27/6/08

ΠΕΤΑΓΟΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ

Πετάγομαι στο χωριό για μιά βδομάδα. Όχι στο δικό μου, γιατί δεν έχω πιά (άτιμη μετανάστευση - κακούργα αστυφιλία) αλλά σε κάποιο άλλο. Για να μην με αναγνωρίζετε πάντως θα κυκλοφορώ incognito (βέπε φωτό) ώστε να περνώ απαρατήρητος.

Σας αφήνω τα κλειδιά του blog. Κάνετε ότι θέλετε (μιλήστε, μαλώστε) μόνο μην μου αδειάσετε την κάβα γιατί τόχω σαν αρχή όταν βλέπω ειδήσεις να κατεβάζω και μια μπουκάλα για να ξεχνάω μετά ό,τι είδα.

Χρειάζομαι και εγώ αποτοξίνωση διότι δεν μπορώ να σώζω συνέχεια τον κόσμο.

Δεν αφήνω κανένα στο πόδι μου γιατί τα παίρνω και τα δύο μαζί μου να κάνω και καμμιά πεζοπορία μπας και πέσει και λίγο η μπάκα, γιατί δεν μου χωράει πιά η στολή.

A tout a l' heure

22/6/08

ΣΤΗΘΟΣ Ή ΜΠΟΥΤΙ;

 
KAI ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ;

1994. Το δορομολόγιο ήταν από την Αιγιάλη της Αμοργού στη Νάξο και από εκεί Πειραιά για να πάρει την άλλη μέρα η αδελφή της γυναίκας μου και τ' ανήψι μου το αεροπλάνο για Φινλανδία. Δύο μέρες με απαγορευτικό και δεν είχαμε άλλη επιλογή από τον "Σκοπελίτη", το τοπικό καράβι που μέσω Κουφονησιού, Σχοινούσας και Ηρακλειάς θα μετέφερε ντόπιους, τουρίστες και εμπορεύματα στην Νάξο, μετά από την γενναία απόφαση του καπετάνιου του να βάλει μπρος τις μηχανές.
Με ανακούφιση ανεβήκαμε στο καράβι από τους πρώτους. Τα γυναικόπεδα έπιασαν κάποιες απάνεμες γωνιές στο πλοίο-μπαλαρίνα του Λούνα Πάρκ και εγώ για να περάσει και η ώρα καθόμουν στην κουπαστή, δίπλα στην σκάλα, αντικριστά από τους θαλασσοψημένους ανθρώπους του καραβιού. Εκείνοι έκοβαν τα εισητήρια ενώ εγώ είχα αυτοβούλως αναλάβει το face control των επιβατών: Οι περισσότεροι ανυποψίαστοι για το ταξίδι που θα επακολουθούσε τουρίστες, που κάτω από την πίεση μιας πτήσης έπρεπε οπωσδήποτε να φύγουν από το νησί, ήδη με 1-2 ημέρες καθυστέρηση.

Χάζευα και εγω τις φάτσες που έμπαιναν, τό ίδιο έκαναν και τα παιδιά των εισητηρίων, νομίζω μεταξύ τους και ο Σκοπελίτης ο ίδιος. Μεταξύ τους και αρκετές κοπέλες μαυρισμένες ή κοκκινισμένες, ελαφρότατα πάντως ντυμένες. Σορτσάκια, τιραντάκια, πέδιλα. Ομολογώ πως η παρέλαση αυτή με άφησε αδιάφορο. Το ίδιο και τα παιδιά του καραβιού που περιορίζονταν στο να κόβουν τα εισητήρια. Να φοβόταν άραγε και ο Σκοπελίτης (που θάχουν δει και θάχουν δει τα ματάκια του) μην τον πάρει μάτι κανένας ντόπιος πως παίρνει μάτι τις τουρίστριες και τον καρφώσει στην γυναίκα του και του βγάλει τα μάτια; ( Η δική μου η γυναίκα πάντως ήταν μέσα, στο σαλόνι). Δεν νομίζω...

Αυτή η εναλλαγή στήθος, μπούτι, κώλος, μπούτι, στήθος, φτερούγα δεν με συγκίνησε και ιδιαίτερα. Νάταν οτι ήταν και το μάτι μου χορτάτο από τις διακοπές, ή ότι τελικά αυτό που σου πλασάρουν στη μάπα συνεχώς και με ευκολία, το μπουχτίζεις τελικά πριν το φας; Είναι δείγμα ψυχικής υγείας και ισορροπίας ότι το γυμνό ή το ημίγυμνο έφτασε να μην σε συγκινεί, ή δείγμα μιας ευνουχισμένης σεξουαλικότητας, όχι από ενοχή ή από ηθελημένη στέρηση αλλά από υπερπροσφορά;

Και ενώ παρατηρούσα με μια μάλλον ανθρωπολογική προσέγγιση τους επιβάτες καθώς ανέβαιναν λίγοι λίγοι στο καράβι, ξαφνικά βέπω και εκείνη να ανεβαίνει:

Λεπτή και καλλίγραμη χωρίς να φαίνεται στην ουσία ανοικτά ΚΑΜΜΙΑ γραμμή της. Τα μαλλιά της χυτές καστανές μπούκλες. Από πάνω φορούσε ένα ριχτό μακρυμάνικο καφέ καφτάνι που έσπρωχνε το μάτι να ψάξει για να βρει κάποιο άνοιγμα (που δεν υπήρχε) ή να αναζητήσει τις γραμμώσεις της. Η κλος φούστα της με διακριτικό ντεσέν ήταν αρκετά μακρυά ώστε χρειαζόταν η βοήθεια του δυνατού ανέμου για να διακρίνεις κάτι παραπάνω από τις γάμπες της. Κι' όμως, αυτή η κοπέλα στην πραγματικότητα δεν είχε τίποτα το προκλητικό επάνω της. Τίποτα στην κοινή θέα.

Συλλαμβάνω τον εαυτό μου όχι μόνο να την κοιτάζει εξoνυχιστικά αλλά και να την παρακολουθεί καθώς ανέβαινε την σκάλα για το πάνω κατάστρωμα. Γυρίζω γρήγορα μπροστά μου για να μην "συλληφθώ" και εκείνη την ώρα συνειδητοποιώ πως ΚΑΙ ο Σκοπελίτης ΚΑΙ ο βοηθός του έκαναν για πρώτη φορά το ίδιο με εμένα: Είχαν μείνει με τα εισητήρια στο χέρι και έπαιρναν μάτι την ντυμένη τουρίστρια καθώς ανέβαινε την σκάλα. Τόσα μπούτια, τόσα στήθια, τόσα οπίσθια που είχαν προηγηθεί τους είχαν αφήσει αδιάφορους.

Συνειδητοποίησα πως τελικά η αδιαφορία προς όλη αυτή την υπερπροσφορά γυναικείου, συχνότατα δε κάθε άλλο παρά άπαχου κρέατος, είναι φυσικό επακόλουθο και πως είτε πρέπει να είσαι πολύ λιγούρης για να είσαι συνεχώς σε κατάσταση διέγερσης, είτε πολύ άρρωστος.

Όμως από την άλλη, αυτό είναι επίτευγμα ή κατάντημα;

Ποιό είναι το φυσιολογικό για έναν έφηβο: Nα παίρνεις μάτι από την κλειδαρότρυπα του μπάνιου τα κορίτσια οικογενειακών φίλων την ώρα που κάνουν ντους μετά την θάλασσα, να σε κάνει ο πατέρας τους τσακωτό και να προσποιείται πως τάχα δεν σε είδε (Θεός σχωρέσει τον κύριο Στράτο) ή στα 16 σου να τα έχεις δει όλα, στα 20 να τα έχεις κάνει όλα και στα 35 να χρειάζεσαι ισχυρές δόσεις διαστροφής για να νοιώσεις τα μέλη σου να κινούνται;



Τι από τα δύο είναι; Ελευθερία ή Θάνατος;
Έχω μπερδευτεί.
_____________________________________
Το κοτόπουλο στο κολλάζ είναι δουλειά γλυπτικης με μάλλινο ύφασμα της Στέφανι Μετζ

18/6/08

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΣΚΥΛΕΣ

ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Διαβάζω στον τύπο:
____________________________

Με το σύνθημα «δεν είμαι του αντρός μου» γυναικείες οργανώσεις αντιδρούν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που δίνει τη δυνατότητα στους συζύγους να διατηρούν το ίδιο επώνυμο. Και καταγγέλλουν ότι στην πατριαρχική Ελλάδα αυτό σημαίνει να αφήνονται οι γυναίκες βορά στις πιέσεις για αλλαγή του επωνύμου τους μετά τον γάμο.Με το νομοσχέδιο που εγκρίθηκε προ ημερών από την Κυβερνητική Επιτροπή αλλάζει ένα άρθρο του νόμου 1329/1983, που υιοθέτησε η πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για το οικογενειακό δίκαιο και αποτέλεσε τομή για τα γυναικεία δικαιώματα στην Ελλάδα και για την ισότητα των δύο φύλων στην οικογένεια. Συγκεκριμένα προτείνεται η γυναίκα να μην διατηρεί αναγκαστικά το οικογενειακό της επίθετο, όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος, αλλά να παίρνει αυτό του συζύγου, εφόσον υπάρχει συναίνεση και των δύο.Οι γυναικείες οργανώσεις, Ομάδα Γυναικών Θεσσαλονίκης, Παγκόσμια Πορεία Γυναικών, και τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών για θέματα φύλου και ισότητας στα ΤΕΙ Πάτρας (που υπογράφουν τη σχετική ανακοίνωση) ζητούν να αποσύρει η κυβέρνηση «μαζί και τα γελοία επιχειρήματα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, πάνω στα οποία στηρίζει την πρότασή της.

