την κοινή γνώμη και σε μία ολόκληρη Ρωμαιοκαθολική χώρα.
Δώσαμε και το Oscar σε εκείνο τον Ισπανό για να συνηθίσουν οι μάζες σιγά-σιγά και στην ιδέα της ευθανασίας. Αλλά με τους Ορθόδοξους είναι δυσκολότερο. Ευτυχώς που και στην Ελλάδα οι δικοί μας τα πάνε καλά με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ο Βαλιανάτος κάνει καλή δουλειά. Εκείνο όμως το "Μακεδόνες" τι το ήθελε ο μαλάκας. Να του τραβήξεις το αυτί. Αλλιώς οι επιδοτήσεις κομμένες. Δεν πρέπει να καρφωνόμαστε.

Καλά Νεφρείμ, τι ιδεάρα και αυτη να μπεις μεσα στη φωλιά του φιδιού, στην Ορθόδοξη Σερβία και να τους τσακίσεις με εκείνη τη λεσβία στην Eurovision. 700.000.000 τηλεθεατές δεν είναι και λίγοι. Κατάφερες ότι δεν καταφέραμε με την απονομή των Oscar στους gay καουμπόηδες.

Θα τους στειρώσουμε λοιπόν πρώτα, κάνοντάς τους ομοφυλόφιλους και μετά θα τους βάλουμε να... εμβολιάζει ο ένας τον άλλον με AIDS από... πίσω.

-Χά, χα,χα,χα,χα!

ΛΟΙΠΟΝ! Για να τελειώνουμε και με τους Χριστιανούς! Αυτούς τους ψευτο-άγαμους αρχηγούς των με τις μήτρες και τις πατερίτσες, τούς έχουμε καλά στο χέρι. Ένας να μας κουνηθεί και θα βρεθεί με off shore και ζαρτιέρες στα δικά μας κανάλια. Μετά το θάνατο του Χριστόδουλου βέβαια έχουμε εξασφαλίσει τη σιωπή τους. Ο λαουτζίκος είναι το πρόβλημα.

Άντε, λοιπόν! Back to Work!

Οι εποχές είναι δύσκολες ΚΑΙ για μας. Είπαμε να έχουμε υπηρέτες και δούλους, αλλά όχι να ταϊζουμε και τα παιδιά τους. Χρειάζονται περικοπές άμεσα.

- Χαραφθών, πολύ καλή δουλειά και με το σύστημα ευαισθητοποίησης γεωλογικών ρηγμάτων.

12/11/08

ROAD MOVIE


ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ 11/11/2008

Οι πόρτες του μετρό ανοίγουν. Νέα Ιωνία. Ακολουθω τα βηματα των άλλων μεχρι να βρω τα δικά μου. Σκοτεινιάζει πιά νωρίς. Τα μαγαζιά φωτισμένα δινουν μια εορταστική ατμόσφαιρα. Τι εορταστικη; Δεν ειναι καν Χριστούγεννα. Ψευδαίσθηση είναι και αυτό. Δηλαδη δεν ξερω τι από τα δυο ειναι ψευδαισθηση: Το ότι τα φώτα στα μαγαζιά θυμιζουν Χριστούγεννα ή το ότι τα Χριστούγεννα ταυτίζονται με το shopping;

Κόσμο πάντως να ψωνίζει δεν βλέπω.

Η μυρωδιά της φουφούς μου θυμιζει πως σήμερα έχω φάει από το πρωί μόνο μια τυρόπιττα. Βλέπω κάστανα και καλαμπόκια. Να και κατι που παρεμεινε αναλοιωτο απο τα παιδικά μου χρόνια. Αν αναγαγω δε την τιμη αντί για ευρώ σε δραχμες κανω και flash back: Ωραία κάστανα 3 δραχμες. Τα καλαμπόκια 2.

Τα καλαμποκια τα φυλάει ο Αγιος Ραφαηλ. Ένα εικονακι του δηλαδή, σε χρυσο φοντο, αναμεσα στα χρυσα καλαμποκια. Αισθητικα μου ταιριαζουν απόλυτα. Παίρνω ομως τα κάστανα. Η γυναίκα με προθυμία τα ζεσταίνει και τα τυλιγει στο χαρτί. Τις ξεφεύγει σαν μονολογος ενας βαθυς αναστεναγμος, σαν να μην βγήκε απο την ψυχή της αλλα από το υπέδαφος της Νεας Ιωνιας:

-ΩΩΩΩΩΩΧ! Θεέ μου...
-Ευχαριστώ πολύ κύριε.