Η επιχειρηματολογία της κυβέρνησης στηρίζεται στο γεγονός ότι «μετά τη διαγραφή, αρχικά από τα διαβατήρια και κατόπιν από τις ταυτότητες, του ονόματος του συζύγου είναι πολύ δύσκολο στα νόμιμα ζεύγη να αποδείξουν, ταξιδεύοντας κυρίως στο εξωτερικό, ότι είναι καθ’ όλα νόμιμα ζεύγη και όχι παράνομα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται, κατά τη διενέργεια διαφόρων συναλλαγών.

Το πρόβλημα ωστόσο αφορά μόνο τις χώρες με αυστηρά θεοκρατικά καθεστώτα και ως εκ τούτου δεν προκύπτει ανάγκη αλλαγής της ελληνικής έννομης τάξης με επιστροφή, όπως καταγγέλλουν οι γυναικείες οργανώσεις, «μετά από ένα τέταρτο του αιώνα στην παράδοση της ελληνικής πατριαρχικής οικογένειας και στην υποτέλεια της γυναίκας».
__________________________________________________

ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ:

Κάποια στιγμη θα πρεπει να τελειώνουμε με αυτες τις υστερικές ανέραστες τριχωτές κυρίες και με τις ψυχώσεις τους που βασάνισαν την Ελληνικη κοινωνία επί 23 χρόνια.

Διοτι δεν αντιλαμβάνονται οι ηλίθιες οτι με την ισχύουσα νομοθεσια η οποία ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ και δεν ισχυει σε ΚΑΜΜΙΑ άλλη χωρα στον κοσμο, από την Σουηδια και την ισλανδια μεχρι το Ιραν και την Ουγκάντα, έχουν μεταβληθει σε παλλακίδες του κάθε αγα ο οποίος τις χρησιμοποιεί σαν αναπαραγωγική μηχανή που του κανει παιδιά.

Και τούτο διότι τα τέκνα παίρνουν το επώνυμο του πατέρα και η μάννα δεν μπορεί να αποδείξει οτι είναι μάννα των ίδιων της των παιδιών, διοτι έχει διαφορετικό επώνυμο από αυτέ, όπως και από τον σύζυγο.
ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ



Ξεχνάνε οι υστερικές μου ότι ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ειναι η συνοχή της οικογένειας, και το να έχουν οι σύζυγοι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, και παρά την θέλησή τους διαφορετικό επώνυμο βάλει κατα της ενότητας αυτης: Ο Χατζηπαπάρας με τα Χατζηπαπαράκια του και η δανεική μήτρα που του κάνει τα παιδιά του.

Το ηλίθιο αυτό καθεστώς, που ειναι άλλη μια αρρωστημένη επινόηση της Margaret Papandreou (αλήθεια γιατι δεν άλλαξε το επώνυμό της μετά το κεράτωμα;) δημιουργεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα στο οικογενειακό δίκαιο, ιδιαίτερα σε όσους έχουν παντρευτεί αλλοδαπές ακόμα και Ευρωπαίες.

Ετσι η Σουηδή κα Jahonsen που παντρεύεται τον κο Παπαδόπουλο, δηλώνοντας τον γάμο της στην χώρα της αλλάζει και το επώνυμο της (όπως κανει η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ στην Σουηδία που το κόμπλεξ ΔΕΝ δινει ρέστα) και ονομάζεται Papadopoulos. Για να υπάρχει δε και ισοτιμία υπάρχει η επιλογή του να αλλάξει και ο σύζυγος επώνυμο και να πάρει της συζυγου εφόσον το επιθυμεί.

Έλα ντε όμως που ο ηλίθιος Ελληνικός νόμος που οι Ελληνίδες λυσσάρες έχουν επιβάλλει, απαγορεύει στις Ευρωπαίες (όπως και στις Ελληνίδες) υπηκόους να έχουν το ίδιο επώνυμο με τον άντρα τους (ήμαρτον Κύριε) και ακόμα χειρότερα, αρνείται να αποδεχθεί οτι η κα Papadopoulos είναι σύζυγος του Παπαδόπουλου και μάννα των Παπαδοπουλακιών σε περίπτωση που άλλαξε επώνυμο λόγω γάμου σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου!

ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Και προχωράει ακομα πιό βαθεια η διανοητική αρρώστεια των Ελληνίδων φεμινιστριών: Αρνείται το σε ομηρία Ελληνικό κράτος να εκδόσει ΕΛΛΗΝΙΚΟ διαβατήριο στα Παπαδοπουλάκια διοτι αρνείται την ταυτοπροσωπία και την συγκαταθεση της μητέρας τους, επειδή της απαγορεύει να την λενε Papadopoulos παρά μόνο Jahonsen (η οποία δεν υφίσταται πλεον ως πρόσωπο ούτε στην χώρα της). Η γυναίκα αυτή ως σύζυγος και μητέρα δεν υφίσταται ούτε ως Jahonsen ούτε ως Papadopoulos, παρά μόνο ως ΑΦΜ (το πιάνετε το υπονοούμενο πιστεύω).

Έτσι μένουν παιδιά Ελλήνων πολιτών χωρίς Ελληνικό διαβατήριο και δεν μπορούν να βγουν από την χώρα, ενώ προσβάλεται βάναυσα η μητρότητα και η οικογενειακη συνοχή εξ αιτίας ενός αρρωστημένου γκρουπούσκουλου που είναι ανίκανο να καταλάβει τι σημαίνει οικογένεια και γι' αυτό καπελώνει των άλλων.

Επί δε όλων αυτών προσέφυγα στον Συνήγορο του Πολίτη, καθώς και στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης και δικαιώθηκα πανυγηρικά. Δεν αποκλείεται μαλιστα η όλη διαδικασία να δρομολογήθηκε και από τις δικές μου ενέργειες.

Θυμάμαι μάλιστα πώς πριν ξεκινήσω την όλη διαδικασία όταν τηλεφώνησα στην διεύθυνση της Ένωσης Γυναικών Ελλάδος για να διαμαρτυρηθώ καλοπροαίρετα και να ζητήσω την βοηθειά τους, από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής μια σκληρή και στριγγιά φωνή, με μέταλλο κακιασμένης δημοσίου υπαλλήλου μου απάντησε κατηγορηματικά: Α-ΠΟ-ΚΛΕΙ-Ε-ΤΑΙ κύριε να μην σας δίνουν διαβατήριο. ΕΣΕΙΣ δεν έχετε καταλάβει. Και εν πάσει περιπτώσει ο νόμος στην Ελλάδα είναι ΑΥΤΟΣ!

ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

17/6/08

TA KOYPEΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ


Σας έχει τύχει ποτέ να βάλετε τα κλάμματα για την πολιτική ζωή του τόπου; Πιθανότατα ναι. Εγώ πάντως τα έβαλα το βράδυ του Απρίλη του 2004, όταν κατέρρευσε επιτέλους το καθεστώς Σημίτη. Ένα καθεστώς απάνθρωπο, που όμοιό του δεν ξαναπέρασε από την Ελλάδα. Ο σαδιστικός κυνισμός του τότε πρωθυπουργού, ενός άθλιου γραφειοκράτη των Βρυξελλών που για να αποκτήσει το απαραίτητο ύψος για να μπορεί να φτάνει τα μικρόφωνα στο βήμα, πατούσε σε πτώματα πολιτών, τον κατέστηκε μισητό.

Εκείνο το βράδυ, με το που ανακοινώθηκε η νίκη της Νέας Δημοκρατίας και ενώ περπατούσα στο δρόμο, τα δάκρυα της δικαίωσης άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου. Αφού φοβήθηκα μην γίνω ρόμπα. Και να σκεφθείτε πως δεν είχα ψηφίσει καν Νέα Δημοκρατία το 2004 αλλά το ΔΗΚΚΙ. Τόχω αυτό το κουσούρι. Ό,τι ψηφίζω εγώ να μην εκλέγεται: Χριστιανική Δημοκρατία, ΔΗΚΚΙ, Οικολόγοι Εναλλακτικοί, ΔΗΑΝΑ, ΚΚΕ, κλπ.

Αλλά εν πάσει περιπτώσει, η πτώση του καθεστώτος Μησίτη σηματοδοτούσε για μένα το τέλος μιας μακρόχρονης αθλιότητας, αρχής γενομένης από ένα γενικό ξεπούλημα της εθνικής μας αξιοπρέπειας, από την εξωτερική μας πολιτική μέχρι και το ζήτημα των ταυτοτήτων (το οποίον ΚΑΚΩΣ θεωρείται εσωτερική υπόθεση, αλλά ειναι καθαρά ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ) μέχρι και την αρχή του ξεπουλήματος του εθνικού μας πλούτου σε μία παγκόσμια οικονομική ολιγαρχία (που δυστυχώς ολοκληρώνεται τώρα), την αρπαγή των οικονομιών του κοσμάκη μέσω χρηματιστηρίου (οι οποίες χάθηκαν ανεπιστρεπτί) και της τραπεζικής μαφίας, αλλά το κυριώτερο, μιας αντιλαϊκής πολιτικής σύμφωνα με την οποία οι πολίτες απλά χαρακτηρίζονται ως "παράπλευρες απώλειες" ενώ τα τανκς του εκσυγχρονισμού περνούν από πάνω τους χωρίς καμμία τύψη απλά και μόνο επειδή η παραλλαγή τους είναι σε χρώμα πράσινο.

Θα μπορούσα να αρχίσω να λέω, να λέω και να μην τελειώνω. Και δεν θεωρητικολογώ. Θα μιλήσω για βιωματικές εμπειρίες. Δυό-τρεις θα αναφέρω έτσι συνοπτικά:

α) Όταν ήμουν τρίτεκνος ο Μητσοτάκης το 1992 θέσπισε πρώτος το επίδομα τρίτου παιδιού. Ο Σημίτης έβαλε ένα γελοίο οικονομικό πλαφόν και στην ουσία το κατήργησε. Μάλιστα μου το έκοψε όταν ήμουν άνεργος, με βάση το εκκαθαριστικό της προηγούμενης χρονιάς.

β) Σαν άνεργος δεν μπορούσα να πάρω επιδότηση νέου ελεύθερου επαγγελματία διότι και εκεί ο κος Σημίτης είχε εισοδηματικό πλαφόν, με βάση τα εισοδήματα προηγούμενων ετών όταν εργαζόμουν!

γ) Για δάνειο πολυτέκνου από την Εργατική κατοικία, το ύψος του δανείου επί Σημίτη για να στεγασθεί πολυμελής οικογένεια ήταν 90.000 ευρώ (!). Το 2006 ο Σάββας Τσιτουρίδης το διπλασίασε στις 180.000 ευρώ.

δ) Όταν χρειάστηκε μέλος της οικογενείας μου να κάνει μια σειρά χειρουργικών επεμβάσεων σε εξειδικευμένο ιδιωτικό ιατρικό κέντρο και να ξετιναχτούμε οικονομικά, οι γραφειοκράτες του Σημίτη έχεζαν πάνω στο πρόβλημά μας, παρ' όλες τις ενστάσεις επί ενστάσεων. Το 2008 επί Φανής Πάλη για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το ΙΚΑ μας επέστρεψε χρήματα χωρίς να βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο.

και πολλά άλλα, ων ουκ έστι αριθμός.

Όλα αυτά τα κατορθώματα, έτσι ενδεικτικά, από έναν σοσιαλιστή ηγέτη που υποτίθεται πως κυβερνούσε για να βοηθήσει τα μικρομεσαία στρώματα.

Και μην τολμήσει να πει κανείς τίποτα για τα υποτιθέμενα "δημόσια" έργα ιδιωτικών συμφερόντων της επταετίας Σημίτη γιατί θα το ανοίξω το στόμα μου και για αυτά.

Ας βγάλει το σκασμό λοιπόν ο Μησίτης επί τέλους, και καθώς βυθίζεται στον Άδη της ανύπαρκτης κοινωνικής του ευαισθησίας ας πάρει μαζί του στον βόρβορο τα χρυσά λαμόγια που μεσουράνησαν επί ημερών του, μήπως και ανασάνει κάποτε ξανά αυτή η χώρα.

Γιατί όσο βλέπω τα σοσιαλιστικά λαμόγια να τραγουδάνε ακόμα, τόσο θα υποχρεώνομαι εκβιαστικά να ψηφίζω Νέα Δημοκρατία μετά από 17 ολόκληρα χρόνια, για να μην έρθουν ξανά τα κουρέλια στην βασιλεία τους. Γιατί εκτός από το ότι είναι και ακαλαίσθητα, βρωμάνε να πάρει η ευχή, την μυρωδιά του σάπιου κρέατος, που όσο και να την πλακώνει ο Γιωργάκης με μπαχαρικά δεν φεύγει. Δεν σκοτώνονται τα σκουλίκια με συντηρητικά Γιώργο μου. Απλά αποσύρονται στα πλούτη τους για να ξαναεμφανιστούν πριν τις εκλογές είτε για να πάρουν την αμοιβή τους κατ' αποκοπήν, είτε για να συνάψουν νέα συμβόλαια θανάτου του Ελληνικού λαού.

Όσο τα κουρέλια θα τραγουδάνε ακόμα, τόσο θα υφαρπάζεται η ψήφος μας. Ακόμα και όταν υπάρχουν και κόμματα και jeune premier που τους κάνουν και τη δεύτερη φωνή.

12/6/08

ΟΙ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ DVD

Άνθρωποι του Διαβόλου, κάτω τα χέρια από τον manager μου τον Θεοπρόβλητο!

Ο Θεός θα σας τιμωρήσει για αυτά που κάνετε. Προσπαθούν οι γούγληδες και οι γκέηδες να μας κλείσουν το στόμα, αλλά με τη δύναμη του Θεού το καλό θα βασιλεύσει.
Αυτοί που τα κάνουν αυτά και δεν αφήνουν τον άλλον να μιλήσει ελεύθερα και τον φιμώνουν, ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ στην άλλη ζωή.

Τους περιμένουν φρικτές τιμωρίες, όπως αναγράφονται και στο Ιερό DVD, αγνώστου συγγραφέως, ο οποίος εν εκστάσει μετεφέρθη και περιηγήθη στην κόλαση και όταν επανήλθε περιέγραψε αυτά που είδε. Το DVD ανεκαλύφθη μυστηριωδώς σε ξεχασμένο συρτάρι του γραφείου της Όλγας Τρέμη η οποία για να μην πέσει το κακό επάνω της, το έκανε 40 αντίγραφα και το έστειλε σε 40 φίλους και γνωστούς ΧΩΡΙΣ να το κοιτάξει η ίδια.

Έτσι σύμφωνα με το DVD οι αμαρτωλοί αυτοί θα ευρίσκονται στο τέταρτο υπόγειο της κόλασης, και θα είναι όλοι ΜΟΥΓΓΟΙ.

Οι λιγότερο κολασμένοι, εκείνοι που φιμώνουν τον συνομιλητή τους διακόπτοντάς τον, θα ευρίσκονται στην πρώτη αίθουσα, θα τους παίρνει συνέντευξη η Βίκυ Φλέσσα μέσα στη βαθειά νύχτα (για να μην μπορούν να κοιμηθούν) και θα απαντούν με μουγκρητά. Όσοι όμως έκαναν και καμμια καλή πράξη και έχουν και ελαφυντικά θα εμφανίζονται στην πρωϊνή ζώνη προσκεκλημένοι του Γιώργου Αυτιά.

Οι αμέσως χειρότεροι, θα εύρισκονται στη δεύτερη αίθουσα που μοιάζει με τηλεοπτικό studio και θα συμμετάσχουν σε live τηλεοπτικό debate με τον Γιωργάκη τον Παπανδρέου και την Κατερίνα Παπακώστα.

Τέλος οι πιό κολασμένοι από όλους, εκείνοι που υπέπεσαν στα βαρύτατα αμαρτήματα της φίμωσης, της ρουφιανιάς στην Ευρωπαϊκή Ένωση και του μανιπουλαρίσματος της κοινής γνώμης, θα ευρίσκονται στην τρίτη και σκοτεινότερη αίθουσα,
θα είναι δεμένοι σε πολυθρόνα και θα τους πουλάει ο Άδωνις Γεωργιάδης τα άπαντα της Παλαιάς Διαθήκης (για να τιμωρείται έτσι και ο ίδιος). Και επειδή στον Άδη εκτός από μετάνοια δεν υπάρχουν και χρήματα ούτε πιστωτικές κάρτες (εξ ού και το "τα σάβανα δεν έχουν τσέπες" του Τσιφόρου), ΔΕΝ θα μπορούν να τα αγοράσουν για να ησυχάσουν επιτέλους, παρά θα μείνουν καταδικασμένοι στο αιώνιο telemarketing. Στο δε bottom ten των αμαρτωλών, (κάτι εκσυγχρονιστές κλπ) θα πουλά Χριστιανικά βιβλία των εκδόσεων "Σωτήρ" ο αδελφός του Άδωνι, ο Λεωνίδας.

Και όλα αυτά μπροστά σε ένα ακροατήριο κολασμένων που θα αποτελείται από αυτούς που όταν ζούσαν δέχτηκαν να τους βάλουν στις τηλεοράσεις τους τα μηχανάκια της AGB.

Μετανοείτε!
Όλοι στη σιωπηλή (πλην εμού) διαμαρτυρία κατα της φίμωσης των bloggers στις 15/6/2008

Ε.Λ.

ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΚΑΙ Η ΣΤΕΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ

Και η δημοφιλής τραγουδίστρια Στέλλα Μπεζεντάκου πέρασε στο Πάνθεον των ερμηνευτριών διαμαρτυρίας.