Το "κύριε" δεν ξερω αν το εννοούσε με πεζό ή κεφαλαίο: Κύριε! Εγω το εξέλαβα πως απευθυνόταν σε μένα.

Γυρνώ σαν σε λιτανεία στα στενά δρομακια, άλλοτε με τα υπέροχα προσφυγικα σπίτια, άλλοτε με τα εκτρώματα απο τσιμέντο, άλλοτε με τα "συγχρονα πολυτελη διαμερισματα".

Τώρα θελω κατι γλυκό. Μια σοκολάτα ας πούμε. Σταματώ στο περίπτερο της προσφυγικής γειτονιάς. Ο περιπτεράς ένας συμπαθής πενηντάρης. Προσπαθώ να διαλέξω σοκολάτα πιάνοντας την μια και αφήνοντας την άλλη.

Το κινητό του περιπτερά χτυπά. Μιλά καπώς έντονα. Διαλέγω σοκολατα (τελικά Αμυγδάλου ΙΟΝ για τους περίεργους) και προσπαθώ να την πληρώσω. Στήνω αυτί. Αλβανός! Μπα, και εμφανισιακά δεν του φαίνεται...

Είναι απορροφημένος στο τηλεφώνημα. Με αγνοεί. Ψιλοτσαντίζομαι. Παρακολουθώ τη συζήτηση χωρις να καταλαβαίνω.
Blah, blah, blah. Kimiotherapi. Blah, blah, blah. Ki-mio-the-ra-pi.

Κάτι κατάλαβα. Μου περνά η τσαντίλα.
Ο περιπτεράς κλείνει το κινητό. Χτυπά αμέσως το σταθερό -τι καντεμιά!

-Εμπρός! Όχι! Δεν ενδιαφέρομαι! Άσε μας ρε φίλε, εδώ έχουμε σοβαρά προβλήματα!

Χραπ! Κλείνει το ακουστικό απότομα με μια κίνηση αγανάκτησης και απελπισίας.

-Ένα και δέκα η σοκολάτα.

Ψάχνει για ρέστα. Και εκείνη τη στιγμή τον ξανάκουσα στο περίπτερο, εκείνον τον αναστεναγμό από τα βάθη της Νέας Ιωνιας:

-OOOOhhhhh!
Αν και ήταν στα Αλβανικά, τον κατάλαβα!

Πληρώνω και φεύγω. Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να φωνάξει κι' αυτός δυνατά.
Οχι τόσο για τα δικά μου προβλήματα. Αλλά για το εξής ένα:

Τόσο περπάτημα στα στενά της Νέας Ιωνίας και να μην μπορώ ούτε στο ελάχιστο να "διέλθω ευεργετών και ιώμενος πάντας τους καταδυναστευομένους υπό του διαβόλου, ότι ο Θεός εστί μετ' εμού". Να μην μπορώ να αλλάξω ούτε στο τόσο την ζωή των άλλων προς το καλύτερο.

Διότι "Εν Πνεύματι Αγίω και δυνάμει" γράφει λίγο πιό πάνω. Ενώ εγώ είμαι τόσο φτωχός και αδύναμος. Τόσο αποτυχημένος! Δεν μπορώ να φωνάξω "και στην φουφού του καστανά, στάχτη να γίνεις σατανά!"

ΩΩΩΧ! Θεέ μου...

Το ακούσατε και εσείς;

___________________

Οίδαμεν γαρ ότι πάσα η κτίσις συστενάζει και συνωδίνει άχρι του νυν
(Ρωμ 8: 22)

[Η εικόνα του περιπτέρου είναι της Βερόνικας Καστορίδου http://veron-k.com ]

8/11/08

ΟΤΑΝ Ο ΓΑΜΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΡΙΣΗ

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΩ ΚΑΒΒΑΔΙΑ

Κάποτε έβλεπα τα πράγματα υπεραπλουστευμένα. Κάπως δηλαδη σαν τις Αμερικάνικες Ταινίες: Οι κακοί ήταν υπερβολικά κακοί και οι καλοί υπερβολικά καλοί. Οι κακοί φυσικά είχαν πάντα άδικο και οι καλοί εντελώς δίκιο. Οι κακοί ήταν μονίμως ένοχοι και οι καλοί πάντοτε αθώοι.