Επιρρεασμένη από την Πανελλαδική κινητοποίηση για το μποϋκοτάζ γάλακτος που τιμάται πάνω από 1 ευρώ το λίτρο, συστρατεύτηκε και εκείνη με το τραγούδι διαμαρτυρίας ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ενώ στο και στο εξώφυλλο του νέου της CD, καταγγέλει με την εμφάνιση της πως "όπως πάνε θα μας γδύσουν στο τέλος".

"Το γάλα είναι ένα δώρο που ο Θεός μας το πρσφέρει δωρεάν και πλουσιοπάροχα" φέρεται να δήλωσε η δημοφιλής τραγουδίστρια. "Δεν είναι σωστό να το στερούμε από αυτόν που το έχει ανάγκη".

Με τέτοιες δράσεις βάζει κανείς υποψηφιότητα και για τα ανώτερα στην ζωή Έφη μου. 'Οχι με "σταυρώστε με, σταυρώστε με".

10/6/08

LABYRINTHUS & ICARUS

ΟΤΑΝ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

Μέσα στον και σκοτεινό Λαβύρινθο της ψυχής κατοικεί ο Μινώταυρος. Το όν μισός-άνθρωπος, μισός-ζώο. Και όσο προσπαθείς να τον πετύχεις σε καμμιά σκοτεινή γωνιά, να τον αντιμετωπίσεις πρόσωπο προς πρόσωπο, τόσο χάνεσαι στους Δαιδαλώδεις διαδρόμους χωρίς γυρισμό.

Ο Μινώταυρος δεν αντιμετωπίζεται. Τι κι αν τον βρεις ακολουθώντας το νήμα της ζωής προς τα πίσω, πρέπει να είσαι Θησέας για να τον σκοτώσεις. Πόσοι νάναι οι Θησέες; Δέκα , είκοσι; Κάποια στιγμή τους μαθαίνουμε όταν τους κάνουν βιβλίο σαν γεράσουν και φύγουν από αυτη τη ζωή. Τι κι αν οι Θησέες είναι κάμποσοι, τα βιβλία που γράφουν οι άλλοι γι αυτούς έχουν πάντα τον τίτλο "Πως σκότωσε τον Μινώταυρο".


Αλλά όσοι και εαν είναι οι Θησέες, οι Μινώταυροι είναι πολύ περισσότεροι. Για την ακρίβεια όσοι ακριβώς είμαστε και εμείς. Υπάρχει ένας Μινώταυρος για τον καθένα μας. Μόνος του ο καθένας μας καλείται να παλαίψει με το τέρας.

Εκτός άν... αν δραπετεύσει! Αν βρει το τρόπο να πετάξει και φύγει από το σκοτάδι στο φώς. Κάποιος θα βοηθήσει. Αυτός που γνωρίζει καλύτερα πως κατασκευάσθηκε ο Λαβύρινθος, αυτός θα σε βοηθήσει να ξεφύγεις. Κυρίως γιατί είναι πατέρας σου.

Σου δίνει φτερά στα μέτρα σου. Φτιαγμένα ειδικά για σένα. Σου βάζει όμως έναν όρο. Όχι για να περιορίσει το πέταγμά σου αλλά επειδή σαν κατασκευαστής των φτερών ΞΕΡΕΙ τα όρια και τις προδιαγραφές τους. Ξέρει και τους φυσικούς και θείους νόμους και την υπέρβασή τους που λέγεται Ύβρις.

Και ο όρος αυτός είναι: Nα μη πετάς ούτε πολύ χαμηλά γιατί θα σε καταπιεί η υγρασία της θάλασσας, ούτε πολύ ψηλά, γιατί η φύση του φωτός θα λυώσει τα ανθρώπινα έργα και τότε θα μείνεις μετέωρος και θα γκρεμιστείς.

Ο Ίκαρος όμως δεν άκουσε. Τον τύφλωσε η ιδέα της απελευθέρωσής του. Νόμιζε πως μπορεί να πετά αναξέλεγκτα, χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις. Ανώριμος ή ανόητος ών, δεν μπορούσε να αντιληφθεί την έννοια της Ύβρεως.

Και γρεμίστηκε.

Δεν τον γκρέμισε κανείς. Μόνος του καταστράφηκε από την ψευδαίσθηση της ελευθερίας του. Απλά έλυωσαν τα φτερά του.

Τι να το κάνεις να σε κάνουν εκ των υστέρων Πέλαγος ή νησί στο Αιγαίο; Μέσα από τα υγρά βάθη των δακρύων θα βλέπεις τους άλλους να πετούν ελεύθεροι. Ούτε πολύ χαμηλά, ούτε πολύ ψηλά.

Δεν είναι το φως του Ήλιου τελικά που τυφλώνει, αλλά η δική μας ΑΛΑΖΟΝEΙΑ.

8/6/08

JEHOVA'S & YAHOOVA'S WITNESSES

ΚΑΙ Η ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

Ήθελα να αναφερθώ στους Μάρτυρες του Ιεχωβά και στο πως η κοσμοθεωρία τους τελικά έχει επικρατήσει περισσότερο στην σύγχρονη πολιτική σκηνή της χώρας παρά στην θρησκευτική.

Αλλά ψάχνωντας υλικό, πέτυχα μια ψυχή που μου τράβηξε την προσοχή. Πέτυχα κάποιον που η συνειδησή μου δεν με αφήνει να προσπεράσω, ακόμα και εαν δυσαρεστήσω εκείνους που μου απέμειναν ως bloggoφίλοι. Γιατί τους άλλους μισούς τους έχασα, επειδή τους χαλάω το παραμύθι το οποίο πιστεύουν με τον ίδιο φανατισμό και την ίδια προσήλωση όσο και οι Ιεχωβάδες: To "Μπορείς Και Εσύ Να Ζεις Στον Παράδεισο Στην Γη".

Για όσους δεν ξέρουν, οι Ιεχωβάδες είναι αυτοί που με ένα ηλίθια κολλημένο χαμόγελο, σαν από ψύξη, θα σώσουν τον κόσμο από την αγκύλωση της παράδοσης που "τόσα δεινά έχει επιφέρει στην ανθρωπότητα". Οι Ιεχωβάδες ΔΕΝ πιστεύουν στην μετά θάνατον άλλη ζωή, ιδιαίτερα δε των αμαρτωλών τους οποίους καταπίνει το μαύρο σκοτάδι της ανυπαρξίας, λες και για κάποιους που είναι από τώρα ηθικά ανύπαρκτοι, η μετά θάνατον ανυπαρξία αποτελεί απόδοση δικαιοσύνης.

Ως εκ τούτου αγωνίζονται πόρτα-πόρτα και με ζήλο στρατευμένης κομματικής ή εξωκοινοβουλευτικής νεολαίας να σώσουν τον κόσμο, εισηγούμενοι την Παγκόσμια Νέα Εποχή και την Νέα Τάξη Πραγμάτων. Αν δεν έχετε διαβάσει τα έντυπά τους αλλά έχετε διαβάσει προεκλογικό υλικό και μάλιστα κομμάτων που αυτοαποκαλούνται αρνητές της συντήρησης και ευαγγελιστές του δεξιού ή του αριστερού εκσυγχρονισμού, ε, για ένα τέτοιο πράγμα μιλάμε.

Το κοινά τους μάλιστα χαρακτηριστικά παρά την διαμετρικά διαφορετική προσέγγιση των πραγμάτων (θεϊστική-αθεϊστική), είναι σοκαριστικά πολλά. Με περισσότερο έντονο και Εωσφορικό αυτό της αλλαζονίας της "σωτηρίας" τους, της υπεροψίας απέναντι στον υπόλοιπο αφελή λαουτζίκο που είναι δέσμιος -υποτίθεται- μιας άχρηστης και αμαρτωλής παράδοσης και δεν ανήκει με λίγα λόγια στους 144.000 εκλεκτούς, οι οποίοι μεταφράζονται σε ποσοστά στις μετρήσεις της AGB και μπορούν να συμμετάσχουν ακόμα και στην κυβερνηση Συνασπισμού ή οποία θα υλοποιήσει τα σχέδια του Ιεχωβά για τον πλανήτη.

Και οι δύο πάντως είναι υπέρμαχοι της ΒΙΑΣ. Οι μεν συντηρητικοί και πουριτανοί Ιεχωβάδες πιστεύουν στην Αποκάτασταση των Πάντων δια της Άνωθεν Θεϊκής βίας, οι δε προοδευτικοί, τα παιδιά του Internet και του Yahoo, οι Υαχουβάδες, πιστεύουν πως η Αποκατάσταση αυτή θα γίνει με την ανθρώπινη βία, στα Πανεπιστήμια, στα σχολεία, στο συνδικαλισμό, ακόμα και στα Supermarket. Και οι μεν και οι δε, επειδή δεν μπορουν να τιμωρήσουν τους πεθαμένους, τιμωρούνε τους ζωντανούς.

Τα δε βολεμένα πουροτζόβενα της εκσυγχρονιστικής εξουσίας, τα κουρέλια που τραγουδάνε ακόμα, επειδή δεν μπορούν να βιαιοπραγήσουν φυσικά, βιαιοπραγούν πολιτικά, άλλωτε νομοθετώντας και άλλοτε ψάχνωντας να βρουν νομικά κενά και παραθυράκια εναντίον των νόμων που οι ΙΔΙΟΙ νομοθέτησαν, για να βιαιοπραγήσουν σε βάρος της κοινωνίας και υπέρ της εκλογικής τους πελατείας. Κάνουν δηλαδή αυτό πού πάντα ήξεραν να κάνουν.

Από αυτήν την οίηση της "εξ ανθρώπων σωτηρίας" γλύτωσε ο Jacob Grenz προλαβαίνοντας στα 20 του χρόνια να πηδήξει έξω από την "κιβωτό της σωτηρίας" που έφτιαξαν γι αυτόν εκείνοι που δεν κατάφεραν ακόμα εαυτόν σώσαι.

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ JACOB GRENZ

Το δράμα του να είσαι γεννημένος σε μία κοινότητα "ανωτέρων ανθρώπων" το εβίωσε από τα μικράτα του ο Jacob Grenz. Τότε που τον έσερνε η μάννα του στις συνάξεις των εκλεκτών που του δίδασκαν πως ο Χριστός ήταν και αυτός ένας ανθρωπάκος του Θεού που η εξουσία τον κάρφωσε σε ένα παλούκι επειδή μιλούσε όμορφα.

Στα κόμματα των "εκλεκτών", διαφοροποιήσεις δεν χωρούν. Όλοι πρέπει να είναι μια κοψιά και μέσα και έξω. Δεν μπορείς να πιστεύεις στην Θεότητα του Χριστού. Αυτά είναι για τις κυρα-Κατίνες ενώ εσένα τώρα πιά σε λένε Cathrin. Και το χειρότερο, η ηθική σου πρέπει να ειναι ασφυκτικά προδιαγεγραμμένη όπως και τα πιστεύω σου. Οπότε αν σε λένε Jacon Grenz και είσαι ομοφυλόφιλος ΑΠΟΒΑΛΛΕΣΑΙ από την κοινότητα. Όπως και εαν πιστεύεις στο Χριστό δεν μπορείς να είσαι "προοδευτικός".

Και όταν πλέον (Δόξα τω Θεώ) σε εκδιώξουν από την κόλαση, τότε γνωρίζεις τον Χριστό ως πάσχοντα Άνθρωπο και ως Θεό Ενσαρκωμένο, παίρνεις μια κιθάρα και τραγουδάς ελεύθερα τον πόνο σου.

Τότε σαν αντίδραση προς την φυλή των "εκλεκτών" που σε ήθελε δεμένο σε πάσσαλο ποζάρεις στο εξώφυλλο του δίσκου σου ως πάσχων και σαν σταυρωμένος. Και ίσως μπείς κάποια μέρα στον Παράδεισο ακόμα και ως ομοφυλόφιλος. Στην προκειμένη περίπτωση η ομοφυλοφιλία σου σε έβγαλε από την κόλαση της αναμαρτησίας των εκλεκτών. Αυτοί τελικά που στο μέλλον θα μείνουν απέξω είναι οι διάφοροι Ευαγγελιστές του Θανάτου. Είτε πιστεύουν σε Θεό είτε δεν πιστεύουν.

Γιατί η Κόλαση και ο Παράδεισος είναι μεσοτοιχία. Μια πόρτα να ανοίξει και βρέθηκες δίπλα...
____________________________________

Jacob Grenz - Biography

At the age of twelve, Jacob began his study of the violin. His restless soul originally found comfort in the richness of classic composers such as Vivaldi and Bach. He started composing orchestral arrangements at age fifteen. Soon Jacob began to take an interest in the piano and without any lessons started writing his first original songs. One of the first songs he wrote was called "Human Again," and it reflected the thoughts and emotions of a very troubled teenager.

Come on and make me cry
So I know I'm alive
Come on and make me bleed
So I know that I'm real
That I feel anything at all
Come and make me human again
"Human Again"


Jacob was raised in a very strict religious household and was struggling to accept his sexuality. "I was raised in the Jehovah's Witness' faith and because of what I was taught, to be gay to me meant, in a sense, that I wasn't human. 'Human Again' was my prayer to God to make me normal. I hid that I was gay from everyone around me for so many years because I knew that if I came clean, I would be excommunicated from the church. We weren't allowed to experience anything outside of the church so for me it meant losing a lot." After several years of holding his secret, Jacob knew it couldn't continue. "I was horribly depressed and I had been contemplating suicide, I knew I couldn't keep it a secret any longer." Jacob went to the elders of the congregation to confess, and was excommunicated from the church and cut off from his family and friends.

You'll never know
You'll never see
Never try to know what it means
You'll shake your head and say some were born bad
This little boy that you raised
The only child that you couldn't save
Will fade from your memory
A silly mistake
"Storm"


The evolution of Jacob's songs takes you from "Don't Drink The Water," a song about religious and political homophobia to "The Afflicted," which deals with crystal meth abuse. Jacob was recently recognized as a winner by the Vh1 Song of the Year Songwriting Competition for his song, "To Be Me." "'To Be Me' is about self-acceptance. When I was a teenager, I would pray to God that I could take a magical pill that would make me straight. I think that all gay men and women come to that point in their life when, if a choice were to be offered to be gay or straight, they would choose to be straight because it would be so much easier."

Jacob currently works as a model in Denver, Colorado. He has appeared in major local newspapers such as the Denver Post and the Rocky Mountain News. He also appears in the opening credits of ABC Family's "Kicked Out" and in ads for American Crew. With his music, he hopes to inspire others who are now in similar situations that he was. "It's hard now for me to imagine that I even thought about ending my life at one point, but when you're a teenager it's hard to see the bigger picture. It can seem like a very hopeless situation and it doesn't have to be.


"For so many years I tried to convince myself that I wasn't gay, but what I came to realize is that there was never a choice for me to be gay or not. The choice came when I had to choose to be myself, or to live a lie. In the end I chose 'To Be Me.'"

Copyright © 2006 - 2008 Jacob Grenz. Email Jacob

7/6/08

GERMANS vs GERMANS & GAYS vs GAYS

Με έχει κουράσει αφάνταστα το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα υποχρεώνομαι να ασχολούμαι με τους ομοφυλόφιλους, ή μάλλον πιό συγκεκριμένα με εκείνη την κατηγορία ομοφυλόφιλων που χαρακτηρίζω ευθαρσώς ως ΜΑΦΙΑ.

Δεν έχω καμμιά ψύχωση με καμμία κοινωνική ομάδα, μέχρι την στιγμή που θα ρίξουν κλωτσιά στην πόρτα, θα μπουν στο σπίτι μου και την οικογένειά μου και θα μου ζητήσουν με τσαμπουκά να στήσουν το πάρτυ τους στο δικό μου το σπίτι όπως έγινε με το φεστιβαλ της eurovision.

Έχω ακούσει και αρνητικά σχόλια (και ακόμα περισσότερα ΔΕΝ έχω ακούσει) ότι δήθεν τους στοχοποιώ ή τους απαξιώνω σαν ανθρώπους. Ή ότι είμαι ομοφοβικός.

Ε λοιπόν τίποτα από αυτα δεν συμβαίνει. Απλά εδω και κάποιο διάστημα αυτη η ΜΑΦΙΑ των ομοφυλόφιλων είναι εκτός ελέγχου και εκείνη στοχοποιεί την κοινωνία, η οποία σε ένα μεγάλο βαθμό έχει περάσει πλέον στην ψυχολογία του ομήρου, όπως στις πρόσφατες λεοφορειοπειρατίες που αν θυμάστε οι όμηροι ενώ ήταν σε ομηρία, μιλούσαν από το κινητό τους και έδιναν το δίκαιο στον λεοφωρειοπειρατή! Δεν τα λέω εγώ αυτά, οι ψυχολόγοι τα έλεγαν.

Η συστηματική πλήση εγκεφάλου που υφίσταται ο τηλεθεατής από την τηλεόραση ότι η συγκεκριμένη επιλογή είναι δήθεν απολύτως φυσιολογική και αποκλειστικά εκ γενετής (να συμπεράνω και εγω τότε οτι τα παιδιά δεν κινδυνευουν από τους παιδεραστές και ότι η γνωστή τραβεστί Μπέττυ έγινε ομοφυλόφιλη λόγω DNA και οχι επειδή την βίασε ο αδελφός της) προκαλεί. Επιστρατεύονται μάλιστα και χαλκευμένα "επιστημονικά δεδομένα" και "στατιστικές" για να δώσουν στην νέα (Αρεία) φυλή και γενετικό χαρακτήρα που κατα συνέπεια την καθιστά και γενετικά τρίτο φύλο, όπως ακριβώς γινόταν και στην Γερμανία του Χίτλερ, όπου η υπεροχή των Γερμανών "αποδεινυόταν" και γενετικά.

GERMANS & GOOGLE

Αν στο γνωστό Google αναζητήσετε εικόνες με την λέξη Germans, κατά κύριο λόγο θα σου παρουσιάσει εικόνες ναζιστών, χιτλερικών, στρατόπεδων συγκέντρωσης κλπ. Και σήμερα ακόμη, όλοι μιλάμε για την εισβολή των Γερμανών, για την Κατοχή των Γερμανών, για τις βιαιότητες των Γερμανών. Μη μου πειτε ότι δεν το κανετε!