Υπηρξαν -και υπάρχουν- μάλιστα και ηθοποιοί που τους κόλλησε η ρετσινιά του "κακού" (αλά Τασώ Καββαδία) ή του μονίμως καλού και πτωχού πλην τίμιου ήρωα.

Μεγαλώνοντας άρχισε να μην μου πολυαρέσει ο Αμερικάνικος κινηματογράφος, οι υπεραπλουστεύσεις του και τα "ηθικά διδάγματά" του. Ίσως γιατι συνειδητοποίησα πως στην ζωή τα όρια μεταξύ της φιγούρας του "κακού" και του "καλού" είναι ασαφή και ενίοτε και δυσδιάκριτα.

Τέτοιες φιγούρες "καλού και κακού" 2 σε 1 μαζι, είμαστε όλοι μας λίγο-πολύ. Όταν αυτό το αποδεχθούμε για τον εαυτό μας και για τους άλλους ελευθερωνόμαστε από τρια πράγματα:

α) Απο την ανάγκη να παραστήσουμε πως είμαστε κάτι άλλο από αυτο που πραγματικά είμαστε και απο την νευρωση που αυτο σερνει μαζι.

β) Απο την ανάγκη να ταξινομήσουμε τους άλλους σε "καλούς" και "κακούς" (βασικά σε κακούς τους ταξινομούμε συνηθως, για να αυτοδικαιωθούμε και να δικαιώσουμε τις επιλογες μας)

γ) Από την ανάγκη να σχηματίσουμε για τους ανθρώπους του περίγυρού μας και της επιλογής μας μια ψεύτικη ιδεατή εικόνα, να την τσιμεντάρουμε και να την υπεραμυνόμαστε παρά τις προφανέστατες ατέλειες της, επειδη δεν αντέχουμε συναισθηματικα να δουμε πως αυτος, αυτή ή αυτό το τέλειο ιδεολόγημα στο οποίο πιστέψαμε και το οποίο πλαισιώνει την προσωπικοτητά μας ΔΕΝ υπάρχει, και στην πραγματικοτητα μπορει να είναι ή να γίνει εξ ίσου φθαρτό ή φθαρμένο με εκείνο που ιδεολογικα απεχθανόμαστε.

Η απομυθοποίηση ειναι πάντα επίπονη και όπως είπε και ένας καλός ψυχολόγος, ο κος Ιωσαφάτ στην εκπομπή της κας Φλεσσα, σήμερα οι άνθρωποι οδηγούνται μαζικα στα διαζυγια επειδη δεν βρηκαν στον/στην συζυγο είτε την μάννα που είχαν είτε την μάννα που δεν ειχαν και που ψαχνουν να βρουν. Τουναντίον, οι πιο επιτυχημενοι γάμοι είναι εκείνοι που απο την αρχή δεν αναζητούσαν στον άλλον έναν μυθικό ήρωα, αλλά έναν σύντροφο λίγο πολύ σαν την πραγματική μητέρα τους: Κάποτε τρυφερή και αγαπητική και κάποτε με ελαττώματα.

Αντιστοιχα είναι τα πραγματα και με έναν άλλο γάμο: Αυτόν του Χριστού με την Εκκλησία.

Ο καθένας μας φτιαχνει στο κεφαλι του μια εικονα της Εκκλησιας ιδεατή και όταν συνειδητοποιήσει πως τετοια Εκκλησια ΔΕΝ υπάρχει, αντιδρα με διάφορους τρόπους.

Και άλλος αρνείται να αποδεχθεί πως η νύμφη είναι γεματη ελαττώματα και την χωρίζει, ή μάλλον την εγκαταλείπει, ενώ άλλος αρνείται να αποδεχθει την σκληρη πραγματικότητα, πως η νύμφη τελικά ειναι και κακονοικοκυρά, και τσιγκούνα ή σπάταλη, ματαιόδοξη ή ανοργασμικιά και θυμώνει με όποιον της κάνει κριτική (ακόμα και καλοπροαίρετη με σκοπό την βελτίωση της) γιατι φοβάται μηπως ο γάμος του καταρρεύσει.

ΑΝ το αναλυσουμε σε βάθος, ΚΑΙ αυτός που εγκαταλείπει την Εκκλησια βρίζοντας την με κατινιά ΚΑΙ αυτός που εθελοτυφλει για τα χάλια της, στήριξαν το γάμο τους σε μια εύθραυστη, ιδεατή σχέση. Απλά οι αντιδράσεις διαφοροποιούνται.

Αντιθέτως, αν απο τον γάμο αυτο δεν περιμένουμε εξ αρχής τίποτα, τότε ούτε τα διαλύουμε όλα με την πρώτη κρίση δαιμονοποιώντας την Εκκλησια, ούτε την ωραιοποιούμε αρνούμενοι να αποδεχθούμε και να ομολογήσουμε ευθαρσώς και με ειλικρίνεια την σκληρή πραγματικότητα, με απώτερο σκοπό να την αλλάξουμε. Όσο γίνεται και όσο μπορούμε.

Πάντως ισχύει και το "Οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων· ἀνάγκη γὰρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα, πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ δι’ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται."

5/11/08

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ

Αισθάνομαι ανάπηρος. Τόσα γίνονται γύρω μου. Τόσα με απασχολούν. Αισθάνομαι την αδυναμία μου, ψηλαφώ την αμαρτωλότητά μου. Αλλά αυτός είμαι. Και δεν πρόκειται να αλλάξω. Το πήρα απόφαση. Δεν μπορουν να παίζουν όλοι Α' Εθνική!

Δεν είναι όμως τόσο οι αμαρτίες που κάνω που με κουράζουν, αλλά εκείνα που δεν κάνω. Κάλιο σαπιοκάραβο που ταξιδεύει παρά κρουαζιερόπλοιο δεμένο.

Οι αμαρτίες μου στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν. Δηλαδή δεν επιρεάζουν την σχέση μου με το Θεό. 'Η μάλλον, δεν επιρεάζουν την θέση του Θεού προς εμένα.
Ίσως και γι αυτό να δέχεται εξ ίσου εκείνον της δωδεκάτης με εκείνον που "από της πρώτης ώρας ειργάσατο". Έχετε δει εσεις κανένα παιδάκι να πηγαίνει επί ένα ολόκληρο χρόνο στον παιδικό σταθμό με τα ίδια ρούχα επειδή δεν τα λερώνει ποτέ; Ή ποιά λογική μάννα θα δέρνει το παιδί της κάθε φορά που γυρνάει λερωμένο από το ποδόσφαιρο;

Συνειδητοποιώ το παράδοξο: Πως όσο "χάνω την αγάπη την πρώτη" τόσο αισθάνομαι πως πλησιάζω τον Θεό. Καταρρέουν οι εντυπώσεις και οι ιδεοληψίες που έχω φτιάξει ή που έχω δανειστεί περί Θεού, και αυτο το κενό που απομένει είναι ο Θεός. Η Εικόνα Του χάθηκε και η δική μου τσαλακώθηκε οριστικά. Δεν μπορώ πιά να με προσκυνήσω.

Θυμάμαι πρωτοετείς φοιτητές στη Σχολή Γραφιστών και ο καθηγητής του Ελεύθερου Σχέδιου μας έβαλε να ζωγραφίσουμε μια στάμνα. Πλακωθήκαμε όλοι να την φτιάξουμε "άψογα". Με το περίγραμμά της, με τον όγκο της, με τα όλα της. Την "πετάξαμε" στο τέλος και σε ένα πασαλειμένο φόντο και καμαρώναμε.

Όταν τελειώσαμε, κόλαφος! Διότι μάθαμε πως η στάμνα στο Ελεύθερο Σχέδιο ΔΕΝ έχει περίγραμμα. Απλά περιγράφεται από το φως και την σκιά. Υπάρχουν και σκούρα σημεία που είναι πιό φωτεινά από τα ανοικτόχρωμα, που στην πραγματικότητα είναι πιό σκιερά από τα σκούρα. Υπάρχει άσπρο που είναι πιό σκούρο από το μαύρο!

Μετά είναι και το φόντο. Μας πως δεν το καταλάβαμε πως στάμνες στο πουθενά δεν υπάρχουν; Βρίσκονται σε ένα συγκεκριμένο χώρο και χρόνο! Είναι το ΦΟΝΤΟ που σχηματίζει τη στάμνα. Εκείνο είναι που την περιγράφει. Το φόντο ειναι εξ ίσου σημαντικό με την στάμνα την ίδια.