Να υποθεσω λοιπον και εγώ ότι μεσα σε αυτή την έννοια, των Γερμανών, συμπεριλαμβάνετε και τον Rehhagel; Μήπως και τις Γερμανιδούλες που πίνουν χαρούμενες τις μπύρες τους; Μήπως και τους Γερμανούς φυσιολάτρες; Όταν αναφέρεσθε στους Γερμανούς που σκώτωσαν και έκαψαν ολόκληρα χωριά βάζετε και αυτούς μέσα;

Τότε κι εγω λοιπόν για ποιό από τα δύο να σας κατηγορήσω: Για ανοχή προς τον Ναζισμό ή για ρατσισμό εναντίον των Γερμανών;

GAYS & GOOGLE

Σε ΠΛΗΡΗ αντιστοιχία, αν αντρέξετε στην ίδια μηχανή αναζήτησης τα αποτελέσματα για την έρευνα για την λέξη gays, θα σας παρουσιάσουν εικόνες από άτομα αχαλίνωτα, έκφυλα παραδωμένα στα πάθη τους σε βαθμό αυτογελειοποίησης και αυτοξευτελισμού, αλλά κυρίως, προκλητικά και επιθετικά. Άτομα που έκαναν την σεξουαλικότητά τους ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ σημαία, και που επιδεικνύουν τον σεξισμό τους σε κάθε έκφανση της ζωής τους (αν υπάρχουν και άλλες εκτός από την συγκεκριμένη) καλύπτωντας το υπαρξιακό τους πρόβλημα με τον πανηδονισμό.

ΟΛΟΥΣ τους άλλους ομοφυλόφιλους, που γνωρίζω και εγώ και εσείς, και που είναι η συντριπτική πλειοψηφία η οποία ζει την ζωή της με την ίδια σεμνοτητα και ευπρέπεια που την ζει και ένας ετεροφυλόφιλος, ΔΕΝ θα τους βρειτε στην Google στο λήμμα gay αλλά στο λήμα man ή woman. Πολύ απλά γιατί μπορει οι ίδιοι να ΜΗΝ επέλεξαν την ιδιαιτερότητά τους αυτή, ΕΠΕΛΕΞΑΝ όμως να μην την ευτελίζουν.

Κι αν δεν μπορείς
να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηγαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κι' εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

Που να φανταστεί ο αείμνηστος Καβάφης πως θα ερχοταν η στιγμή που ένα πάθος από σωτήριον θα έφτανε να γίνει δημόσιο κολαστήριο. Και η απλή συνάφεια, θα μετατραπόταν σε αλλαζονία και ύβρι. Ύβρις προς το Θείο, Ύβρις προς την Φύση, Ύβρις προς την Κοινωνία, 'Υβρις προς την Δημοκρατία, Ύβρις και προς την Αθωότητα του παιδικού βλέμματος.

Και όταν ο άλλος υβρίζεται και είναι και περιορισμένης αντίληψης και λανθασμένης κοσμοθεωρίας, γίνεται και αυτός υβριστής. Ιδιαίτερα εαν είναι Μαροκινός μετανάστης στο Άμστερνταμ. Και την μια σκωτώνει με 21 μαχαιριές αυτόν που εκμεταλλεύεται την ανάγκη του για επιβίωση με αντάλλαγμα το χαμένο του αντρισμό, την άλλη γρονθοκοπεί τον πρώτο ομοφυλόφιλο που περνά από μπροστά του όπως το παιδί στην φωτογραφία κάτω αριστερά. Ο Μαροκινός έδειρε τον φουκαρά, γιατί δεν μπορούσε να εκτωνώσει την οργή του στον Βαλλιανάτο και την εκφυλισμένη παρεϊτσα του (βλέπε δεξιά).

Όταν και άν κάποτε ο Βαλλιανάτος βγάλει το σκασμό και ασχοληθεί αποκλειστικά με την ιδιοτητά του τού επιχειρηματία της gay νύχτας, τού διοργανωτή φεστιβαλ πορνό με live performance, και του στελέχους έξωθεν χρηματοδοτούμενου Μη Κυβενητικού Οργανισμού, τότε ο ομοφυλόφιλος φιλαράκος κάτω αριστερά δεν θα κινδυνεύει από κανένα Μαροκινό.

Τότε ο διαχωρισμός στις φωτογραφίες δεν θα είναι Γερμανοί ΠΑΝΩ -Ομοφυλόφιλοι ΚΑΤΩ, αλλά Γερμανοί ΑΡΙΣΤΕΡΑ-Φασίστες ΔΕΞΙΑ.

6/6/08

ΩΜΜΜΜΜΜ (ΠΩ, ΠΩ, ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΛΑΙΜΟΣ ΜΟΥ)

ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ

Η Έκθεση παλαιών κειμηλίων και πινάκων στο New American City Museum τελειώνει. Παρά την αξία τους, η διοίκηση δεν επιθυμεί πλέον να τα κρατήσει καθότι το Μουσείο περνά σε μια Νέα Εποχή, και ανακαινίζεται πλήρως, συνεργαζομένο με Ευρωπαϊκά και διεθνή Μουσεία Συγχρονης Τέχνης.

Σκοπός της διεύθυνσης είναι τραβήξει νέους επισκέπτες, περαστικούς και τουρίστες και να ανανεώσει την εικόνα του (δεν ενοούμε της Οδηγήτριας, γιατι αυτή θα την κρατήσουμε ώς έχει, για να την τοποθετούμε ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από την πλάτη μας στο γραφείο μας όταν μας παίρνουν συνέντευξη τα κανάλια ώστε να γυαλίζει στην κάμερα και να νομίζουν οι ψηφοφόροι πως είμαστε και φιλότεχνοι). Γι αυτό και το Μουσείο θα προσπαθήσει με τα νέα του αποκτήματα να καλύψει όλες τις ανάγκες και να ικανοποιήσει ΟΛΑ τα γούστα και του πλέον απαιτητικού κοινού. Μάλιστα θα δέχεται ΚΑΙ παραγγελίες καθώς και delivery για το σπίτι με ντελιβερά ασφαλισμένο ΚΑΙ με βαρέα και ανθυγιεινά ώστε να μπορέσει να βγει στη σύνταξη νωρίς, δηλάδη πριν τα 72.

ALT ! ΤΙ Ε.Τ. ΕΙΣΕΙ ΣΥ;

DEY AP XEAP ...

Ξανα η ιδια επισκεψη,

Όποιος προλαβαινει για τις επομενες 24 ωρες μπορει να διαπιστωσει στο νεοποδ dexia (βλεπε επισκεψιμοτητα άνω aristera τετραγωνακι klik προσφατες πολεις ρησεντ σιτιζ) οτι δεχτηκαμε εκ νεου επισκεψη εκ καλής φουρνιάς, και εξεύρω παϊκής διαλυσης.

Δυο επισκεψεις στις εξι και πεντηκοντα και δυο στις εξι και πεντηκοντα δυο. Απασες από την βουνισια θεα και την εβροπαϊκη διαλυση.

Μα ΤΕΤΟΙΟ ενδιαφερον για το βλογ μου, ούτε ο Αγνωστος Πολεμος το σηριαλ να ήταν (που το θυμηθηκα τωρα. Κάτσε να φτυστω μην με πουν και χουνδικο). Ας πουμε λοιπον ούτε η Δυναστεία να ήταν.

Εδω είτε μιλαμε για θριαμβο της Ελληνικης γλώσσας, είτε θα μου γινει προταση απο το ΣΗΕΝΕΝ, είτε τις εξ υμων με παραδιδει συστηματικα.
Εχω εναν δυο υπ' οψιν που επειδή δεν γουστάρουν θα τους είχα μια χαρα ικανούς για επαγγελματίες ρουφιάνους.

Απο τοτε που με έκοψαν απο την διάσημη μηχανή αναζητησης, το βλογ ειχε ρεκορ επισκεψιμοτητας.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΦΙΜΩΣΗ

Αγοραστε, διαδώστε, τον Θεοπρόβλητο.

Και μετά αν δε γουστάρετε πετάχτε τον (στον κάδο ανακυκλωσης ΠΑΝΤΑ)

5/6/08

MAS FIMOSE H ΓΟYΓΛ !

ΜΑΣ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΤΗΣ

Τις έβλεπα τόσον καιρό αυτές τις μυστηριώδεις επισκέψεις στο παρών blog. Δεκαέξι hits από την πόλη Μάουνταιν Βιού της Καλιφόρνιας τι στην ευχή; Σόι δεν έχω εκεί, κανένα φίλο όχι, λέω και εγώ να ψάξω σε μηχανή αναζήτησης να δω μήπως έχει καμμία Ελληνική ενορία και πετύχω κανένα πατριωτάκι.

Αλλα όχι, δεν υπήρχε καμμια Ορθοδοξη ενορία στην συγκεκριμένη επαρχιακή κωμμόπολη.

Το μονο άξιον λόγου είναι τα κεντρικά της Γουγλ (εσκεμμένα το γραφω έτσι).

Προχθές μάλιστα στις 3/6/2008 τα ξημερώματα δεχτήκαμε ΔΙΠΛΗ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ επίσκεψη τόσο από το Μάουνταιν Βιού , όσο και από την Νεα Υορκη και από κάποια γραφεία της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης.