Πως δεν το είχα καταλάβει τόσα χρόνια πως ο Θεός δεν γίνεται αντιληπτός με περιγράμματα. Αλλά τουναντίον όσο Τον βλέπεις να χάνεται ανάμεσα σε σχήματα και σκιές, τόσο πιό ξεκάθαρα Τον διακρίνεις να ξεπροβάλει από το φόντο.

Αυτό τουλάχιστον ισχύει στο Ελεύθερο Σχέδιο.
Για το Ανελεύθερο ΔΕΝ γνωρίζω. Ρωτήστε αυτούς που ασχολούνται μετά μανίας με περιγράμματα.
Οι καημένοι! Νομίζουμε πως μπορούμε να κάνουμε σχέδια. Και ότι τα κάνουμε και καλά...

3/11/08

ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ: 0-0


ECCLESIA REAL ESTATE
ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΨΥΧΩΝ

ΜΕΡΟΣ Α'

Είπα να αντιπαρέλθω το ζήτημα της κακής διαχείρησης της Εκκλησιαστικής-μοναστηριακής περιουσίας γιατί δεν οικοδομεί κανένα. Αλλά πως να σε αφήσουν οι καταστάσεις να αγιάσεις όταν βλέπεις πως αυτούς στους οποίους ο λαός έχει αναθέσει την ευθύνη να οικοδομήσουν, γκρεμίζουν. Στην περίπτωση στην οποία θα αναφερθώ ΚΑΙ μεταφορικά ΚΑΙ κυριολεκτικά. Εκκλησιαστικοί τε άρχοντες και πολιτικοί.

Θα αναφερθώ λοιπόν σε πραγματικό περιστατικό, σε μια κοινωνική τραγωδία, η πιό πρόσφατη πράξη της οποίας έλαβε χώρα προχθές στην ενορία μου, με ηθικούς και πραγματικούς αυτουργούς (ναι θα τους κατονομάσω) τον ζάμπλουτο νεωτεριστή-κατεδαφιστή των πάντων, Αλαβάνο, το εγκάθετο τσιράκι του που δεν δούλεψε ποτέ (παρά ως μηχανικός εξειδικευμένος στις κατεδαφίσεις στην δουλειά του daddy) και που στα 34 χρόνια του (όταν εγώ είχα ήδη 3 παιδιά και 8 χρονια ένσημα) ψάχνει ακόμα να βρει τι θα κάνει όταν μεγαλώσει (εκτός από κηφήνας), και τέλος το θανατηφόρο γένος των καρριεριστών-αρχιμανδριτών του Κόσμου Τούτου, των οποίων η ματαιοδοξία και η φιλοδοξία τους σπρώχνει να συνωστίζονται στα Συνοδικά γραφεία μέχρις ότου διαγκωνίζοντες και διαγκωνιζόμενοι (και όχι διαγωνιζόμενοι) στρογγυλοκαθίσουν σε κανέναν αυτοκρατορικό μητροπολιτικό θρόνο, με ένα και μόνο στόχο: Να διαλύσουν την Εκκλησία διώxνοντας τον κόσμο από την Εκκλησία με τα τερτίπια τους, καταπιέζοντας και ευνουχίζοντας τους άξιους παπάδες τους, τοποθετώντας σε θέσεις-κλειδιά οικότροφα UFO και ανίκανα τσιράκια τους-απόκληρους της Κοινωνίας, που το μόνο που ξερουν να κάνουν καλά, είναι να λιβανίζουν τον αφέντη τους.

Τουτέστιν: Αλαβάνος-Τσίπρας-Χριστόδουλος-Δεσποτοκρατία, οι καλύτεροι συνεργάτες.

Επειδή μίλησα τις τελευταίες εβδομάδες όχι με έναν, αλλά με πέντε, άσχετους μεταξύ τους φίλους παπάδες, απο αυτούς που μπαινοβγαίνουν στα σπίτια του φυσιολογικού κόσμου και ουδέποτε στα Εκκλησιαστικά γραφεία, διέκρινα μια κεκαλυμένη ΟΡΓΗ, και μια χρόνια απογοήτευση την οποία επειδή φορούν το ράσο δεν αφήνουν να εκδηλωθεί.

Γι αυτό και θέλω να μιλήσω. Και για να εκφράσω την αγανάκτηση του π. Απόστολου, του παπά-Φώτη, του παπά-Δημήτρη, του π.Ιωάννη, του π.Θεότιμου [αλλαγμένα ονόματα δια τον φόβο των Φαρισαίων] αλλά κυρίως για να εκφράσω την οργή ενός Έλληνα πολίτη και ενός Ορθόδοξου πατέρα που βλέπει την κοινωνία να αποσυντίθεται αφ' ενός εξ αιτίας κάποιων εγκληματιών ειρήνης που έχουν βαλθεί να διαλύσουν ΚΑΘΕ θεσμό και αξία για να επικρατήσουν οι ίδιοι (ή τα αφεντικά τους) αφ' ετέρου εξ αιτίας εκείνων που αντί να φυλάσσουν το ποίμνιο κοιτάζουν είτε ως λύκοι πως να το φάνε οι ίδιοι, είτε ως μισθωτοί πως να την κάνουν για να σώσουν το τομάρι τους.

Η ιστορία που θα αναφέρω είναι πέρα ως πέρα πραγματική απλά αλλάζω το όνομα της ενορίας μου και των ιερέων για ευνόητους λόγους.

____________________________________

ΜΕΡΟΣ Β'

ΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

Το θυμόσαστε το γνωστο βίντεο του Ευαγγελάτου με την πεολειχία μέσα στην τάξη από μαθήτρια; Ε λοιπόν έμαθα (και όχι από τα παιδιά μου) ότι στο δικό μας σχολείο γυρίστηκε! Στην κατά τα άλλα αξιοπρεπή γειτονιά μας.

Πέρσι πάλι με τις καταλήψεις, όταν ήρθε σπίτι η 11χρονη κόρη μου και μου ανακοίνωσε ότι ένα καθοδηγούμενο γκρουπούσκουλο Αλβανών που ειναι 300 χρόνια στην ίδια τάξη απεφάσισε και διέταξε να γίνει κατάληψη ΚΑΙ στο Γυμνάσιο ερήμην των παιδιών είδα κόκκινο. Μπούκαρα στο σχολείο, άνοιξα την κλειδαριά με τσαμπουκά και φώναξα την αστυνομία. Ένα ολόκληρο Γυμνάσιο σε ομηρία από μια Αλβανοπαρέα (το αρχηγό της οποίας μέχρι και ο πατέρας του τον έχει διώξει από το σπίτι) η οποία με καθοδηγητή ινστρούχτορα-κομματόσκυλο της "Αριστεράς" ΕΠΕΒΑΛΕ την κατάληψη παρα την διαφωνία των παιδιών. Δεν μιλάμε απλά για μια δικτατορία των ανηλίκων. Μιλάμε ξεκάθαρα για εξωσχολική δικτατορία, διάβρωση κάθε κοινωνικού θεσμού στο όνομα της υποτιθέμενης δημοκρατίας, και για εξωσχολική βία που εισάγεται στα σχολεία.

Φέτος παλι τα ίδια. Μόνο που προχώρησαν κι άλλο. Ένας 14χρονος Αλβανός συνεπικουρούμενος από την εξωσχολική εξω-ενδοκοινοβουλευτική αριστερά και συμπαρασύροντας άλλα 3-4 παιδαρέλια (το ένα 11χρονος εγγονός παπά το άλλο μια 13χρονη κοπελιτσα ) αποφάσισαν και διέταξαν πως το σχολείο θα κλείσει και μάλιστα κλείδωσαν μέσα σαν "αντίποινα" τους καθηγητές τους και τους συμμαθητές τους που ήθελαν να κάνουν μάθημα.

Αλλά προχώρησαν και άλλο. Διέρρηξαν το κυλικείο και έκλεψαν χρήματα και τρόφιμα από έναν φουκαριάρη βιοπαλαιστή. Αποτελέσμα: Τα παιδια αυτα απομακρυνθηκαν με χειροπέδες από το σχολείο ξεκινώντας την ζωή τους μέσα από την βία και την παρακμή.

Ποια είναι αυτά τα κοινοβουλευτικά καθάρματα που διδάσκουν στα παιδιά την ασέβεια στον συμμαθητή, στον καθηγητή ή στον μεγαλύτερο; Ποια ειναι τα καθάρματα αυτά που φουσκώνουν το ανώριμο μυαλουδάκι ενός παιδιού μετατρέποντας το σε δικτατορίσκο και κακοποιό; Ποιοί είναι αυτοί που διδάσκουν την αλλαζονία και την Ύβρι προς τους πάντες και τα πάντα, σαν σκοπό της ζωής. Ποιοι είναι αυτοί οι ινστρούχτορες που διδάσκουν στα παιδιά την βία και την παραβατικότητα σαν τρόπο ζωής και σαν τρόπο διεκδίκησης; Ποιά είναι αυτά τα καθίκια που πλασάρουν την παραβατικότητα και την αποσύνθεση σαν λύση, σαν ιδανικό και σαν ζητούμενο.