Συνέβη όταν αναρτήσαμε δυο αναρτήσεις για το τηλεκατευθυνόμενο τηλεβόουτινγκ στην Eurovision και την χαρωπή μαφία που προβάλει μαζικα και πανευρωπαϊκα τα νεα ήθη και τον Τηλοπτικο γάμο αλλά Τήλο. (Όλα πρεπει να έχουν μπροστά το τηλε)

Φαίνεται πως η δημοσίευση αυτή αλλά και προηγούμενες
  • για τα δικαιώματα των Πομάκων στη Θράκη που βιάζονται από τους Τούρκους.

  • για το σχεδιο της Φινλανδικής Πρεσβείας εκκένωσης της χώρας σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

  • για την επιστολή μας στον Olli Rehn για το Μακεδονικό.

  • για την αντιδημοκρατική επιβολή του γάμου των Ομοφυλόφιλων.

  • για την καταστροφη της Σερβιας από το Εβραϊκό λόμπυ.

  • για την ανεξέλεγκτη επιδρομή κινεζικών προϊόντων.

  • για την σταση του Μπους να στηριζει τα Σκόπια.
τράβηξε το ενδιαφέρον ακόμα και μη Ελληνόφωνου κοινού τόσο στην Καλιφόρνια και την Νέα Υόρκη όσο και σε κάποιους χώρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ξαφνικά οι δύο καταμετρητές επισκέψεων NeoWorx και Statcounter ανίχνευσαν:

Statcounter 3: Επίσκεψη στις 3:24':59" από την Γουγλ στο Μάουνταιν Βιού

Statcounter 4: Επίσκεψη στις 3:25':15" από την Γουγλ στην Νέα Υόρκη!

Την ίδια ακριβως στιγμή η NeoWorx κατέγραψε δύο ΔΙΠΛΕΣ επισκέψεις από το Μάουνταιν Βιού αλλά και από χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης άνευ γεωγραφικού προσδιορισμού.

Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΙΜΩΜΑΤΟΣ

Σήμερα που προσπάθησα μέσα από την μηχανή αναζητησης της γοογλε να βρω την παρούσα ιστοσελίδα είναι ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ και εμφανίζεται μόνο είτε σαν παραπομπή σε άλλα ιστολόγια είτε στα σχόλια άλλων ιστολόγιων.

Ενδεικτικά προσπάθησα να ψάξω μέσω γουγλ να βρω άλλα ιστολογια και τα βρήκα αμέσως και πάνω-πάνω στα αποτελέσματα αναζήτησης. Δοκίμασα επίσης να βρω με άλλες μηχανές αναζήτησης (search.yahoo.com και altavista.com) το Theoprovlitos.blogpsot.com και το βρήκα αμέσως και πρώτο στη σειρά.


Είναι προφανές ότι κάποιοι στην Γούγλ ερευνούν τα ιστολόγια, με λέξεις κλειδιά και όποιο blog δεν τους αρέσει το εξαφανίζουν.

Αντιλαμβάνεστε γιατί θα πρέπει να αντισταθούμε και γιατί αυτή η κίνηση της γουγλ είναι πρόδρομος. Αντιλαμβανεσθε επίσης ότι όλοι αυτοί οι ηλεκτρονικοί κολοσσοί λειτουργούν σαν ρουφιάνοι του συστήματος.

Εγώ πάντως, με την ίδια άνεση που βρίζω και βρίζομαι, ειρωνεύομαι ή αυτοσαρκάζομαι με την ίδια άνεση και κατόπιν συμβουλής της πνευματικόρης μου, γνωστής σας πιά Βλόνδης, έχω φροντίσει να στείλω όλα τα πλέον κρίσιμα άρθρα στους κους Καραμανλή, Μπακογιάννη, Πάγκαλο, στα Γραφεία του Σύριζα, του ΚΚΕ, του ΛΑΟΣ κλπ.

Ελπίζω αυτό να μην με καθιστά και εμένα... άνθρωπο του Συστήματος.

Ευχαριστώ όσους με διαβάζουν έστω και σιωπηρά.

Ευχαριστώ και αυτούς που με φιλοξενούν και με ανέχονται εκεί που εναποθέτουν τα ξώψυχά τους.

Ευχαριστώ και αυτούς που με βρίζουν ή και διαφωνούν μαζί μου.

Τους προτιμώ από τους Άρχοντες της New Age ηθικής.

ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΥΝΗΜΑ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Theoprovlitos

THE GODFATHER: Ο ΝΟΝΟΣ


Τελικά,


ό,τι και να συμβεί σε αυτή την χώρα

πάντα θα υπάρχει από πίσω


ένας κουμπάρος,


ή ένας σύντεκνος,


ή ένας ΝΟΝΟΣ.


Και στην περίπτωση των sad γάμων της Τήλου,
κυριολεκτικά από πίσω.

__________________________
Και όπως δήλωσε με θράσος στην τηλεόραση και με τις ευλογίες του Πανελληνίου Αρχιεπισκόπου του και ο ίδιος ο κουμπάρος, ο ανεξέλεγκτος πλέον Βαλλιανάτος: "Ραντεβού στην Κόλαση".
Η ώρα η καλή Γρηγόρη μου, και σε ευχαριστώ γιατί μου δίνεις ακόμα ένα κίνητρο για να αγιάσω.

Δεν ξέρω βέβαια αν ο γάμος σου με το διάβολο θα είναι πολιτικός ή θρησκευτικός.

Είδατε πάντως και ο Πανελλήνιος;
Απο τότε που κατάλαβε πως το Σοσιαλιστικό δεν του βγαίνει, προσανατολίστηκε προς τους φανατικούς του κινήματος της λεκάνης και του σπασίματος της μέσης, μπας και εκλεγεί τοιουτοτρόπως κάποτε πρωθυπουργός.

4/6/08

ΗΡΘΑΝ ΟΙ GAY NAZI

ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ

Βασικά το παιδομάζωμα τι ήταν;

Επειδή κάποια κρατούσα, συνήθως τυραννίδα τάξη είχε ανάγκη από νέο αίμα και νέα σάρκα είτε για να καλύψει τις όποιες ανάγκες θεωρούσε η ίδια ως ανάγκες είτε για να επιβληθεί και να επικρατήσει με την ψυχολογική και σωματική βία, και επειδή για διάφορους λόγους οι "ανάγκες" αυτές δεν μπορούσαν να καλυφθούν εξ ιδίων, θεσμοθετούσαν το παιδομάζωμα.

Έστελναν έξω λοιπόν στις πολιτείες και τα χωριά τους τηλετελάληδες από τα Τηλεσαράια και τις Τelecommandatur και προσπαθούσαν να πείσουν τον κόσμο ότι δήθεν οι ίδιοι ενδιαφέρονται για τα παιδιά περισσότερο και από τους ίδιους τους γονείς τους, και ότι για να πάει η κοινωνία μπροστά, είναι απαραίτητο να τους παραδώσουν οικειοθελώς τα παιδιά τους για να τα διαπαιδαγωγήσουν και να τα μορφώσουν όπως οι ίδιοι νομίζουν καλύτερα.

Οι γονείς φυσικά δεν επείθοντο να δουν το παιδί τους να καταλήγει ευνούχος ή παλλακίδα στο παλάτι κάποιου πασά, αξιωματούχου, δημάρχου ή σύμβουλου Παιδείας του ΠΑΣΟΚ ούτε φυσικά να το καμαρώσουν νεογενίτσαρο του ΣΥΡΙΖΑ. Και αντιδρούσαν.

Τότε λοιπον έβγαιναν έξω τα μαχαίρια και τα χατζάρια. Τότε αρπάζονταν τα παιδιά από τις μανάδες τους που έβλεπαν το σπλάχνο τους να καταλήγει να μεγαλώνει όχι με την γλώσσα, την ιστορία, την πίστη, την κουλτούρα, τον πολιτισμό, τα ήθη και τα έθιμα των προπατόρων τους αλλά με κάποια άλλα καινοφανή και αρρωστημένα, τα οποία τα επιβάλει άνωθεν κάποια φασιστικά επιβεβλημένη πολιτιστική ολιγαρχία, η οποία ΜΟΝΟ με το παιδομάζωμα μπορεί να αναπαραχθεί.

Μήν φοβάσαι αγοράκι. Θα είμαι καλή μητέρα. Μή μου κουνιέσαι πάντως και πολύ γιατί έχω το δικαίωμα να σε υιοθετήσω.


Something is rotten in the island of Tilos

3/6/08

Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ

ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΩΝ

Λόγω της ιδιότητάς μας του εξομολόγου, μας εξετέθη μέσω της πνευματικοκόρης μας Βλόνδης επιστολή οικείου προσώπου της, με ερωτήματα σχετικά με το θέμα του τι εστί οικογένεια και γάμος. Αλλά επειδή ως γνωστόν αυτά τα πράγματα δεν αφορούν πλέον την Εκκλησίαν, ήτις περιορίζεται εις τον πραγματικόν της στόχον, ο οποίος έγκειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο "Πολύ το Κύριε Ελέησον", αλλά και επειδή το ίμαντζ και η δημοφιλία δυσκόλως κτίζεται και ευκόλως καταστρέφεται, ηρνήθημεν να λάβωμεν θέσην.

Πλην όμως, με την σειρά μας ενθαρρύναμε τον επιστολογράφον-ενδιαφερόμενον [βλέπε άνω δεξιά] να αποτανθεί προς τον Δήμαρχον της Τήλου κον Αλιφέρην [βλέπε πολύ κάτω], ο οποίος κατόπιν συμβουλών της Ανεξέλεγκτης Αρχής "το Χαμόγελο του Παιδόφιλου" και του προέδρου της κου Βαλλιανάτου [βλέπε έξω από δω], θα δύναται να απαντήσει εις τας ερωτήσεις του ως καθ΄ ύλην αρμόδιος καί να αναλάβει ΠΛΗΡΩΣ και την ηθική ευθύνη των όποιων κοσμοϊστορικών αποφάσεων του. Και εμείς, όταν κάποτε εκδημήσει, εδώ είμεθα να του διαβάσουμε και κανένα τρισάγιον δημοσία δαπάνη, ως επίτιμον εκδημότην.

Παραθέτομεν την επιστολήν:

________________________________________

Κυριε Δήμαρχε,

Είμαι ερωτευμενος με την 20χρονη κόρη μου. Θα μπορέσετε να με παντρέψετε και εμένα; Γιατί οι άλλοι οι κακοί εμποδίζουν τον ερωτά μας.

Επίσης ο αδελφός μου ειναι αμφισεξουαλικός και γουστάρει και άντρες και γυναικες. Θα μπορέσετε να τον παντρέψετε και με άντρα και με γυναίκα ταυτόχρονα, για να μην έχει μόνο τη μιση χαρα και κοιμάται μονόπλευρα;

Τα αγοράκια σας στην Τήλο μάλλον θα ειναι όμορφα και γυμνασμένα, ένεκα του περιβάλλοντος στο οποίο ανδρώνονται.
Εχω κατι φίλους Ολλανδούς που τρελλλλαίνονται για αγοράκια και θα περίμεναν υπομονετικά μεχρι να γινουν 18+. Να τους φέρνω για διακοπες στο νησι σας να γνωριστουνε απο τώρα καλύτερα; Και εαν αρεσει ο ενας στον αλλον όταν μεγαλώσουν ας παρθούν τα παιδια. Αφήστε που με όλα αυτα τα μπρος-πίσω όλο και κάποιο συνάλλαγμα θα μένει στο νησί.

Τέλος εχω και στην Αμερική δύο φίλους παντρεμένους μεταξύ τους, αλλα βεβαια δεν εχουν παιδί. Έχετε μήπως κανενα φτωχό ή ορφανο παιδακι στο νησί σας που να μην το θέλετε, να το δωσετε για υιοθεσία; Δεν θα εχει βεβαια μάννα το παιδάκι, αλλα θα έχει ΔΥΟ πατεράδες που θα το μεγαλώνουν σαν μάννες.

Ευχαριστώ

Blood (Εκ του Βλαδίμηρος)

ΤΗΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ

2/6/08

KALIOPI BUKLE: PROBUDI ME (ξύπνα με)

Ή ΜΑΛΛΟΝ ΤΣΙΜΠΑ ΜΕ [ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ]

Υπάρχει ένα είδος ανθρώπων που είτε από κάποια τραυματική εμπειρία στα παιδικά τους χρόνια, είτε κινούμενοι από ιδιοτέλεια εναντιώνονται στο κοινωνικό σύνολο στο οποίο θεωρητικά ανήκουν. Και μάλιστα συχνα-πυκνά εργάζονται εναντίον του. Μια παγκοσμίως γνωστή περίπτωση τέτοιου ανθρώπου είναι και η περίπτωση του Εφιάλτη των 300. Άλλες τέτοιες περιπτώσεις, λιγότερο γνωστές είναι και οι Γερμανοτσολιάδες της κατοχής.

Σήμερα το είδος αυτό, το οποίο περιστρέφεται εντός, εκτός και επί τα αυτά συγκεκριμένου πολιτικού χώρου φροντίζει να καμουφλάρεται με το μανδύα του ανθρωπιστή, του προστάτη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του ιδεολόγου, ως επάγγελμα δε συχνά δηλώνει αυτό του δημοσιογράφου.

Διάβασα πριν λίγες μέρες σε μια αφίσα πως ο δημοσιογραφος του Ιού της Ελευθεροτυπίας Τάσος Κωστόπουλος (αλήθεια δεν μάθαμε ποτέ ο Εφιάλτης τι επάγγελμα είχε) μαζί με την "Αντιεξουσιαστική Κίνηση Αθήνας" (η οποία προφανώς είναι υπέρ των Εξουσιαστικών Κινήσεων της Εξουσίας των Σκοπίων) και ο εκπρόσωπος του "Ουράνιου Τόξου" κος Βοσκόπουλος (ο οποίος προφανώς αλλού τρώει, αλλού πίνει, αλλού πάει και το δίνει) διοργάνωσαν στις 28/5 εκδήλωση για τον ρόλο του Ελληνικού κράτους και την "Μακεδονική" μειονότητα.

Το προαναφερθέν αυτό συνάφι, αποφάσισε λοιπόν (και εναντίον των θέσεων της χώρας που ζουν) ότι υπάρχει στην Ελλάδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ μειονότητα και όχι σλαυόφωνη κοινότητα. Προφανώς διότι αν αναγνωρίσουμε μειονότητα και μάλιστα "Μακεδονική" εξυπηρετούμε καλύτερα τα εθνικιστικά σχέδια των Σκοπίων και τα σχέδια των Αμερικανών στα Βαλκάνια. Χαρακτηριστικό δε ειναι ότι μερικοί από αυτούς που αναγνώρισαν τον όρο Μακεδονική μειονότητα είναι ο George Bush και ο κος Τάσος Κωστόπουλος της Ελευθεροτυπίας.

Δεν θα παραστήσω τον ανίδεο. Ναι έχω διανυκτερεύσει στο Αμύνταιο Φλωρίνης και στο Πόζαρ (Λουτράκι) Αλμωπίας. Οι άνθρωποι μεταξύ τους μιλούν Βουλγαρομακεδόνικα. Ούτε είμαι κατ' ανάγκη ενάντιος στο να διδάσκονται τα παιδιά τους ΚΑΙ αυτή τη γλώσσα. Όμως άλλο αυτό και άλλο να την αναγνωρίζεις ως Μακεδονική γλώσσα, να αναγνωρίζεις μονομερώς και ΞΕΝΗ μειονότητα (και όχι δίγλωσση κοινότητα) και μάλιστα χωρις διακρατική συμφωνία, και να δίνεις λαβες σε βάρος της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας σου από έναν προκλητικό γείτονα που υπό το καθεστώς υπερεθνικιστικής υστερίας παραχαράσει ακόμα και την ιστορία για να προβάλει εδαφικές διεκδικήσεις.

Διότι αγάπες μου, αν θα ήταν απαραίτητο να αναγνωριστεί κάποτε επισήμως κάποια σλαυόφωνη μειονότητα (η οποία δεν θα αποκαλείται πάντως Μακεδονική) θα πρέπει και η άλλη πλευρά να αναγνωρίσει την Ελληνική μειονότητα, και την Ελληνοβλαχόφωνη μειονότητα οι οποίες καταπιέζονται μέχρις αφομοίωσης. Διότι εάν όντως οι Βουλγαρομακεδόνες της Ελλαδας καταπιεζόντουσαν τόσο, μέσα σε 60 χρόνια τώρα η γλώσσα τους θα είχε εξαφανισθεί και δεν θα τους άκουγε κανεις να μιλούν ελεύθεροι το ιδίωμά τους εν αντιθέσει με τους Έλληνες των Σκοπίων που πλέον έχουν εκσλαυισθεί εντελώς.

Στην τελική τραγικό είναι η πιό καταξιωμένη σου καλλιτέχνιδα, η αντίστοιχη Χαρούλα Αλεξίου της χώρας σου (της ΠΓΔΜ) να είναι Ελληνοβλάχικης καταγωγής, να την λένε Kaliopi Bukle (σαν τη γιαγιά της την Καλλιόπη) και εσύ να σφυρίζεις αδιάφορα.

[Φωτο άνω: η Kaliopi Bukle σε συναυλία στο αρχαίο θέατρο της Ηράκλειας, στην ΠΓΔΜ.
Κάτω: το video clip του Probudi Me -Ξύπνα με, ερμηνευμένο στα Σερβοκροάτικα (για λόγους εμπορικότητας) και γυρισμένο στον νέο κεντρικό σταθμό λεοφωρείων των Σκοπίων.
Πως λέμε σταθμός ΚΤΕΛ Λιοσίων; Ε, καμμία σχέση!]




Probudi me (Σερβοκροάτικα)

Pogledaj me u srce
Pronađi gdje boli me
Ugasi žeđ u tišini
Tako ćeš stići do mene

Iskrena laž guta vatru
S kojom progovore i anđeli
Bez traga nestaju plave ptice
One nikad ne polijeću

Budi me, budi me
Il kada loše sanjam
Budi kraj mene
Daj probudi me
Sve su noći hladne
Jer kad sanjam vidim sve
samo sebe ne

Izmisli me kad me nema
Presvuci dan u moju postelju
Ugasi svjetlo tamnih sjena
Noći nek mirišu

Iskrena laž guta vatru
S kojom progovore i anđeli
Bez traga nestaju plave ptice
One nikad ne polijeću

Budi me, budi me...