Διοτι δεν ξερω αν ο Ρουσόπουλος ή ο Παπαντωνίου ή ο Τσουκάτος οι κάποιοι πολιτικοί τα άρπαξαν. Μα ό,τι και να έκαναν, στην συνείδηση του κόσμου ή αλλά και την δική τους, έκαναν μια παράβαση στα μουλωχτά παίρνοντας και το ρίσκο να απαξιωθούν. Εδω όμως μιλάμε για την καταξίωση της βίας και της παραβατικότητας στην συνείδηση των νέων. Εδώ μιλάμε για πολιτικούς που πλασάρουν το έγκλημα σαν ιδανικό.

Να γιατί θεωρώ τους Αλαβανοειδείς χειρότερους εγκληματίες και από τον πλέον διεφθαρμένο πολιτικό του ΠΑΣΟΚ ή της Νέας Δημοκρατίας.

__________________

ΜΕΡΟΣ Γ'

ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΕΙΣ ΛΥΚΟΙ ΜΕ ΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΒΑΤΩΝ

Εδώ λοιπόν έρχεται ο σκοτεινός ρόλος των εκκλησιαστικών ταγών.

Διακόσια μέτρα από το συγκεκριμενο Γυμνάσιο και πίσω από τον ναό της Αγίας Παρασκευής (της ενορίας μου) ο Ερυθρος Σταυρός διατηρούσε οίκημα, παρατημένο για χρόνια. Οι ιερείς και συγκεκριμένα ο π. Φ. όταν τους επισκέφθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος του ζήτησαν να μεσολαβήσει για να παραχωρηθεί το οίκημα στην ενορία προκειμένου να δημιουργηθεί Κέντρο Νεότητας, σχεδόν δίπλα στο Γυμνάσιο που προανέφερα.

Η απάντηση του Χριστόδουλου:
- Να μην σπέρνεστε εκεί που δεν σας σπέρνουν.
- Μα Μακαριώτατε η εκκλησια είναι μικρή δεν υπάρχουν άλλοι χώροι
- Γκρεμίστε την και κάνετε άλλη με υπόγειο
- Μα Μακαριώτατε έιναι γεματη με εξαιρετικές τοιχογραφιες του Κόντογλου και του μαθητή του.
- Υπάρχουν συστήματα σήμερα που μεταφέρονται οι τοιχογραφίες
- Καλά, και το κόστος της κατασκευής; Πως θα μαζεψουν οι ενορίτες τόσα χρήματα για να ξανακτισθεί ένας ναός από την αρχή;
- Ε κάντε εκεί ένα σκάμμα και θα βρέθουν κάποιοι να δώσουν.

Ο π. Φ και ο π. Α (και οι δύο Μικρασιάτες από την Ιωνία) κατάλαβαν πως είχαν να κάνουν με έναν Αρχιεπίσκοπο εκτος τόπου και χρόνου που εν αντιθέσει με τα φαινόμενα ουδόλως τον ενδιέφερε πραγματικά η νεολαία, παρα μόνο να είναι ο ίδιος αγαπητός σε αυτήν.

Αποτέλεσμα: Μερικούς μήνες αργότερα το οίκημα κατελήφθηκε από αναρχικά στοιχεία και στοιχεια της εσωεξωκοινοβουλευτικής αριστεράς τα οποία Μεγάλη Πέμπτη την ώρα που έβγαινε ο Εσταυρωμένος έβγαζαν ηχεία με μουσική Metal στο προαύλιο και δεν άκουγε στον ναό κανενας. Ο ιερέας μόνος του έλεγε τα 12 Ευαγγέλια, μονος του τα άκουγε. Με οδύνη έστειλε έναν νεωκόρο και παρακάλεσε να έρθουν 2-3 από τα παιδια αυτά και τα ικέτευσε να σταματήσουν τη μουσική. Όχι επειδή είναι υποχρεωτικό να πιστεύουν στην Ημέρα αλλά από σεβασμό στα πιστεύω του άλλου. Οι "αριστεριστές" έφυγαν βρίζοντας, αλλά τελικά έκλεισαν την μουσική. Έκτοτε, ο π.Φ. ούτε τους ξαναενόχλησε.

Σκεφτηκα λοιπον και εγω: όπου δεν κτίζει η Εκκλησία Κέντρα Νεότητας τα κτίζει ο διάβολος.
__________________

ΜΕΡΟΣ Δ'

ΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ

Για ένα περίπου χρόνο το οίκημα τελούσε υπό κατάληψη από την παρακμιακή αυτή ομάδα περιθωριακών και είχε μεταβληθεί σε ιδεολογικό στρατηγείο για εξορμήσεις και στο παρακείμενο Γυμνάσιο. Οι δρομολογουμενες από τα κομματόσκυλα καταλήψεις και βανδαλισμοι είχαν και εξωσχολικούς συνεργάτες έξω από την πόρτα του ναού και του Σχολείου.

Μέχρι που το μυστήριο της άρνησης του Χριστόδουλου να παραχωρήσει το κτίριο στους ενορίτες και την νεολαία λύθηκε: Το κτιριο πουλήθηκε σε εργολάβο για την ανέγερση πολυτελών κατοικιών, προκειμενου να μαζέψει ο Μακαριστότατος παράδες (αλά Εφραίμ) για τα μεγαλεπίβολα σχέδια του.

Στο μεταξύ ο μεν π. Φ. μπήκε στην μαύρη λίστα της Αρχιεπισκοπής επειδη αρνηθηκε να γκρεμίσει τον ναό ενώ εκκλησιαστικοί ρουφιάνοι κατέδωσαν πως και ο π.Α. ( ο εξομολογος μου) δήθεν κατηγορεί την Αυτού Μακαριότητα στο ποίμνιο και εκλήθη εις απολογίαν από τον Αντ΄Αυτού της Αρχιεπισκοπής.

Όσο για το Κέντρο Νεότητας του Διαβόλου; Ήρθε ο εργολάβος που "πήρε την δουλειά" να ζητήσει από τους ιερείς να τον συνδράμουν ωστε να ξεσηκώσουν διαμαρτυρίες κατά των παιδιών και να τους πετάξουν έξω για να αρχίσει η ανοικοδόμηση. Ο π. Φ εδήλωσε πως ΔΕΝ προκειται να το κάνει, ούτε να μεσολαβήσει εξ ονόματος κανενός ώστε να διωχθουν τα παιδια από το κτίριο, διοτι εκτος των άλλων δεν αφορά την ενορία.

Μερικές μέρες αργότερα πλάκωσαν τα ΜΑΤ και οι μπουλντοζες και με δακρυγονα έξω από το προαύλιο της Εκκλησίας απομάκρυναν τους αριστεριστές και γκρέμισαν το οίκημα, το οποίο παραμένει για πάνω από ενα χρονο τωρα θλιβερό απομεινάρι ενός Κέντρου Νεότητας που δεν έγινε ποτέ.

Όσο για τους Αριστεριστές; Έκτοτε έχουν επιδοθεί σε βανδαλισμούς και σε φθορές κατά του ναού νομίζοντας άδικα πως πίσω από όλα είναι ο π.Φ. ενώ ισχύει ακριβως το αντίθετο. Μέχρι που προχθες το βράδυ έβαλαν και φωτιά στο παρεκκλήσιο των Αγ Αναργυρων την παραμονή της εορτής των. Ο π. Φ. κατεβηκε τη νύχτα στο δρόμο με τις πυτζάμες. Ο ναός σώθηκε χάρη στην παρεμβαση της πυροσβεστικής. Δυο μέρες τώρα τον καθαρίζουν νεωκόροι και εθελοντες.

Λέτε τελικά να την πάρει την χαρά τόσο ο Αλαβανότατος εν ζωή, όσο ο Μακαριστότατος μετά θάνατον και να τον δουν τον ναό καποια μέρα γκρεμισμένο από τα χέρια των νέων που οι ίδιοι όπλισαν; Όπως ακριβώς το ονειρεύτηκαν;

Και τους νέους θα τους σκεφθει ποτέ κανένας Εκκλησιαστικός Άρχων, όταν βρει χρόνο ανάμεσα στις αγοραπωλησίες ακινήτων;